نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش خطیبی به حذف سرخابی‌ها از آسیا/ دیگر نمی‌توان با سیاست و رفیق‌بازی کار را پیش برد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال ایران خبر بدی تلقی می‌شود، ‌ گفت: دیگر نمی‌توان با سیاست و رفیق‌بازی کار را پیش‌برد و باید فعالیت‌ها به درستی مدنظر قرار گیرد.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است فردا (شنبه) از ساعت ۱۵ برگزار شود، ‌اظهار کرد: بازی سختی مقابل پیکان داریم و این مسابقه برای دو تیم دشوار خواهد بود چرا که آلومینیوم و پیکان در رده های پنجم و ششم در بالای جدول قرار دارند.

وی ادامه داد: تیم پیکان، تیمی جوان است و از سرمربی و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است و از نظر ساختاری از بهترین‌ باشگاه‌های ایران است. به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با توجه به فنی و تاکتیکی بودن هر دو تیم، امیدوار هستم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم. تیم پیکان با دو سیستم بازی می‌کند و ما هر دو سیستم را آنالیز کرده ایم، دوست دارم اول تیمم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد و در صورت استفاده از موقعیت ها هر سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد نمایش خوب تیمش در این فصل، ‌ عنوان کرد: مجموعه باشگاه و تیم یکدل هستیم و این نقطه قوت تیم ما است و از نظر فنی شرایط خوبی داریم و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته‌ایم. تا به این جای کار به هدف خود در لیگ برتر رسیده‌ایم و از تیمم راضی هستم اما طی چهار تا پنج بازی آینده به دلیل همزمانی با جام حذفی کیفیت مسابقات کاهش می‌یابد.

خطیبی ادامه داد: چند هفته است فقط تیم‌ها ریکاوری می‌کنند و به دلیل فاصله زمانی کم مسابقات امکان فعالیت‌های فنی وجود ندارد و تیمی می‌تواند موفق باشد که هم مسائل فنی و هم ریکاوری را به خوبی انجام دهد و در مسیر پیش‌رو چه در لیگ و چه در جام حذفی نتایج مطلوبی را کسب کند. باید از میزبانی‌های خوب به بهترین شکل بهره ببریم و مطمئن باشید جزو شش تیم اول لیگ برتر در نیم فصل خواهیم بود، هرچند به رتبه‌های بالاتر هم فکر می‌کنیم اما تا این جای کار نیز از نتایج راضی هستیم.

وی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: این مسئله خبر بدی برای فوتبال ایران است و فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد. حدود ۱۲ سال پیش که فوتبال را کنار گذاشتم به فوتبال امارات انتقاد می‌کردیم و امروز می‌بینیم که در حوزه باشگاهی از نظر تجهیزاتی از ما پیشی گرفته‌اند و از نظر فنی نیز به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه در فوتبال باشگاهی ایران صرفا نتیجه را می‌بینند و مدیران تنها به دنبال هزینه هستند تا نتیجه کسب کنند و با به دست آوردن قهرمانی محبوبیت بدست آورند، ‌گفت: در لیگ برتر فوتبال ایران  هفت، هشت تیم نه زمین بازی و نه زمین تمرین دارند و تنها چند تیم از نظر ساختاری شرایطی مطلوبی را تجربه می‌کنند که مربوط به گذشته است، امیدوار هستیم مسئولان استانی و مدیران ارشد به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند و تا زمانی که ایرادات را رفع نکنیم با سیاسی بازی و رفاقت نمی‌توان مسائل را حل کرد. باید فعالیت های خود را به درستی انجام دهیم و ساختار ورزش کشور را درست کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید.

خطیبی در رابطه با مسائل داوری در فوتبال ایران نیز، خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبتی نداریم و به تمامی بازیکنان گفته‌ام در رابطه با داوری صحبت نکنند و تمام تمرکز خود را روی مسائل فنی قرار دهند.

وی در پایان گفت: به جز نقی‌زاده تمامی بازیکنان خود را در دیدار مقابل پیکان در اختیار داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی