استقلال برابر ما گل‌های زیادی خواهد خورد/ حذف از آسیا آبروی فوتبال ایران را می‌برد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم تیم مس رفسنجان گفت: اگر استقلال تا اینجا بهترین خط دفاع را داشته رکوردش مقابل تیم مس رفسنجان از بین می‌رود و از همه بیشتر از ما گل می‌خورد.

در آستانه برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر تیم مس رفسنجان با ۱۹ گل زده و بهترین خط حمله باید به مصاف تیم استقلال با سه گل خورده و بهترین خط دفاع برود.

گادوین منشا مهاجم نیجریه سابق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره رویارویی مس رفسنجان و استقلال در استادیوم آزادی و تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاع اظهاراتی را مطرح کرد.

وضعیت تیم مس رفسنجان را چطور توصیف می‌کنی؟

خدا را شکر می‌کنم که وضعیت تیم ما خیلی خوب است و تا اینجا توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

تا اینجا ۷ گل زده‌ای و آمار خوبی برای خودت داری؟

بله، من فصل خوبی را شروع کرده‌ام. چون تمرینات خیلی خوبی را در تابستان پشت سر گذاشتم و در این مدت در کنار هم تیمی‌هایم به یک هماهنگی خیلی خوب دست پیدا کردیم و من هم توانستم گل‌های زیادی برای مس بزنم.

از استقلال فصل بیست و یکم چقدر شناخت داری؟

استقلال امسال خیلی تیم خوبی است. خدا را شکر ما هم تیم مان خیلی عالی بسته شده و تا اینجا خوب کار کرده‌ایم. سیستم تیم ما فوق‌العاده خوب است و فکر می‌کنم برای همه بازی‌ها برنامه ویژه‌ای داریم. ما در این چند روز هم به خوبی استقلال را آنالیز کردیم و می‌دانیم که برای دقیقه به دقیقه این بازی چه کار باید بکنیم.

همه درباره سرمربی مس(محمد ربیعی) از تاکتیکی بودن تیمش صحبت می‌کنند. نظرت درباره سرمربی ات چیست؟

بله ما یک مربی خیلی تاکتیکی داریم. من مربی مان را دوست دارم و از او خوشم می‌آید. چون اصلا نمی‌خواهد تیمش عقب برود. ما اصلاً یه تیم دفاعی نیستیم و تا اینجا هم بیشترین گل زده را داریم که نشان می‌دهد یک تیم کاملا هجومی‌را در لیگ امسال به مسابقات آورده‌ایم تا هرکس فوتبال مس را می‌بیند لذت ببرد.

می‌دانی که تیم تان با بهترین خط دفاع لیگ بازی دارد و استقلال تا اینجا فقط سه گل دریافت کرده است؟

بله. ولی ما حمله‌ای هستیم و خیلی خوب حمله نمی‌کنیم. می‌دانم که استقلال کم گل خورده ولی مطمئن باشید استقلال تا اینجا هرچقدر کم گل خورده در این بازی زیاد گل خواهد خورد چون ما می‌خواهیم رکورد گل خورده استقلال را بشکنیم و می‌دانیم چطور از دفاع استقلال رد شویم و به آن‌ها گل بزنیم. چون تا اینجا هم ۱۹ گل زده ایم.

با این حساب روز سختی در انتظار استقلال است؟

من چیزی نمی‌گویم! فقط امیدوارم خدا کمک کند تا ما نتیجه تلاش مان در روزهای گذشته را بگیریم. ما در این چند روز هم خیلی زیاد روی استقلال و شیوه گلزنی به این تیم کار کردیم. انشالله که بتوانیم هواداران تیم مس را خوشحال کنیم تا با سه امتیاز خوب بگیریم.

چه جایگاهی را برای مس رفسنجان در پایان فصل پیش بینی می‌کنی؟

ما می‌خواهیم به یک نتیجه خیلی خوب در پایان فصل برسیم. ولی نکته مهم تیم ما این است که ما بازی به بازی جلو می‌رویم. الان همه فکر و ذکرمان به بازی استقلال متمرکز شده و بعد از آن سراغ بازی‌های با پیکان و بعد با شهرخودرو می‌رویم.

شنیدی استقلال و پرسپولیس که تیم‌های سابق خودت بودند از آسیا حذف شدند؟

بله در خبرها شنیدم و اتفاق خوبی نیست و فکر می‌کنم این دو تیم از بهترین تیم‌های آسیا هستند و این اتفاق می‌تواند ضربه بدی به فوتبال ایران بزند. در فوتبال حرفه‌ای این شرایط برای ایران خوب نیست. فوتبال ایران جایگاه بالایی در آسیا دارد و نباید از این اتفاقات برایش بیفتد.

راستی سال نو میلادی مبارک. در این ایام حرفی نداری بزنی؟

نه! من فقط در این روزها تمرین می‌کنم و تفریحم در تعطیلات سال نو تمرین و مسابقه است. من فعلاً تا وقتی تمرینات تعطیل نشود فقط به فوتبال فکر می‌کنم، بعد اگر تعطیل شدیم اجازه میگیرم تا برای تعطیلات کنار خانواده و دوستانم باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آه ترسیدیم جوجو سیاه
    • حمید علوی CA ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      خجالت بکش از طرز حرف زدنت. شانس آوردی جایی زندگی نمیکنی که جمله ای که گفتی مصداق جرم اجتماعی باشه. اگه اینجا پیش ما بودی، پلیس تا الان پیدات کرده بود.
    • Retired IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      اقاى ناشناس اين ادبيات شما بسيار توهين اميز و low blow هستش ، گادوين منشأ صرفا يه پيشبينى و اظهار نظر فوتبالى كرده و هيچ ايرادى نداره ، بنده نميدونم كه جنابعالى چند سالتونه ولى اميدوارم كه خيلى جوان باشيد چون توهين به نژاد و رنگ پوست يك انسان از يك شخص عاقل و بالغ بعيده ، ايكاش ياد بگيريم نسبت به اظهارات ديگران عكس العمل بهترى نشون بديم و توهين نكنيم ، علوى راست ميگه كه تو كشورهاى متمدن دنيا اين توهين شما جرمه و تبعات سختى خواهد داشت ، بنده از طرف شما از منشأ عذرخواهى ميكنم . موفق باشيد
  • عباسی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    کلمه مس را اگربرعکس نماییم می شود سم برای همین تیم خطرناکی است . و حتما برنامه هایی برای گرفتن سه امتیازدارند. دربازی فوتبال هم نتیجه فقط برد نیست . مساوی و شکست هم هست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی