نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
الجیش سوریه مجوز گرفت پرسپولیس و استقلال نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند و خیلی‌ها می‌گویند چند تیم ژاپنی هم حذف شدند اما نمی‌گویند که مثلا الجیش سوریه مجوز گرفته است.

فرهاد اشراقی؛ سیستم «تلفن بزن و ماست مالی کن» دیگر جواب نداد و همان طور که سه شنبه نوشته بودیم و چهارشنبه تیتر یک روزنامه شد، متاسفانه پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند. متاسفانه ازاین جهت که بهرحال حضورآنها در آسیا برای مردم و رسانه‌ها جذاب است وگرنه می‌توان همین حذف تلخ را هم به فال نیک گرفت چون تا چوب زوربالای سرمان نباشد به سمت حرفه ای شدن نمی‌رویم.

پرسپولیس و استقلال ازآسیا حذف شدند و خیلی‌ها می‌گویند چند تیم ژاپنی هم حذف شدند اما نمی‌گویند که مثلا الجیش سوریه مجوز گرفته است! حداقل ۳۰ سال است که می‌گویند پرسپولیس و استقلال خصوصی می‌شوند و ۲۰ سال است که می‌گویند مشکل مالکیت و حق پخش حل می‌شود اما خب نشده واگر قراربود به جای سران کنفدراسیون آسیا مسئولان ورزش و فوتبال خودمان تصمیم بگیرند، مسلما امسال هم با ماست مالی پرسپولیس و استقلال را به آسیا می‌فرستادند اما خب دنیا همیشه به کام ما نیست وبالاخره یک جایی یقه مان را می‌گیرند.

مشکل البته فقط پرسپولیس و استقلال هم نیستند و همین حالا ۵ تیم به نام مس در فوتبال ایران داریم و تا پارسال تراکتور و ماشین سازی مالک مشترک داشتند! خب طبعا با این وضعیت کنفدراسیون فوتبال آسیا برایمان سوت بلبلی نمی‌زند. حتی اگر اینفانتینو دوباره به ایران بیاید و در کنار بانوان با لبخند ژوکند عکس یادگاری بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی