شوک مجیدی به استقلالی‌ها/ بازیکنانی که احساس خطر کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در روزی که حذف سرخابی‌ها از آسیا رسمی شد خبر از جذب چهار بازیکن جدید در نیم‌فصل داد تا با این کار هم بازیکنانش را به تلاش بیشتر وادار کند.

فرهاد مجیدی با چند روز تاخیر اعتراف کرد که تیمش مقابل آلومینیوم اراک چندان خوب کار نکرده است. سرمربی استقلال در واقع با این کار در آستانه بازی تیمش مقابل مس رفسنجان به استقلالی‌ها شوک داد و به نوعی آنها را برای این بازی تهییج کرد.

مجیدی البته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با آلومینیوم خیلی قبول نداشت که تیمش روز خوبی را سپری نکرده اما به هر حال قبل از بازی با مس رفسنجان گفت ما در اراک چندان خوب بازی نکردیم و حالا می خواهیم در بازی با مس جبران مافات کنیم.

فرهاد همچنین خبر از جذب چهار بازیکن جدید در نیم‌فصل داد تا با این کار هم بازیکنانش را به تلاش بیشتر وادار کند. طبعا بعضی از بازیکنان استقلال در برخی خطوط خاص بیشتر احساس خطر می‌کنند و باید در همین چند بازی باقیمانده خودشان را نشان بدهند تا در لیست استقلال بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حنیف IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    ۴ تا که هیچ ۸ تا هم بازیکن بگیری از تو مربی در نمیاد
  • امیر IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    سوگلی خودت رو بیرون کن،نیازی به جذب بازیکن نیست
  • استقلالی☆☆ IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    با این کار بازیکنا به جای اینکه خودشونو نشون بدن دنبال اینن ک چطور رضایت نامه بگیرین برن شاید یه تیم دیگه بتونن بازی کنن، با این شرایط جذب این همه بازیکن فقط بدهی بار میاره ب جاش از بازیکنایی ک داریم درست استفاده کنید نیازی ب گرفتن این همه بازیکن نیست، استقلال فقط به یک بازیکن بازی ساز نیاز داره
  • تاج کبیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    یکبارم به جای انتقاد از تیم حمایت کنید بد نیست خیلیا منتظرن تا یک اتفاق بیفتد بعد انتقاد کنن البته خیلیاشون لنگی اند الکی یک اسمی میزنن و میان به اسم هوادار استقلال انتقاد میکنن تا تفرقه بندازن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی