داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حذف شدن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس منجر به درگیری لفظی نماینده مجلس و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روی آنتن زنده شد.

حذف شدن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، منجر به درگیری لفظی احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی و داریوش مصطفوی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روی آنتن زنده شد.(اینجا ببینید)

احمد راستینه نماینده مجلس گفت: فدراسیون فوتبال خودش را درگیر مسائل سخیف می‌کند که برخلاف منافع ملی است. مواردی از نفوذ و فساد در فوتبال را به مراجع ذیربط گزارش خواهیم کرد.

داریوش مصطفوی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم گفت: شما چطور به خودت اجازه توهین به رئیس فدراسیون را می‌دهی؟ دنبال نون و آب مردم باشید. همینطور کار کردید که وضع مملکت این است و غلط زندگی می‌کنیم، چون شما نماینده ما هستید.

گفتنی است داریوش مصطفوی پیش از این از تمام روسای فدراسیون فوتبال پس از دوران خودش انتقاد می کرد. او نه صفایی فراهانی را قبول داشت نه از محمد دادکان تعریف کرد. ماجراهایش با علی کفاشیان هم هنوز ورد زبان هاست اما داریوش مصطفوی این روزها به طور خودجوش، مدافع حق و حقوق عزیزی خادم شده و به خاطر او روی آنتن زنده با نماینده مجلس درگیری لفظی شدید پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اینکه امثال داریوش مصطفوی صلاحیت و سواد لازم برای اداری امور فوتبال ایران رو دارن بحثی جداست، اما به نماینده مجلس و مجلس ارتباطی نداره که تو فوتبال دخالت کنن. به خاطر دخالت امثال این افراده که یکبار تعلیق شدیم و همچنان هم با دخالت های نابجا می خوان بگن که ما در راس اموریم و در واقع در راس هیچی نیستن.
    • محمدرضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      ایناهمشون ازیک کاسه آب میخورن فقط وقتی میبینن دارن دستشون رومیشه بهم میپرن تابازم مردمو گول بزنن این وسط همیشه مردم سرشون کلاه رفته وگرنه امثال اینهاتابتونن بچاپن ساکت هستن ولی وای بروزیکه ببینن منافعشون داره به خطرمیفته.مثل مجری شبهای فوتبالی دیشب بامشاورحقوقی استقلال صحبت میکردخیلی سعی میکردحمایتش کنه واونای دیگرو مهتم کنه چراچونکه همه جاپول کارمیکنه کم مونده بودازیاروخواستگاری کنه اینقدرقربون صدقه طرف شدکه طرف خجالت میکشیدحرف بزنه.درصورتیکه مدیران هردوباشگاه وفدراسیون به هوادارا خیانت کردن بادروغهاشون.آخرشم هوادارهای توتیم این وسط سوختن چونکه عشقشون تیمشونه ولی مدیران باشگاهاوبرنامهای فوتبالی هرجاپول باشه براشون اهمیت داره باقی سیاه بازیه
    • آنالیزور DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      خیلی جالبه که طراحان توطئه جوری این مسئله رو سازماندهی کردن و دارن اجرا میکنن که تمام نگاهها و نظرها از تصمیم گیر اصلی منحرف بشه و مردم رو سرکار بزارن و بسمت اون چیزی که میخوان هدایت کنن ! بنشینید و ببینید این دوتا باشگاه رو به چه قیمتی و به چه کسی واگذار میکنن و تمام این دروغ ها برای لوث کردن قضیه و گرفتن شدت واکنش احتمالی هواداران فوتبال هستش ! آخر سر جوری مفت و مجانی سرو ته این قضیه رو هم میارن که باز نفع اصلی به سفره خودشون برگرده
    • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      از این مصطفوی موجود مزخرف تر در عالم وجود ندارد
    • سعیدی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      این مصطفوی کی قراره دست از سر فوتبال این مملکت برداره و شرش رو کم کنه و بازنشست بشه؟ بابا آخه در آستانه 90 سالگی چی می خواد از جون این فوتبال مگر تو این مملکت قحط الرجال است که این فسیل با دهها سال گندکاری هنوز در راس کار است؟
  • مرتضی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اگه یک کار درست تو زندگیش کرده باشه همین حرف هایی که به این نماینده انتصابی مجلس زده
    • منتا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      بااینکه دل خوشی ازمصطفوی نداریم اما حداقل دیشب عالی جواب نماینده۱۰ درصدی رودادنمایندگانی ازشروع کارشون فقط مردم رابیچاره ترکردن وهیچ برنامه ای جز افزایش فشار برمردم وتورم تومجلس نداشتن وحالا درکاری که اصلا بهشون ربط نداره دارن دخالت میکنن واینقدر بیسوادهستن که حتی نمی دونن دخالت در فوتبال توسط غیر فوتبالیها ازنطر فیفا بزرگترین جرمه ومجازات سنگین داره همه چیز کشوررا که خراب کردین حداقل دست ازسر فوتبال بردارین افرین به شجاعت مصطفوی واقعا این نماینده ها نمیدونن چقدر بین مردم منفور هستن؟
  • پارسه IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    لعنت خدا بر هر دو طرف. هر کدوم به یک شکل مردم رو خون به جگر می کنند. هر روز داریم سرخورده تر، چروکیده تر و از زندگی ناامید تر می شیم. سفرمون کوچک تر، آرزوهامون کوچک تر و دلخوشی هامون محو می شه. اونوقت آقایون باهم جنگ زرگری می کنن. کیه که ندونه مسئولین تو تمام ارگانها و نهادها با هم مسابقه بی لیاقتی و مفت خوری گذاشتن. یه عده خرفت چسبیده که دست از سر پست و مقام و لابی گری برنمیدارند و هرکدوم یک طرف این مملکت مثل زالو در حال مکیدن خون و مال مردم هستند. اگه وضعمون غیر این بود باید تعجب می کردیم.
  • ساسان IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    حرف حق تلخه امثال این اقای نماینده مجلس اوضاع مملکت رو به گند کشیدن تا به یه جا میرسن سریع ورود میکنن به ورزش فوتبال بابا برو ببین ملت چی میخان به تو چه ربطی داره اخه تو کاری که بلد نیستی دخالت کنی تمام کشور رو فقر برداشته کاری دیگه یعنی ندارن امثال تو
  • محمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مصطفوی دوست ندارم ولی حال او نماینده گرفت بهش گفت به فکر نون واب مردم باش
  • پرسپولیس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    هر وقت زور فوتبال رسید به سیمای ملی حق پخش گرفت میشه امیدوارشد فوتبال ایران تا حدودی حرفه ای شده این اولین قدم است باز دم afcگرم اینها از خواب بیدار کرد
  • اهورا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مصطفوی 1500 ساله تو فوتباله و فوتبال رو از نماینده مجلس بهتر می فهمه بهتره هر کسی کار خودش رو انجام بده. یک لحظه فکر بکنید اگه افراد سر جایشان نباشند ، مثلا ً سردار بره وایسه تو دروازه و بیرانوند هافبک وسط -بعد جهانبخش وایسه دفاع و شجاع فوروارد، طارمی بره رو نیمکت و بجاش مثلا فرض کنید مربی دروازه بانها بره کمک امیر عابدزاده تو فوروارد .... بنظرتون چه اتفاقی می افته ؟ پس بهتره هر کسی کار خودش بار خودش و.. از اینجور حرفها نمی دونم والا دیگه چجوری توضیح بدم که آقای راستینه و دوستهاش متوجه بشن...
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    حرف حق اون مجری شبکه خبرزده که گفته 15ساله که توخصوصی سازی باشگاه موندیم.واقعا.سیاست شترمرغی دراداره باشگاههاراهی به ترکستان است.زنوزی بااین دبدبه کبکبه ازباشگاه داری فراریش دادن.
  • سیناپس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    لاشخورهایی که سر لاشه فوتبال به همدیگه میپرن!!!
  • wien AT ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اگه فقط یکبار مصطفوی حرف درست و حسابی زده باشه،آن یکبار،همین حرفهایی بود که به این نماینده مجلس بی بو و بی خاصیت زد،اینها اگه عرضه داشتن که الان وضع مملکت به این فلاکت نبود،در هر زمینه ای که فکرش را بکنین،گند زدن به مملکت.
  • ع IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آقای مصطفوی‌دمت‌گرم‌حرف‌دل مردم را‌ردی سیاست را‌داخل‌فوتبال کردند‌این‌شد‌نتیجه اش‌خذف‌سه‌تیم‌
  • بهنام IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    درود بر مصطفوی که خیرخواه فوتبال است ونه اون نماینده ی بیست ساله...!!
  • بهمنی کامران IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    در پایان این بیانیه تهدیدامیز امده است :اصول جهانی شایستگی ورزشی همبستگی ، سیستم صعودو توسقوط وانصاریذ یری بنیان هرم فوتبال است که موفقیت جهان فوتبال راتضمین می کند و به همین ترتیب در اساسنامه فیفا کنفدراسیون ها ثبت شده است. فوتبال با این اصول سابقه طولانی وموفقی دارد (سهمیه) شرکت در مسابقات جهانی وقاره ای باید همیشه با حضور در زمین بازی به دست اید ؟ وی با ارزوی موفقیت برای فدراسیون ها در این مقطع حساس زمانی و با اشاره به تماس مستمر خود با شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قادره کهن در میز بانی رقابت های مهم اتی ارزوی موفقیت کرد؟
  • بهمنی کامران IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    وی افزود همه کشورها باید از مسابقات خود دفاع کنند و برنامه ما هم این است از داریوش مصطفوی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هست به باشگاه پرسپولیس که بدهکار هست و مالیات نداره استقلال که بدهکار هست ومالیات نداره خودت باید بده است باید فرستاد ه داد شود: که هیچ رقابتی لغو نشود بازیکنان قلب هستند و در چنین شرایطی باید از ان ها حمایت شود :رئیس فیفا ادامه داد باشگاه پرسپولیس که پنجره نقل و انتقالات بسته است بازه شود هیچکس به دلیلی تعلیق فوتبال خو شحال تبست و ما به دنبال این هستیم که شرایط برای بر گزاری همه رقابت های حتی با و جود مهیا شود و از باشگاه گل گهر سیرجان هم بازیکنان هستم با تشکر از شما :رئیس فیفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی