جلسه فوری برای جلوگیری از حذف استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و چوانان پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به عدم تأیید صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان گرفت تا این تیم‌ها نتوانند در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا شرکت کنند.

AFC در حالی تصمیم به حذف این باشگاه‌ها گرفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با ورود وزیر ورزش و جوانان به سرخابی‌های پایتخت مجوز موقت داد تا مشکلات خود را حل کنند اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را هم نپذیرفت تا بزرگترین آسیب به نمایندگان فوتبال ایران وارد شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر جمعه پس از اطلاع از این موضوع درخواست جلسه فوری با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان مربوطه کرد که این نشست طولانی مدت عصر روز گذشته در وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسه روند صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه‌ها بار دیگر بررسی شد تا در صورت امکان اعتراض دوباره ای به این تصمیم گرفته شود. با این حال مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش تاکید کردند که احتمال تغییر حکم از سوی AFC بسیار بعید است و تنها برای جلوگیری از هرگونه جریمه انضباطی باید تلاش کرد.

نشست فوری وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که سجادی برنامه‌های از پیش برنامه ریزی شده نیز داشت اما آنها را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس مورد بررسی فوری قرار بگیرد؛ جلسه‌ای طولانی مدت که خروجی آن چیزی جز حذف قطعی استقلال و پرسپولیس نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حیدر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بازی سرگرم کننده شروع شد ، باز یه چند روز مردمو با این حرفها سرگرم کنند بعد بگن ما تلاشمون کردیم تقصیر قبلی‌ها بود یا آبی بگه تقصیر قرمز بود قرمز بگه تقصیر آبی بود و دوباره ول کنن ماجرا تا سال دیگه یک هفته مونده بیفتن دنبال جعل سند
    • داریوش IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      اینها فکر میکنند که نهادهای بین المللی هم با ریش سفیدی و مصلحت اندیشی مدیریت می شوند که پادرمیانی شود و ریشی گرو گذاشته شود و توصیه ای شود و تلفنی زده شود و رای و تصمیم فلان سازمان یا کنفدراسیون یک شبه یا در لحظه عوض شود هنوز هم می خواهند با مدیریت علی اصغری امور را پیش ببرند
  • خهعغ IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    اخه الان؟؟؟؟
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این جلسه برای فریبکاری بوده.درست کردن دغل جدید.
  • وزریر ورزش و خادم بی خاصیت IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بخاطر مسائل پیش پا افتاده باعث حذف این پرسپولیس و استقلال شدید.خدا کنه جریمه انظباطی و جریمه نقدی نشیم چون فدراسیون و وزارت پرداخت نمیکنن باید باشگاها بدن همین طوری بدهی زیادی دارن.خدا ازتون نگذره که فقط مشکلات تیما رو زیاد میکنید بجای کم کردنشون.
  • ؛؛؛ IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    واقعا حیف استقلال با2ستاره آسیا
    • حسام IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      حیف ایران که هر روز داره پسرفت میکنه، نه زمین تمرین درست حسابی داریم نه ورزشگاه درستی داریم به جز دوتا سه تا ، خود فوتبال هم که اصلا شفاف نیست و سرتاسر فساده
  • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این نتیجه ۵ سال قهرمان کردن یک تیمیه که با اسنپ وخوردن حق تیمعای دیگه ریدم تو این قهرمانیتون
    • پرسپولیس IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      شما که از ورزش وفوتبال چیزی نمیدونی حرف نزنی بهتره
  • بختیاری IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    الان من میخوام بدونم چرا سلطانی فر رو محاکمه نمیکن
  • ااااا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    بشین سر جات بهتره صدایم درمیاد چون امسال هیچکدوم از تیمهای استقلال و پرسپولیس قوی نیستن و مهره های خوبی ندارن. ایشالا سال بعد این دو تا تیم با یه مربی خوب تقویت میشن و برمیگردم. نگران نباشید این به نفعشونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی