قوچان نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قصد دارد دو بازیکن ایرانی را در نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند که در این بین نام گلزن جام جهانی دیده نمی‌شود.

رضا قوچان نژاد می‌خواهد فوتبالش را در ایران تمام کند و خبر حضور این ستاره سابق تیم ملی باعث شد تا گمانه زنی‌هایی در خصوص تیم آینده او صورت گیرد. سرخابی‌های تهرانی و تراکتور مقصد نهایی گوچی اعلام و  پیش بینی می‌شد او در یک تیم پر طرفدار فوتبالش را تمام کند.

یکی از مشتریان احتمالی گوچی استقلال بود که با اعلام فرهاد مجیدی دیگر این انتقال صورت نمی‌گیرد. به گفته سرمربی استقلال دو بازیکن از لیگ برتر به جمع استقلالی‌ها اضافه خواهند شد و حضور دو بازیکن خارجی هم قطعی شده است. با این حساب قوچان نژاد نمی‌تواند از گزینه‌های مد نظر مجیدی باشد. مجیدی پیش تر هم اعلام کرده بود که بازیکنی در شرایط مسابقه می‌خواهد و شاید به همین دلیل فرهاد گلزن جام جهانی را نخواست.

با کنار رفتن استقلال و مشکلات مالی تراکتور کار برای پرسپولیس راحت شده و این تیم رقیب جدی برای جذب گوچی ندارد. حالا باید دید رضا حاضر است تیم‌های صنعتی را که هوادار کمتری دارند ولی پول بیشتری می‌دهند را انتخاب کند یا اولویت او تیم پر طرفدار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاشق نشو !! IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این چه بیماری هست که دامن فوتبال ایران رو گرفته ؟ برخی از بازیکنانی که اصلا شروع فوتبالشون اینجا نبوده یا تعدادی که دست تیمشون رو در اوج در حنا گذاشتن و رفتن کشورهای عربی و دنبال پول و زندگی خودشون به وقت پیری و بازنشستگی باز هم دست از خود خواهی و البته پول برنمیدارن و حُب وطن و پاره تن ! بدجوری می گیرشون و میان که یه قراردادی هم باید یه تیم نگون بخت ببندن و کاملا مردمی خداحافظی کنن
    • فوتبال دوست IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      دوست عزیز این آقایی که این تیتر را زده احتمالا دنبال ی جایی تو یکی از این تیم ها برای این آقا میگرده، و شایدم دلالی میکنه. با این حرفها زمینه ساز یک سری کارا را انجام میده.
    • علیرضا علی پور IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      داداش تروخدا این بحث وطنو تموم کنید،وطن پرستی چیزی از نژاد پرستی کم تر نداره ها.بعدشم هر انسانی تو زندگی میخواد پیشرفت کنه.شما برو چندتا ویدیو از کشور های دیگر نگاه کن بفهمی امکانات یعنی چی.
  • رضا رضاوند IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    میثم منیعی داداش چه طوری هنوزم شیشه میزنی؟؟قبلا خوب چت میکردی ودنبال ....بودی؟الان هستی یا آجرلو ترکت داده
    • .. IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      اون که شیشه میزنه محرمی هستش نه میثم مجیدب
    • فضلی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      میثم منیعی رو میگی که شیشه میزنه، یعنی معتاده؟؟؟!!!... ای مرد نادان، اون ، فقط خودش و پدر و مادرش در پاکشو ۹ درصد سهام دارن که بعد از شخص اقای فضلی دومین سهامدار عمده پاکشو هستن و همه کاره شون در شرکت تا امروز همین میثم بوده که فقط صد نفر از تو بزرگتر و والاتر به خواست او اونجا کار میکنن و دست به سینه خودش و خانواده ش هستن... صدتا مثه تو رو هم تشنه میبره لب چشمه و برمیگردونه و کل طایفه و فامیلات رو با یک فقره چک روز میتونه بخره... میثم منیعی رو برو از کارکنان پاکشو بپرس کیه تا برات بگن که مادر نزایده ادم اینقدر قوی و باهوش در عرصه اقتصادی و بیزینس و ورزش اینقدر موفق...خودش همیشه میگه پرسپولیسی ها از قشر عامی و کم سواد علاقه مند به فوتبال ایران هستند و خشک مغزند و متعصب، ولی من باور نمیکردم، الان میبینم ظاهرا راست میگه...همینطوریه متاسفانه
  • امیر IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    دمت مجیدی گرم بازیکن مسن بدرد نمیخوره.جوان بایداستقلالی بشه
  • قاسم18 IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    آقای مجیدی یه تیم در سیزده بازی سه گل میخوره ودریک بازی دو گل این پیام خوبی نیس و همچنین درسه بازی دقایق آخر گل می‌خورید خودتون جمع جورکنیدبقیه تیمهادرنیم فصل دوم روی این موضوع کارخواهندکردحواست روجمع کن
  • تاج کبیر IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    ماشاالله شاه فرهاد بازیکن تاجی داریم ب انداز‌ش خیلی ها رو که نگم اذیت کرده اخه ی جام ندارن خخخخخخ
  • تاج IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    ابولا شاه فرهاد بازیکن پیر بدرد استقلال نمی خوره
    • فوتبال دوست IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      واقعا هم همون ابولا هست. 😂😂😂😂
  • ش IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    خدا به فریا این پرسپولیس برسه به جای میدان دادن به جوانان تیم رفتن دنبال پیر و پاتارها
  • ۴۲۱۹۹۳۸۵۶۷ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    من استقلالیم...ولی گوچی همین الان الانشم،کم کم تا دوفصل دیگه از تک تک فورواردهای لیگ برتر از هرنظر بهتره،و به جرات میگم تو تیمای بالای جدول راحت اقای گل میشه...ژستد...یامگا...رمضانی...مطهری...حسین زاده...خاقانی و...همشون سرم شم گلزنی و تمام کنندگی وهوش گوچی رو ندارن...حیف شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی