نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جوکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکلای جوکوویچ در دادگاه اعلام کرده‌اند که در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ اولین تست مثبت پی سی ار مربوط به جوکوویچ ثبت شده است.

ماجرای جنجالی نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان همچنان ادامه دارد. حالا وکلای نواک جوکوویچ، در دادگاه گفته‌اند این بازیکن تنیس اهل صربستان به دلیل اینکه اخیراً به کرونا مبتلا شده است از زدن واکسن کووید-۱۹ معاف است.

وکلای تنیس باز صربستانی در دادگاه اعلام کرده‌اند که در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ اولین تست مثبت PCR مربوط به جوکوویچ ثبت شده است. این در حالی است که پیش از این هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای جوکوویچ به کرونا منتشر نشده بود. در اسناد ارائه شده به دادگاه که امروز منتشر شده، وکلای جوکوویچ گفته‌اند که ۱۴ روز پس از مثبت شدن آزمایش او در دسامبر، این بازیکن «در ۷۲ ساعت گذشته تب یا علائم بیماری تنفسی کووید-۱۹ نداشته است.»

اما انتشار این گزارش‌ها در حالی است که ابهامات زیادی در این باره نیز مطرح شده است از جمله اینکه تصاویری از نواک جوکوویچ در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ دسامبر در حال گفت‌وگو و دست دادن با مردم منتشر شده است. همچنین به گفته خبرنگاران مهلت درخواست معافیت پزشکی ویزای استرالیا ۱۰ دسامبر بوده است و اینکه جوکوویچ ۶ روز بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شده و بعد درخواست معافیت داده یا واقعیت ندارد و یا اینکه در این زمینه تخلفی آشکار صورت گرفته است.

نواک جوکوویچ که چهارشنبه گذشته برای شرکت در مسابقات تنیس استرالیا با معافیت پزشکی به ملبورن سفر کرد، در بدو ورود به این کشور لغو شد و او از آن زمان در قرنطینه به سر می‌برد. قرار است روز دوشنبه دادگاه درباره وضعیت او رای صادر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    همون اول گفتم بهترین راه جریمه جوکوویچ و دادن دو امتیاز دیگه به کیسه هس شاید امسال بتونه بعد ده سال جام بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی