نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گل‌گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که هیچ تیمی به مانند هوادار در مسابقه امروز به تیم او فشار وارد نکرده بود.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل هوادار اظهار داشت: به عنایتی تبریک می‌گویم که یک مربی بی‌ادعاست و سلسله مراتب را طی کرده. او تیمی بی‌ادعا و بسیار خوب ساخته است. در مدتی که سرمربی گل‌گهر بوده‌ام، هیچ تیمی اینقدر روی ما فشار نیاورده که دلیل اول آن، تیم خوب هوادار بود. دلیل دوم آنهم به بازی قبلی ما برمی‌گردد. ما یک پرواز به اهواز داشتیم و چند ساعت در جاده بارانی بودیم. در زمین باتلاقی بازی کردیم و سپس همین مسیر را برگشتیم. در این مسابقه اُفت بدنی داشتیم که طبیعی بود. با این وجود از بازیکنانم تشکر و خدا را شکر می‌کنم.

«در این بازی حق ما برد نبود و باید بازنده می‌بودیم. به نظرم شانس هم آوردیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: هوادار یک تاکتیک داشت که آن هم کاشته و اوت دستی بود. در اصل باید ۲۷ امتیازی باشیم و گل‌گهر در جدول ما ۲۷ امتیازی است. بازیکنان ما نباید به خاطر کاری که نکرده‌اند، اینقدر عذاب بکشند و از لحاظ روحی اُفت کنند. ما باید با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول باشیم. خدا را شکر بازیکنان ما پس از آن اتفاقات، دو تساوی مقابل دو تیم خوب گرفتند و هشت امتیاز کسب کردند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه بازیکنانش کار بزرگی کرده‌اند، تصریح کرد: برخی اوقات که بازیکنان را می‌بینم، خجالت می‌کشم که آنها برای کاری که نکرده‌ایم، اذیت می‌شوند. ان‌شاءالله خدا کمک کند و همین روند را ادامه بدهیم. هر کاری می‌خواهند بکنند؛ گل‌گهر در جدول ما ۲۷ امتیاز دارد. نباید این کار را با تیم خوب گل‌گهر می‌کردند. سیرجان شهرستانی بی‌ادعا و بی‌تقصیر است که زحمت می‌کشد و فوتبال خوبی بازی می‌کند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه همه دوست دارند بازی‌های گل‌گهر را ببینند، عنوان کرد: درست است که پیروز می‌شویم، اما شادابی و نشاط قبل از حکم کمیته انضباطی را نداریم و با تجربه، مدیریت خوب و تلاش بچه‌ها داریم تیم را برمی‌گردانیم. نباید با شهرستانی که صداقت بر آن حاکم است، چنین کاری می‌کردند و نمی‌دانم علت آن چیست. می‌خواهم چیزی بگویم که بهتر است نگویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی