نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام نشریه «اکیپ» فرانسه، سردار آزمون همچنان با مدیران باشگاه المپیک لیون در ارتباط و مذاکره است.

با وجود اینکه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران هفته گذشته اخبار توافقش با باشگاه‌های دیگر را تکذیب کرد اما به نظر می‌رسد مذاکرات با این بازیکن همچنان ادامه دارد.

از چند هفته پیش نشریات و خبرنگاران معتبر ایتالیایی و فرانسوی از توافق ۴ ساله آزمون با باشگاه المپیک لیون خبر دادند. بحث مذاکره با آزمون و باشگاه زنیت روسیه، جذب این مهاجم از همین نقل و انتقالات زمستانی بود که ظاهراً هنوز به نتیجه نرسیده است.

با وجود تکذیب آزمون، نشریه معتبر اکیپ فرانسه در شماره امروز خود خبر داد که آزمون به طور منظم با مدیران باشگاه المپیک لیون در ارتباط است و مذاکره با او ادامه دارد.

از سوی دیگر بحث پیشنهاد باشگاه نیوکاسل انگلیس هم به آزمون به میان آمده است که بعید به نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی ایران این تیم انتهای جدولی انگلیس را انتخاب کند.

قرارداد آزمون با باشگاه زنیت روسیه این فصل به پایان می‌رسد و او می‌تواند بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. با این حال بعضی از باشگاه‌های اروپایی از همین حالا برای جذب مهاجم تیم ملی ایران دست به کار شده‌اند تا در نقل و انتقالات تابستانی یک قدم جلوتر باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی