نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
۳ |
۵
با حذف از جام جهانی ادب می‌شویم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حالا صحبت از حذف احتمالی تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی هم شنیده می‌شود.

فرهاد اشراقی؛ امیدواریم واقعیت نداشته باشد چرا که تلخی آن به مراتب بیشتر از حذف پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های آسیایی است.

بعد از هیاهوی حذف آبی و قرمز از آسیا کم نبودند کسانی که گفتند همان بهتر که حذف شدیم تا زیرساخت‌ها را درست کنیم و مسائلی چون مالکیت مشترک دو باشگاه و حق پخش تلویزیونی درست شود اما سوال اینجاست که آیا اگر تیم ملی ایران هم از جام جهانی حذف شود برایمان درس عبرت می‌شود و همه کارها را همان طور که هست و باید باشد پیش می‌بریم یا نه؟ حذف تیم ملی از جام جهانی که البته امیدواریم واقعیت نداشته باشد، مسلماً تبعات بسیار زیادی دارد وغم فوتبال ایران را سنگین‌تر می‌کند.

در خبرها آمده بود که احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های سال ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا هم وجود دارد اما همه این حذف شدن‌ها و شکست‌ها به شرطی خوب است که درس بگیریم در حالی که تجربه و تاریخ نشان می‌دهد که ما خیلی اهل درس گرفتن نیستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    ایشالله تعلیق کامل فوتبالمون
  • آتنا IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    حذف پرسپولیس نه استقلال جون استقلال هنوز به آسیانرفته که باید اول پلی‌آف بازی کنه اگه برداونوقت بگه استقلال حذف شدهنوزنرفته جیوپرکرده خودشوبه پرسپولیس جسبونده پرسپولیس حذف شده نه استقلال
  • آریهان DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    نه خیر.ادب نمی شویم. بلکه مسئولان می گویند که خواست خدا بوده و بعد همه چیز رو به فراموشی میسپارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی