نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 در روزهای پایانی هفته جاری شاهد برگزاری هفته آخر دور رفت بازی‌های لیگ برتر خواهیم بود.

تیم‌های لیگ برتری پیش‌از اینکه وارد تعطیلات زمستانی شوند دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی و همچنین هفته اول دور برگشت را برگزار خواهند کرد. بعد از این دو بازی تعطیلات زمستانی و بالطبع بعد از آن نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌توانند قرارداد شش بازیکن خود را فسخ و شش بازیکن جدید در اختیار بگیرند.

در خصوص این‌که کدام بازیکنان جذب تیم‌های لیگ برتری خواهند شد یک خبر مهم به دست ما رسیده مبنی براینکه رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه با دو باشگاه لیگ برتری مذاکرات مثبتی داشته‌ و به‌زودی برای عقد قرارداد با تیم‌های جدید خود وارد ایران خواهند شد.

اشکان دژاگه فصل گذشته برای تراکتور بازی می‌کرد اما در ابتدای فصل برای ادامه بازی به فوتبال قطر رفت. رضا قوچان‌نژاد هم پیش‌تر در تیم زوله در لیگ برتر هلند بازی می‌کرد. صحبت از حضور رضا قوچان‌نژاد در تیم تراکتور بود که این خبر از سوی باشگاه تراکتور تایید نشد. همچنین زمزمه‌هایی مبنی‌بر حضور او در لیست پرسپولیس وجود دارد.

پیش‌بینی این‌که این دو بازیکن به چه تیمی ملحق خواهند شد در حال حاضر کمی سخت است اما درمورد اشکال دژاگه هم خبری به دست ما رسیده مبنی براینکه احتمال حضور او در تیم مازنی و در کنار مسعود شجاعی زیاد است.

هر چند این احتمال وجود دارد اشکان با دیگر باشگاههای لیگ برتری ایران هم وارد مذاکره شده و در نهایت با یکی از آن‌ها قرارداد امضا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی