نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
۵ |
۱
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پاس نشدن چک تبلیغات محیطی کارگزار باشگاه استقلال برای بازی با مس رفسنجان، بدهی این باشگاه به سازمان لیگ افزایش یافت.

استقلال شنبه این هفته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این باشگاه در این بازی خانگی که با پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید، تبلیغات محیطی را در اختیار داشت.

براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال قرار بوده که پس از هر بازی سهم ۳ میلیاردی این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود اما این پرداخت پس از بازی با مس رفسنجان اتفاق نیفتاد.

پیش از این چک‌های تبلیغات محیطی کارگزار استقلال برای چهار دیدار خانگی پاس نشده بود تا این باشگاه ۱۲ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال بدهکار باشد و حالا با پاس نشدن چک بازی با مس رفسنجان، این بدهی به ۱۵ میلیارد افزایش یافت.

البته باشگاه پرسپولیس مشکل مشابهی با سازمان لیگ فوتبال ندارد چرا که طبق ادعای مسوولان این سازمان کارگزار پرسپولیس در همان ابتدای کار با پرداخت ۴۲ میلیارد تومان، سهم سازمان لیگ را پیش‌پیش پرداخت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرلنگیای شیافی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    معلومه که لنگ مشکلی با سازمان ریگ نداره،تازه پول اوساگونا رو هم میدن پنجره شون بازبشه سازمانی که امثال دروغگر وبهاروند وبقیه سرخکیا اونجا باشن ومنافعشونم قطع شده باشه معلومه دنبال بهانه های اینجوریه آشغالای هوچی دزدیاتون قطع شده کونتون بدسوخته ولی روزگارتون سیاس ،دروغگر قاچاقچی پارچه بزودی میره کناررفیق دزدش حسین هدایتی
    • 1 IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      خبرگزاری ها به دروغ حرفهای سازمان لیگ را تکرار میکنن در حالیکه طبق قرارداد استقلال با اسپانسر، اسپانسر پول را به حساب استقلال میریزه و بعد پول به سازمان لیگ و ... داده میشه(برای رعایت قوانین مالی فیفا و جلوگیری از پولشویی و ...) حالا حضرات هر چند وقت یکبارمیان حساب استقلال را میبندن تا فشار روشون زیاد شه و مثل لنگ تبلیغات محیطی را بدن به اسپانسر مدنظر سازمان لیگ تا مثل سالهای گذشته پولهارو خرج تیم لنگ کنن! مجلس و ق.ق و سایرنهادهای نظارتی چرا به مسوله لنگ+سازما لیگ+اوساگونا ورود نمیکنن که نشانه آشکار از فساد مالی است؟
  • فدراسیون به هوش باش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    سازمان لیگ خودش به همه تیمها بدهکاره اما فقط برای یک تیم پولداره همون تیمی که سالهاست از جیب بقیه میخوره و طی هفته گذشته هم باز حق سایر تیمها رو در قالب بدهی بازیکن خارجیشون پرداخت کرده مافیای سرخ بیشرم تر از این حرفهاست نوبت حساب کشی از سازمان لیگ هم فرا رسیده عجله نکنین این فوتبال خیلی باید پاک بشه خیللللللللللللللللللللللللللللللی
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    #چاه نفت قائدی
  • شمسعلی. GB ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    کیسه کشا پس چی شد اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخر کدام ............... ۵۰۰ میلیارد به تیم سوم پایتخت میدهد تیمی که ده ساله جام نگرفته ، راستی ۳۵ میلیارد صیاد منش رسید دستتون ۱۵ میلیارد سازمان لیگ را پرداخت کنید . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی