نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدیر اسبق استقلال: در این شرایط حرفی نزنم بهتر است/ سکوت سعادتمند در اوج حملات مددی به فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واکنش تند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی مقابل مس رفسنجان همچنان در محافل ورزشی مورد بحث است.

در حالی که از احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به عنوان کاندیدای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری نام برده می‌شود در روزهای اخیر خیلی از پیشکسوتان باشگاه استقلال حذف این تیم از رقابت‌های آسیایی را به دلیل ناکارآمدی مدیران قبلی باشگاه از جمله همین فرد عنوان می‌کردند.

در تماس با احمد سعادتمند قصد داشتیم در ارتباط با اتفاقات اخیر و حواشی به وجود آمده پیرامون حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا گفت‌وگو کنیم که رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال از هرگونه اظهار نظری در این باره صرف نظر کرد.

احمد سعادتمند معتقد بود در شرایط فعلی باید صبر کرد تا مشکلات به وجود آمده به خوبی و خوشی رفع و رجوع شوند.

وی در صحبتی کوتاه به خبر ورزشی گفت: «در حال حاضر جناب آقای آجرلو در باشگاه زحمت می‌کشند و بنده برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. معتقدم در این شرایط اگر حرفی نزنم خیلی بهتر است».

سعادتمند با اشاره به وضعیت خوب استقلال در جدول رده بندی و نتایج مطلوبی که هواداران استقلال را خوشحال کرده لزومی ندارد صحبتی درباره مسایلی که ممکن است باعث بروز حاشیه برای تیم استقلال شود مطرح شود.

این در حالی بود که به تازگی و در واکنش به مصاحبه فرهاد مجیدی در نشست خبری پایان دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان، احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه و مدیر فعلی مجموعه ورزشی آزادی با صحبت‌های تند علیه سرمربی استقلال موضع گیری کرده و به این مصاحبه واکنش نشان داد.

ناگفته نماند؛ احمد سعادتمند روز نهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ در مقام مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد احمد مددی (که آن زمان معاون ورزشی باشگاه استقلال بود) هیچ سمتی در آن مجموعه ندارد. ولی کمتر از ۲۴ ساعت بعد از ارسال این نامه، اعضای هیأت مدیره باشگاه در روز دهم مهر ماه با انشای بیانیه ای تند و سرگشاده (که در اختیار رسانه‌ها نیز قرار گرفت) احمد سعادتمند را از سمت مدیرعاملی عزل و احمد مددی را به همان عنوان مدیر عامل جدید منصوب کردند. در آن دوران اسماعیل خلیل زاده ریاست هیأت مدیره را برعهده داشت و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگ تا پاکی فوتبال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    ایشون هم هر از چندی میان میگن من حرفی ندارم و میرن تا چند هفته دیگه که بیان همین رو تکرار کنن آخ چه حرفی میتونی داشته باشی سه تا جام رو با دستور اربابانت از استقلال گرفتی ذوق مرگ شده بودی یادت رفته ؟ یادت رفته خودتون رو به کجاها میزدین که استقلال و فرهاد رو خرد و خاکشیر کنین ؟ الان خلیل زاده کجاست ؟ خدا آخر و عاقبت تون رو ختم بخیر کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی