نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب یک برد دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می تواند با کسب ۱۹ امتیاز یکی از سریعترین صعودهای خود را به جام جهانی جشن بگیرد.

بازی با عراق در هفتم بهمن ماه از حساسیت بسیار زیادی برایمان برخوردار است چراکه ما در تهران میزبان هستیم و برای صعود به جام جهانی باید این بازی را ببریم. اما در صورت کسب پیروزی قاطع مقابل عراق بحران زده، سه بازی آینده خود را به صورت تشریفاتی و بدون کمترین استرس و اضطراب برگزار خواهیم کرد و در چنین شرایطی کادر فنی تیم ملی و در راس آن دراگان اسکوچیچ کروات میتواند از بازیکنانی که کمتر فرصت عرض اندام در تیم ملی را پیدا کرده‌اند و نهایت استفاده را ببرد.

اگرچه بازی با کره جنوبی در خانه حریف می طلبد که ما با تمام قوا و استفاده از بهترین ابزارهای موجود استفاده کنیم و مثل چند سال اخیر در این بازی حیثیتی نیز سربلند بیرون بیاییم اما بازی با امارات و لبنان دست مربیان تیم ملی را باز خواهد گذاشت تا بیشتر از بازیکنان لیگ برتری استفاده کنند و به نیمکت نشین ها بیشتر بازی بدهد چرا که به هر حال پس از صعود به جام جهانی قطر ما باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که بسیار با تجربه و با اعتماد به نفس عمل کنند و از آنجایی که متاسفانه در سال‌های گذشته بنا به دلایل غیر ورزشی و تحریم ها شانس انجام بازی های تدارکاتی خوب و سطح بالا با تیم‌های بزرگ را نداشته ایم می‌توانیم بازی با امارات و لبنان را برای رسیدن به اهداف فنی خود در داخل زمین با استفاده از بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین در نظر بگیریم.

این را هم باید قبول کرد که ما بازیکنان با کیفیت و سطح بالایی داریم و به طور حتم با بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین خود هم می‌توانیم مقابل امارات و لبنان نتایج خوبی کسب کنیم و امتیازات لازم را بگیریم. قطعاً دو بازی از چهار بازی آینده برای ما حیثیتی و دو بازی دیگر برایمان تشریفاتی خواهد بود. بازی با عراق و کره جنوبی را محکم و جدی بگیریم و بازی با امارات و لبنان را تدارکاتی تا بازی های پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای امان بیشترین بازدهی را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی