نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
تلاش دوباره لیون برای جذب آزمون/ باشگاه فرانسوی پیشنهادش را افزایش داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه لیون که مصمم به جذب مهاجم ایرانی زنیت است، پیشنهاد خود به این باشگاه روسی را بهبود بخشید.

پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه عصر امروز (دوشنبه) خبر داد؛ باشگاه لیون فرانسه که برای به خدمت گرفتن سردار آزمون از زنیت سن‌پترزبورگ مصمم است، پیشنهاد خود به این باشگاه روسی بابت جذب این مهاجم ایرانی را به ۴ میلیون یورو افزایش داد، این در حالی است که زنیت برای فروش ستاره گلزن خود در ماه ژانویه ۵ میلیون یورو می‌خواهد. لیون پیش از این پیشنهادی سه میلیون یورویی به زنیت داده بود.

آزمون ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه زنیت در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به شدت مورد توجه لیون قرار دارد. او اخیراً خبر توافق شخصی‌اش با این باشگاه فرانسوی را تکذیب کرده بود.

پیتر بُس سرمربی هلندی لیون شب گذشته در اظهارنظری رسمی ضمن تأیید علاقه‌مندی این باشگاه به جذب مهاجم ۲۷ ساله زنیت سن‌پترزبورگ به رسانه‌ «آمازون پرایم» گفته بود: آیا لیون، آزمون را جذب خواهد کرد؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد اما نمی‌دانیم چه خواهد شد. این موضوع به من بستگی ندارد.

آزمون که این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده، از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی