نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۵
ویدیو| اولیایی: صدری در حدی نیست خط کشی سیاسی ایجاد کند
طول ویدئو: 03:26

صحبت های کاظم اولیایی، عضور کمیته صدور مجوز حرفه ای خطاب به مجید صدری در برنامه فوتبال برتر را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون تنهایی US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    خط کشی سیاسی حد آقای صدری نیست بلکه حد و اندازه عناصری همچون کاظم اولیایی است که هر صندلی خالی موجود باشد ایشان آماده نشستن است و همانطور که خود میگوید تفاوتی نمیکند پیش از انقلاب پس از انقلاب ایشان همیشه بوده و به همین جهت گستاخ و بی ادب است و در حالی که طرفش را پوپولیست مینامد از ادبیات پوپولیستی استفاده کرده ضمیر طرف مقابل را مفرد استفاده میکند و از استفاده از الفاظی چون "نفهم" نیز ابا ندارد.مکث های طولانی در پاسخگویی و بسته به شرایط وانمود کردن قطع ارتباط...همه و همه مصادیق رفتار پوپولیستی سید کاظم اولیایی بود.آنچه مرقوم شد به هیچ وجه تایید آقای صدری نبود بلکه نالیدن از پوپولیست هایی بود در لحظه هم صبح و هم شب است و اساسا صداقت در لوح زندگیشان جایی ندارد و ندیم صندلی هستند نه بادمجان!ای کاش روزی رسد که امثال تفکر اولیایی ها از دایره قدرت حذف و برکنار گردد.آمین
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      متاسفانه در این مملکت با موجوداتی طرفیم که هرچند قریب به پنجاه شصت ساله تو فوتبالن اما آمار اشتباهاتشون از بچه دبستانیها هم بیشتره. توی برنامه دیشب متوجه شاهکار جدید دیگه‌ای از فوتبالیهای پیر و خرفت این مملکت بودیم اونجا که صدری پرسید ما که حذف شده بودیم پس برای چی به ما فرصت سه ماهه دادین و اولیایی گفت آقای داریوش مصطفوی براساس آئین‌نامه قبلی چنین کاری کرده و چنین حرفی زده!! چطور میشه رئیس یک دستگاه عریض و طویل باشی و از آئین‌نامه‌های سازمانت خبر نداشته باشی و به خودت زحمت ندی که بری آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات جدید رو مطالعه کنی که خدای نکرده در چنین روزی مثل خر توی گل گیر نکنی و چنین بلایی سر فوتبال یه مملکت نیاری. به قول صدری پرسپولیس و استقلال چند ماه پیش حذف شده بودن و این فرصت سه ماهه ناشی از دروغگویی و تخیلات ذهن بیمار آقایان اولیایی و مصطفوی بوده. به جون مادر هند قسم هیچکدوم اینا فوتبالی نیستن هرچند که سالها توی فوتبالن و چند صباحی فوتبال بازی کردن. این پیرمرد پرحاشیه اول میگه من وظیفه ندارم بیام جواب بدم بعد میگه من سخنگوی کمیته بدوی هستم.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      او دیشب چندین بار دروغ گفت و چندین بار حرفای خودشو نقض کرد بعد به صدری گفت نفهم. برای اولین بار دیشب از صدری خوشم اومد به خاطر دفاع نصفه نیمه‌اش و برای چندمین ازش بدم اومد که چرا از ایشون نپرسید بالاخره اسناد فتوشاپ شده ادعایی رو کدومیک از آقایون کمیته صدور مجوز حرفه‌ای منتشر کرده و اینکه اون ۱۲۰ هزار دلار جریمه به خاطر اساسنامه فدراسیون فوتباله نه مدارک حرفه‌ای باشگاهها و دیگه اینکه پرسپولیس و استقلال برای چی باید نفری یه میلیارد جریمه بدن برای گناه نکرده. اصلا فرض کن این دو تیم کل مشکلشون از قبیل بدهی و مالیات و ارسال مدارک و... رو حل کرده بودن، وقتی مسئله مالکیت مشترک هنوز سر جاشه پس فرستادن اون مدارک دردی رو دوا نمیکرده. بنابراین جریمه هم نباید بشن. صدری و آجورلو نباید زیر بار پرداخت اون دو میلیارد جریمه برن تا درس عبرتی باشه برای دولت و مجلسی که چنبره زدن روی قوانین. متاسفانه امروز فهمیدیم که صداوسیما حق پخش سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ رو پرداخت کرده به کسی که معلوم نیست کیه و معلوم نیست کی این وسط اونو خورده و برده.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      مثل حق تبلیغات محیطی این سالها که عمدتا به باشگاهها پرداخت نشده و رفته تو جیب دزدان مملکت از جمله حیدر بهارلو، صادق درودگر و بقیه. 
    • ... IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      فوتبال این مملکت شده بچه‌بازی و باندبازی آقایون و خانومهای بی‌اطلاع از قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال. روابط بین‌الملل یه جور اشتباه میکنه بعد سازمان لیگ براساس اشتباه اون (خانوم اسدی) یه اشتباه دیگه مرتکب میشه و مجوز بازی برای اریک باگناما صادر میکنه و بعد کمیته انضباطی براساس اشتباهات این دو بخش میاد طبق یه قانون من‌درآوردی یه باشگاه بی‌گناه رو تنبیه و سه باشگاه دیگه رو تشویق کرده و امتیازات خارج از زمین بهشون اعطا میکنه. کجای دنیای یه اینطور تشکیلاتی دیدین و با یه اینطور فوتبالی سروکار داشتین. بدتر از همه اینا تعطل الکی کمیته استیناف انضباطیه که همه رو سر کار گذاشته و توی خماری نگهداشته در صورتی حکمش کاملا معلومه ولی نمیخواد بخشهای مختلف فدراسیون بیشتر از این زیر سوال برن. ای کاش میشد طرفدار یه تیم خارجی میشدیم و دل از پرسپولیس و استقلال میکندیم. سالهاست به جز اعصاب خردی چیزی عاید ما طرفدارا نشده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی