نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گلاره ناظمی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گلاره ناظمی بعد از انتخاب به‌عنوان یکی از ۱۰ داور برتر فوتسال در سال ۲۰۲۱ گفت: برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیدم و سختی‌های بسیاری بود که تحمل کردم اما الان شرایط کمی بهتر بوده و باید تمام تلاشم را در مسابقات آینده انجام بدهم. 

گلاره ناظمی بار دیگر برای فوتسال ایران افتخار آفرید و به عنوان یکی از ۱۰ داور برتر فوتسال دنیا انتخاب شد. افتخاری که برای چهارمین بار برای او رقم خورد و باعث سربلندی خانواده فوتسال ایران شد. با خانم ناظمی مصاحبه‌ای اختصاصی انجام دادیم و ایشان مثل همیشه به خبرورزشی محبت داشت و پاسخگوی سؤالات ما شد. 

تبریک خانم ناظمی.

سلامت باشید، ممنونم از شما و همه دوستانی که در این مدت محبت داشتند و با تماس‌ها و پیام‌های خود مرا خوشحال کردند. یک تشکر ویژه هم از دوستان و همکارانم دارم و البته از اصحاب رسانه که همیشه حمایتم کرده‌اند. 

شما به عنوان یکی از داوران برتر جهان انتخاب شدید؟

ببینید، من از سال ۲۰۱۸ به مدت ۴ سال پیاپی در لیست ۱۰ نفره بهترین داوران دنیا قرار گرفتم که البته ۷ نفر از آنها آقایان هستند!

جدی؟

بله، اتفاقاً همین آقایان جدی‌ترین رقبای من برای کسب عنوان بهترین داور جهان هستند و باید با آنها رقابت کنم. 

یعنی خانم‌ها نیستند؟

تا جایی که من می‌دانم به جز من ۲ خانم دیگر هم از طریق «فوتسال‌پلنت» انتخاب شده‌اند و ۷ نفر از داوران انتخاب شده مرد هستند. 

از قاره آسیا چند نفر هستند؟

فکر کنم ۲ نفر هستند. اول آقای نورالدین و بعد هم من. 

چقدر امیدوارید که بین این ۱۰ نفر هم رتبه ارزشمندی را کسب کنید؟

خب خیلی امیدوارم اما تا همین جا هم برایم خیلی ارزشمند است و از همه عزیزان و دوستانی که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه هم از خانواده‌ام دارم که نقش بسیاری در موفقیت‌های من داشته و دارند. 

کوپال چیز خاصی به شما نگفت؟

(خنده) طبعاً او هم خیلی خوشحال شد. من همیشه گفته‌ام که در داوری هر چه دارم از کوپال دارم. برادرم خودش خیلی بی‌مهری دید و اذیت شد که همین مسئله هم به کارش آسیب زد اما در موفقیت‌های من کوپال و البته سایر اعضای خانواده‌ام خیلی نقش داشتند. 

بیشتر رقبای من برای عنوان بهترین داور فوتسال جهان «آقایان» هستند

طبعاً شانس حضور در جام جهانی را هم دارید؟

بله، قطعاً این شانس بزرگ را دارم. 

آنجا فرصتی است تا شما بیشتر و بهتر توانایی‌های خود را نشان بدهید؟

مسلماً من قدر این فرصت را می‌دانم و تمام تلاشم را می‌کنم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. من برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیدم و سختی‌های بسیاری بود که تحمل کردم اما الان شرایط کمی بهتر بوده و باید تمام تلاشم را در مسابقات آینده انجام بدهم. 

با حجاب که برایتان مشکلی پیش نیامد؟

نه، الحمدلله هیچ مشکلی نداشته و ندارم. اتفاقاً ثابت کردم که با همین پوشش می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. حالا چه به عنوان داور یا بازیکن یا... در واقع پیروزی بزرگ من این بود که با حجاب اسلامی این عنوان ارزشمند را به دست آوردم و بابت این مسئله خیلی خوشحالم. 

در این مدت واقعاً پیام خاصی داشته‌اید که خوشحال‌تان کند؟

پیام که زیاد بوده، حتی از طرف آدم‌های غیر ورزشی. مردم هم همیشه به من لطف داشته‌اند اما امیدوارم نگاه بعضی از مسئولان هم نسبت به فوتسال زنان، داوری خانم‌ها و... عوض شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی