نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حشمت مهاجرانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از مدیرانی که زمینه‌ساز محرومیت سه تیم ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شدند، به شدت انتقاد کرد.

حشمت مهاجرانی درباره محرومیت استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ اظهار داشت: این اتفاق یک شبه رخ نداده و حادثه‌ای بوده که سالیان سال ادامه داشته است. حذف نمایندگان ایران حاصل کوتاهی و لاپوشانی مسئولان قبلی فدراسیون فوتبال بوده است. آنها نخواستند مشکل را حل کنند، گزارش دروغ دادند و با حیثیت، آبرو و پرستیژ فوتبال ما بازی کردند.

وی با بیان اینکه مدیران خاطی زحمات گذشتگان را هدر دادند، تصریح کرد: این کارها از کشوری که حرف اول را در رده ملی آسیا می‌زند و باشگاه‌هایش مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هستند، بعید است. اینگونه کار کردن طبیعتاً عکس‌العمل بدی داشت و جای سؤال است که آنها چگونه حاضر شدند با گزارش دروغ، بر مشکلات فوتبال ما سرپوش بگذارند. این اتفاق حاصل ندانم‌کاری نیست؛ بلکه دانسته انجام شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه انتقادات خود از مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان می‌دانستند اگر چنین گزارشی ارسال کنند، چه مشکلاتی برای فوتبال ما پیش می‌آید. متأسفانه گزارش‌های غلط زیادی ارائه کردیم و هضم چنین اتفاقاتی بسیار دشوار است. بازیکنان پرسپولیس و استقلال چه گناهی کرده‌اند؟ آنها باید در مسابقات لیگ قهرمانان بازی می‌کردند و حالا چوب اقدامات مدیران قبلی فدراسیون را می‌خورند.

«امیدوارم این محرومیت، درس بزرگی برای فوتبال ما باشد و باعث شود در گزارش‌های ارسالی به فیفا و AFC دروغ نگوییم.»، مهاجرانی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: صداقت بهترین کار است و می‌توانستیم مسائل فعلی را پیش از این حل کنیم. همه افراد کشور می‌توانند در این باره سؤال کنند. فوتبال ملی متعلق به فرد خاصی نیست و همه افراد جامعه - اعم از فقیر و غنی - می‌توانند از فدراسیون بپرسند چه بلایی بر سر فوتبال ما آورده‌اند؛ از جمله علاقه‌مندان فوتبال و هواداران استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی