نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهادری جهرمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود به موضوع حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

سخنگوی دولت در خصوص حذف سه تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اعتقاد دولت اداره مردمی باشگاه‌های ورزشی به ویژه باشگاه‌های مردمی استقلال و پرسپولیس است.

وی ادامه داد: این موضوع از سال ۲۰۱۶  مطرح بوده و متاسفانه در داخل به طور جدی به موضوع توجه نشده است. همانطور که اهالی فوتبال می‌دانند AFC استاندارهای خاص خود را برای حضور باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دارد و امسال علاوه بر حذف دو تیم ایرانی، شاهد حذف برخی از تیم‌های مطرح عربستان، امارات، ژاپن، و کره جنوبی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستیم.

بهادری جهرمی بیان کرد: البته ظاهراً عمده موارد خواسته شده AFC محقق شد اما متاسفانه مشکلات متعددی از گذشته باقی مانده و الان همه بخش‌های دولت در کنار مدیران هر دو باشگاه و مسئولان فدراسیون در حل مسائل باقیمانده فعال و دغدغه‌مند و پای کار هستند و امیدواریم مدیران هر دو تیم و مسئولان فدراسیون فوتبال نیز با انجام وظایف و پیگیری‌های خود بتوانند در جهت حل مشکل و حضور تیم‌های پرطرفدار ما در لیگ قهرمانان آسیا قدم بردارند.

وی افزود: البته طبق گزارشی که به من داده‌اند، ظاهراً در این مورد هنوز فرصت استیناف‌خواهی را داریم و اقدامات اصلی ساختاری هم به همت وزارت ورزش و جوانان و همراهی وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • email@gmail.com IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    آره بابا هنوز فرصت استيناف خواهي داريم و نميدونم چرا شما مسئولان از خواب نازتون بيدار ميشين براي يك همچين مسئله كوچيكي ؟؟؟ برين بخوابين هنوز فرصت هست !!! شب بخير مسئولان خدوم و پاكدست و پاك انديش !!!
  • حسن IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    آره حالا حالاها وقت داریم راحت باشین، به نظرم مالکیت تیم ها هم بدیم به دانشگاه امام صادق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی