۱
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
۱ |
۵
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس ایتالیا شاید بیستمین تیمی است که نامش به‌عنوان تیم جدید سردار آزمون در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است.

واکنش سردار آزمون به این قبیل مسائل معمولاً تکراری است و می‌گوید خودم هم این پیشنهادات را از طریق رسانه‌ها می‌خوانم و از آنها خبری ندارم.

 تا چند روز پیش این طور عنوان می‌شد که پیشنهاد لیون فرانسه واقعاً جدی است اما باز هم هیچ خبری نشد و سردار کماکان در زنیت ماند. حالا هم او در مورد اینکه یکی از گزینه‌های یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم شده ابراز بی اطلاعی می‌کند و باز هم اصل خبر را از طریق رسانه‌های ایتالیایی و روسی شنیده است.

در مورد سردار فقط می‌توان گفت مادامی که او با باشگاه جدید قرارداد رسمی نبندد، هیچ خبری را نباید باور کرد حتی اگر سرمربی یوونتوس صراحتاً اعلام کند که ما این مهاجم ایرانی را می‌خواهیم و برای جذب او اقدامات لازم را انجام داده ایم.

 گفتنی است پس از مصدومیت کیه‌زا رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که سردار آزمون یکی از گزینه‌های جانشینی او برای تقویت خط حمله پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدیان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    سردار آزمون 10 سال که می خواست به تیم های بارسلونا و میلان و و لاتزیو و لیورپول ووووووووووووووو بپیونده اینا همش بازارگرمیه بازیکنی با سن 27 سال و سال بعد سنش 28 سال میشه رو به انتهای فوتبالش می ره کدوم تیم حاضر برای سردار این همه هزینه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی