حسین شریفی - سخنگوی فدراسیون فوتبال
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد حاشیه‌هایی که در صفحات مجازی در خصوص سفرهای پرهزینه فدراسیون ایجاد شده باید بگویم تمام این‌ها از واقعیت به دور است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی به ابهامات و حواشی پیرامون فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر پاسخ داده است. بخش‌هایی از مصاحبه حسین شریفی را در این رابطه می‌خوانید:

*در ۱۰ ماه گذشته که فدراسیون فوتبال جدید مستقر شده است خیلی ها به دنبال ایجاد حاشیه بودند و در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نداشتند. برخی از آنهایی که منافعشان به خطر افتاد یا دستشان از بسیاری از مسایل کوتاه شد به شیوه های مختلف سعی در فرافکنی، افترا، دروغ و تهمت داشتند و تمام تلاش این افراد به مسیری منتهی می شد که قطار در حرکت فوتبال ایران را متوقف کنند. ولی قطار در حرکت فوتبال ایران نه تنها متوقف نشد بلکه با اقتدار و سرعت به مسیر خود ادامه داد و امروز در آستانه یک جشن ملی بزرگ هستیم.

*این افراد در ابتدای امر به موضوع VAR ایراد گرفتند، در این مسیر به آنچه می خواستند برسند، نرسیدند و ترفندهای مختلف را در پیش گرفتند. در ادامه این مسیر به مسایل مختلف پرداختند و سعی داشتند به هر شکلی که شده در فعالیت های رو به جلوی فدراسیون خلل ایجاد کنند. همین افراد وقتی تیرشان به سنگ خورد به دنبال اساسنامه بودند و تا به قول خودشان چنین و چنان شود. همین ها در گام بعدی از شرکت های بیگانه ای نام بردند تا منافع ملی را تحت الشعاع قرار دهند.

*در مورد حاشیه هایی که در صفحات مجازی در خصوص سفرهای پرهزینه فدراسیون ایجاد شده باید بگویم تمام این ها از واقعیت به دور است و این مساله در ادامه دروغ پردازی همان افرادی است که به دنبال منافع خود هستند و در این راه با استناد های ناجوانمردانه سعی دارند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

*فدراسیون فوتبال از هیچ شرکتی درخواست یا مطالبه پول برای سفر به لیتوانی نداشته و تمام هزینه ها از سوی خود فدراسیون محقق شده است. البته این مساله و مطالبی که در صفحات مجازی منتشر شده است را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و از کیان فوتبال ملی ایران با تمام قدرت و توان دفاع می کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی