بیشترین دغدغه AFC شفافیت مسائل مالی است/ امیدوارم دیگر شاهد حذف تیم‌های ایرانی از آسیا نباشیم/ هوادار ثابت کرد زنگ تفریح لیگ برتری‌ها نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه هوادار گفت: با توجه به مقررات سفت و سخت AFC در تلاشیم تا همه آیتم‌های مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای برای باشگاه هوادار را ظرف ماههای آینده ایجاد کنیم.

پیرو حذف تعدادی از نمایندگان باشگاهی کشورمان از سری مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا، کنفدراسیون فوتبال این قاره اعلام کرد چنین وضعیتی تنها شامل حال این باشگاه‌ها نشده و سایر باشگاه‌های لیگ برتری نیز باید شرایط حرفه‌ای را در مجموعه شان ایجاد کنند تا  بتوانند در لیگ حرفه‌ای حضور داشته باشند. بهرام امیری مدیرعامل جدید باشگاه هوادار در گفت‌وگو با خبر ورزشی، پیرامون شرایط این تیم در آستانه پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر و همچنین حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا و دیگر مسائل مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط تیم هوادار در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی به چه صورت است؟

ما در پایان نیم فصل اول و با توجه به نیازهایی که از سوی کادرفنی اعلام شده سعی داریم نقاط ضعف تیممان را با جذب تعدادی جوان با استعداد برطرف کنیم تا در دور برگشت با شرایطی بهتر از نیم فصل اول در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم. گرچه بازیکنانی که تا اینجا برای هوادار بازی کردند هم در این مدت زحمات زیادی کشیده‌اند و همگی جزو نفرات خوب تیم ما محسوب می‌شوند.

با توجه به اولین دوره حضور هوادار در لیگ برتر آیا تا امروز به نقطه گذاری‌های ابتدای فصل باشگاه تان در لیگ حرفه‌ای دست پیدا کرده اید؟

نقطه گذاری اصلی هیئت مدیره و مالک این باشگاه در شروع فصل، بقا در لیگ برتر بوده است. منطقی هم همین است تا تیمی که تازه به دسته برتر راه پیدا کرده فقط به دنبال بقا باشد، گرچه ما با داشتن کادر فنی و بازیکنان خوبمان شکر خدا تا امروز توانسته ایم بهتر از آنچه در ابتدای فصل برای مدیران مجموعه پیش بینی می‌شد توقعات را برآورده کنیم. فکر هم می‌کنیم تا این شرایط در نیم‌فصل دوم بهتر هم بشود. تیم هوادار در همین نیم فصل نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هدف گذاری تان در ادامه مسابقات چیست؟

ایده آل مان این است که همه رقبا به ما به چشم یک تیم لیگ برتری نگاه کنند که شکر خدا تا اینجا همین‌طور هم بوده است. امیدواریم در ادامه نیز با همین شرایط و حتی بهتر در رقابت‌ها حضور داشته باشیم. همین که اعضای این تیم توانسته اند کاری کنند که هوادار نه ‌تنها زنگ تفریح نباشد بلکه حریفی جدی به شمار برود تا اینجا برای مجموعه هوادار رضایت‌بخش است.

معمولاً تیم‌های خصوصی و تازه به دسته برتر راه یافته مشکلات مالی زیادی دارند. وضعیت باشگاه هوادار از این نظر به چه ترتیب است؟

با درایت مالکین و اعضای هیئت مدیره باشگاه از این نظر مشکل مالی خاصی نداریم و طبق برنامه ریزی‌های از قبل پیش‌بینی شده پیش می‌رویم. تا الان کوتاهی نداشتیم و امیدوارم از این پس هم مشکلی بوجود نیاید.

با توجه به حذف باشگاه‌های کشورمان از رقابت‌های آسیایی صحبتی در این باره ندارید؟

این باعث ناراحتی همه اهالی فوتبال بود که به امروز و دیروز فوتبال کشورمان در سطح باشگاهی محدود نمی‌شود. امیدوارم این شرایط هرچه زودتر به شکلی مطلوب تغییر پیدا کند تا طرفداران فوتبال اینچنین آزرده خاطر نشوند.

خبر دارید که AFC دستورالعمل جدیدی برای باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرده که همه باید مجوز حرفه ای داشته باشند وگرنه به دسته پایین‌تر می‌روند؟

بله. ما مسئولیت سنگینی در این باره داریم و در تلاشیم تا برای حرفه‌ای شدن تمام آیتم‌های پیش بینی شده از سوی AFC را در باشگاه مان ایجاد کنیم که البته مهمترین آنها نداشتن مشکلات مالی و مالیاتی است. سعی می‌کنیم سایر آیتم‌های مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم به طور کامل در باشگاه ایجاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی