نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
۰ |
۱
 قرار نیست شمسایی سرمربی تیم ملی شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که همه از جلسات رییس و دبیر فدراسیون با وحید شمسایی و تمایل این دو مقام برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی خبر دارند سرپرست این کمیته نظری مخالف دارد!

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال چهارشنبه برگزار می شود. گفته شده  یکی از دستورات کار این جلسه  انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال خواهد بود و قرار است وحید شمسایی به جای ناظم الشریعه هدایت تیم ملی فوتسال ایران در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا را برعهده بگیرد اما اصولی سرپرست کمیته فوتسال این نظر را ندارد.

رییس کمیته فوتسال در این باره گفت: «اعضای کمیته فوتسال در جلسه‌ هفته گذشته چند گزینه برای سرمربیگری تیم ملی زیر ۱۹ سال پیشنهاد دادند و قرار است در نشست چهارشنبه رئیس  فدراسیون و سایر اعضا در مورد انتخاب سرمربی این تیم تصمیم گیری کنند. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم جلسه‌ پیش رو ارتباطی با انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان  ندارد .»

عزیزی خادم برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران با وحید شمسایی صحبت و گفته می شود قرار است این اتفاق در نشست جدید رخ دهد. او پیش تر شخصا مهدی مهدوی کیا را هم برخلاف نظر رییس کمیته جوانان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران انتخاب کرد.

تیم ملی فوتسال ایران با مربیگری ناظم الشریعه در جام جهانی  ناموفق ظاهر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی