نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
۱ |
۵
مهدی طارمی و سردار آزمون
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مواردی هستند که تک هستند و یگانگی دارند و اگر نمونه ای دارد، مربوط به فوتبال خود ماست! مثل تیمداری در یک شهر، تمرین در شهر دیگر و مسابقه در شهر سوم!

اردشیر لارودی؛ نساجی که هوادارانی دارد بی نظیر از حیث دلبستگی های عاطفی، یکی از این تیم های کم نظیر است که باید در قائم شهر زندگی و تمرین و مسابقه بدهد، ولی صدها کیلومتر دورتر بازی می کند! مس رفسنجان هم حالتی دارد کمابیش یگانه و بیگانه با اصول تیمداری! گل گهر سیرجان هم از مردم مهربان و خوش ذوق شهرش، اسمی به وام دارد!اسمی که در واقع بی مسما است! یک تیم که به «هوادار» بیشتر شباهت دارد تا تیم شهر تهران! پیکان هم بی تماشاگر است و سایپا نیز!
آیا عزمی برای تغییر شکل این تیم و بقیه، جزم می شود؟ یا باید به انتظار فشار AFC نشست؟

فوتبال بوشهر - فوتبال جنوب ایران

بهترین بازیکن سال ایران، یک بوشهری است ک ...مهدی طارمی! بهترین جوان فانتزی باز فوتبال ایرانی، یک بچه اهل بوشهر است:...مهدی قائدی!
فوتبال بوشهر، زیباترین و تکنیکی ترین لحظه ها و صحنه ها را خلق می کند! شاهین بوشهر، فوتبالی دارد بکر و زمینی دارد که مسلمان نشنود، کافر نبیند! تیم جنوب جم، سرشار است از بچه های خلاقی که پا به توپ به دنیا می آیند! و گیلان و مازندران، لیاقتی دارند که نگو و نپرس!
و تمام این ثروت ها و همه این سرمایه ها، چگونه به بهره می رسند؟ آیا قرار است آش همان آش باشد که بود؟ و کاسه نیز همان کاسه که نباید باشد؟ فوتبال امارات و قطر و بحرین و هندوستان و پاکستان و عربستان کجا، نیروی انسانی ماهر و بداهه سازی ایرانی کجا؟ ایا امکانات حداقلی و اولیه فوتبال ما، با ساخت و سازهای به اصطلاح حریفان، همسانی و شباهت دارد؟

عدو شده است سبب خیر!

وظیفه ما که برخورداریم از قوی ترین وتکنیکی ترین استعدادهای خداداده چیست؟ در قبال این کوه-کوه موهبت های بی نظیر و کم نظیر، شکرانه خود را چگونه باید به جا آورد؟ ساختن و پرداختن یا چه؟
چند طارمی باید ساخت و پرورید؟ چند سردار آزمون و چند قلی زاده  مثل امیر عابدزاده یا بیرانوند؟ و اینهمه چگونه و با کدام اصول و اسلوب؟ زمین های بازی را، در بدترین اوضاع زیر پای بهترین بچه ها ریختن، شکرانه است یا کفرانه؟ حق بچه های خداجوی ایرانی، برخورداری از حداقل های حداقلی است  یا اینهم نیست؟ کنفدراسیون  ما را به خودمان آورده است یا هنوز هم نه؟
فوتبالشهر ایرانی، در دایره لیاقت و سزاواری اش جانی تازه میگیرد یا نه؟ دانش ایرانی در فوتبال ایرانی، بروز خواهد کرد یا نه هنوز؟ علم ایران و سواد ایرانی، ظهور می کند و پدیدار می شود یا نه؟ فضولی AFC بیدارمان می کند یا به خوابی سنگین تر فرو می رویم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فقط ادعای فوتبال داشتن ولیگ داشتن رو داریم حالا حرفه ای بودن یا نبودنش پیشکش. خجالت آوره چندتا تیم تو تهران تمرین میکنن و برای بازی میرن تو شهر خودشون بازی میکنن حا بماند که تیمی هم داریم که تمرین و مسابقه هاشم تو شهرای مختلفی هست. امان از این فدراسیون5 ستاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی