نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خبر فوق‌العاده خوب برای بارسلونا در آستانه بازی با رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا حالا تمام ستاره‌های خود را برای نبرد ال کلاسیکو در عربستان در اختیار دارد.

اردوی بارسلونا در عربستان در آستانه نبرد ال کلاسیکو با یک خبر خوب مواجه شد. سایت باشگاه بارسلونا اعلام کرد ۵ بازیکن بارسا شامل رونالد آرائوخو، آنسوفاتی، پدری گونسالس، فران تورس و فرنکی دی‌یونگ که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته‌اند، مجوز پزشکان بارسلونا برای حضور در بازی مقابل رئال مادرید را کسب کردند.

روز دوشنبه فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی ژاوی برای ال‌کلاسیکو چهارشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا منتشر شد و این سرمربی اسپانیایی ۲۴ بازیکن را در فهرست خود قرار داد. ساعاتی پس از انتشار این فهرست، تست کرونا پدری گونسالس و فران تورس نیز منفی شد و این دو بازیکن نیز راهی عربستان سعودی شدند تا بارسلونا را در دیدار حساس برابر رئال همراهی کنند.

اما در میان ۲۶ بازیکنی که ژاوی در عربستان در اختیار داشت، ۵ بازیکن به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بودند و کادر پزشکی باشگاه مجوز حضور آن‌ها در بازی برابر رئال مادرید را صادر نکرده‌ بودند.  با این وجود سه‌شنبه شب پرشکان بارسلونا برای حضور تمامی این بازیکنان در دیدار برابر رئال‌مادرید چراغ سبز نشان دادند و حالا ژاوی می‌تواند روی همه آنها در صورت لزوم، حساب باز کند.

به این ترتیب سرمربی بارسلونا غایب بزرگی در دیدار برابر شاگردان آنچلوتی نخواهد داشت و همه ستاره‌های خود را در اختیار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی