نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درگیری کی‌روش با هوادار مصر/ حرف عجیب سرمربی پرتغالی به تماشاگر معترض
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال مصر در سه بازی اخیر خود با کی‌روش شکست خورده است و این باعث شد تا مرد پرتغالی روزهای سختی را تجربه کند.

کارلوس کی‌روش روزهای بسیار سختی را با تیم ملی فوتبال مصر تجربه می‌کند. مصر با هدایت کی‌روش جام ملت های آفریقا را با شکست آغاز کرد. تیم ملی فوتبال مصر با وجود در اختیار داشتن ستاره‌های بزرگی مثل محمد صلاح و محمد الننی برابر نیجریه با یک گل شکست خورد تا بار دیگر انتقادها از سرمربی پرتغالی بالا گیرد.

بعد از بازی یک هوادار مصری حاضر در ورزشگاه از کی‌روش عصبانی شد و از او خواست که تیم را ترک کند. سایت کوره در این خصوص نوشت: کی‌روش پاسخ این هوادار را داد و از او خواست که داخل زمین شود و او هدایت تیم را به دست بگیرد.

تیم ملی مصر در سه بازی اخیر خود با کی‌روش شکست خورده است و این باعث شد تا مرد پرتغالی روزهای سختی را تجربه کند. مصر در دو بازی بعدی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا به مصاف گینه بیسائو و سودان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    بازم باخت که
  • شمسعلی GB ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    این هوادار مصر عجله می کنه اگر کمی صبر کند در بازی با گینه ی بیسائو که اصلا نمیدانم کجای قاره ی افریقاست و سودان گرسنه کیروش نشان می دهد چه مربی با دانش و بزرگی است ما در ایران تمامی زیر و بم رفتارو گفتار این آقای همیشه طلبکار را حفظیم چون هشت سال در این سرزمین هر کاری دلش خواست کرد و هر مزخرفی از دهانش بیرون آمدولی چون ضد پرسپولیس و برانکو بود مورد حمایت مثلث حسود و بی مقدارتاس قرار گرفت ولی ماه هیچوقت زیر ابر پنهان نمی ماند ولی واقعیت کیروش همین است که می بینیم اخراج از کلمبیا و بزودی شوت شدن از مصر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی