نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تعارف آنچلوتی با بارسایی‌ها/ تیم فعلی‌شان را دوست دارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تصور نمی‌کند که تیمش در دومین ال‌کلاسیکوی فصل بر حریف کاتالان سلطه کامل داشته باشد.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش برابر بارسلونا در دومین ال‌کلاسیکوی فصل که در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برگزار می‌شود، حاضر نشد تیمش را بخت اصلی پیروزی در این بازی بداند.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت: «اگر بازیکنان‌مان تصور می‌کردند که ما شانس بیشتری برای بردن این بازی داریم نگران می‌شدم اما آنها چنین طرز تفکری ندارند. آنها می‌دانند که باید با تمام توان‌شان تلاش کنند تا این بازی را ببرند. بازی‌هایی مثل ال‌کلاسیکو همیشه متوازن است و ربطی به این ندارد که جایگاه دو تیم در لیگ کجاست، درست مانند ال‌کلاسیکوی قبلی در لالیگا.»

کارلتو درباره تردیدهایی که برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای مصاف با بارسلونا دارد هم اظهار داشت: «دنی کارواخال ممکن است به این بازی نرسد. همچنین برای پست بال راست هم هنوز مردد هستم. باید دید که از بین رودریگو و مارکو آسنسیو کدام یک آماده‌تر هستند. این‌ها تنها چیزهایی است که درباره‌شان تردید دارم. بازیسازی در این مسابقه مهم خواهد بود. ما حضور در چنین بازی‌هایی را دوست داریم.»

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در ادامه به تمجید تعدادی از بازیکنان جوان بارسلونا که اخیراً خوش درخشیده‌اند پرداخت و گفت: «بارسلونا تعدادی بازیکن کهنه‌کار مانند سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و جوردی آلبا دارد که کلی می‌توانند تیم را راهنمایی کنند اما در این تیم آنهایی که الان واقعاً دارند درخشان ظاهرا می‌شوند، بازیکنان جوانی مانند گاوی و نیکو هستند که می‌توانند آینده‌ای فوق‌العاده داشته باشند. من بارسلونای فعلی را دوست دارم چون تیمی باهویت است، یک بارسلونا که به شیوه‌ای سنتی ساخته شده و من فکر می‌کنم که این تیم با مربیگری ژاوی پیشرفت خواهد کرد.»

دومین ال‌کلاسیکوی فصل جاری فوتبال اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهرریاض عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی