نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گل‌محمدی: می‌ترسیم بازی‌ها را ۳ بر صفر کنند/ در نیم‌ فصل تغییراتی داریم/ ارتش فحاش علیه پرسپولیس به راه افتادند/ ماجرای داوران پر اشتباه را تمام کنید
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار تیمش برابر فجر سپاسی گفت که تیمش بازی راحتی در پیش ندارد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم. شرایط‌مان از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی، شرایط خوبی دارند. همه با انگیزه و آماده هستند تا یک بازی خوب را با کسب سه امتیاز انجام دهیم. خودمان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حریف تیمش در بازی هفته پانزدهم، گفت: فجر سپاسی تیم خوبی است. بازی‌های آنها را دیده‌ایم که با تمام وجود بازی می‌کنند. قطعاً بازی راحتی برای ما نیست و باید خیلی باتمرکز باشیم، بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از فضاهایی که ایجاد می‌شود، به موقعیت برسیم. مطمئنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله برای ما با پیروزی و کسب سه امتیاز همراه باشد.

گل‌محمدی درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس از جمله استعفای مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس و تأثیر آن در روند نتیجه‌گیری تیمش اظهار داشت: این مسائلی که به خصوص در یکی دو سال اخیر برای پرسپولیس رخ داده، خیلی عادی شده است. من دو سال است اینجا هستم که چهار مدیرعامل تغییر کرده و هیچ ثباتی را در بحث مدیریت نداشتیم. از شروع فصل که با اتفاق آقای سمیعی شروع کردیم، نه هیئت مدیره مشخص شد و نه مدیرعامل داشتیم. این اتفاقات را نگاه کنید، در لیگ فقط برای پرسپولیس افتاد.

وی ادامه داد: ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان تا عدم جذب بازیکنانی که در لیست‌مان بودند و حتی با یکی از مهاجمان هم نتوانستیم قرارداد ببندیم. جذب بازیکن در سطح تیم ملی در حال حاضر، برای پرسپولیس شدنی نیست، چون هم مبلغ آنها بالاست و هم جذب آنها سخت است. شاید در این یکی دو سال اخیر، شش هفت بازیکن و بیشتر را در سطح تیم ملی از دست دادیم و بازیکنانی از ما جدا شدند که هر کدام آنها می‌توانستند نتیجه بازی را عوض کنند و به تیم ما وزن می‌دادند. با تمام این مشکلات ما کارمان را شروع کردیم، در آسیا تا یک چهارم نهایی رفتیم و تنها تیم ایرانی بودیم که بین هشت تیم برتر آسیا قرار داشتیم. پرواز ما هم به مشکل خورد و ۴۸ ساعت قبل از بازی به عربستان رسیدیم و تمام برنامه‌های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

«مشکلات زیادی داریم و در بحث امکانات شرایطی خوبی برای تیم ما وجود ندارد.»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله یادآور شد: سه ماه است مشکل زمین تمرین داریم و دو زمین تمرین پیشنهاد دادم که شرایط خوبی داشت، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. زمین‌هایی که خیلی از تیم‌ها راحت استفاده می‌کنند یا قبلاً استفاده می‌کردند. شرایط اینجا خیلی سخت است و آنقدر مشکلات زیاد شده، می‌خواستم تیتر کنم که یادم نرود. مشکلات مدیریتی داشتیم، نه وضعیت هیئت مدیره مشخص بود و نه مدیرعامل.

گل‌محمدی تأکید کرد: وضعیت داوری را هم در این هفته‌ها ببینید که همه چیز علیه ماست و ضربات زیادی از داوری خوردیم. من همیشه سعی می‌کنم درباره مسائل داوری دخالت نکنم، اما این اشتباهات بیش از اندازه شده و دردناک‌تر از آن حمایت از این اشتباهات از سوی مسئولانی است که در فدراسیون فوتبال نشسته‌اند. اینها جای نگرانی دارد و این مسئله مشکلات ما را دو چندان کرده است. ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم و امیدوارم این رویه یک جا تمام شود. یک جا باید جلوی این مسائل را بگیرند. اگر اشتباه داوری است، باید برای همه باشد و نمی‌شود که در جدول یک تیم هر هفته از اشتباهات داوری استفاده کند و یک تیم همیشه ضرر کند.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش گفت: دلیل اصلی مصدومیت بازیکنان ما در این چند هفته اخیر، نداشتن زمین تمرین خوب و باکیفیت است. بازیکن نیاز به انجام تمرین خوب دارد و با این امکانات و وضعیتی که خیلی مختصر شرح دادم، تیم نگه داشتن سخت است. ما را جلو انداخته‌اند و از بیرون می‌گویند لنگش کن. روزی که باید به بازیکنان ما پرداختی صورت بگیرد، مدیرعامل (سرپرست باشگاه) ما استعفا می‌دهد! بعد از چند هفته وعده وعید که انجام نشد، دیروز قرار بود درصدی از پول بازیکنان پرداخت شود که این اتفاق رقم خورد. نمی‌دانم چه بگویم و برای تیمی که پنج سال قهرمان شده، این وضعیت دردناک است و قابل تحمل نیست. برای هر کسی این مسائل را توضیح می‌دهیم، باور نمی‌کند چرا باید تیمی که پنج سال پشت سر هم قهرمان شده و در سطح اول آسیا حضور داشته باشد، این شرایط را تجربه کند؟ دلیل این مسائل چیست؟ مسئولان و کسانی که در این تیم تصمیم‌گیرنده بودند، باید بیایند و توضیح بدهند که چرا باید این شرایط وجود داشته باشد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از بازیکنان و هواداران تیمش افزود: مسئله‌ای که ما در این چند سال دیدیم، فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان بود. دو مسئله خیلی به تیم ما کمک کرد و این نسل از بازیکنان که در تیم حضور دارند، اگر نبودند این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد. اگر حمایت صد درصدی هواداران و پشتیبانی آنها نبود، هیچ وقت این تیم پنج دوره پشت سر هم قهرمان نمی‌شد. سال اولی که برانکو آمد، تیم نایب قهرمان شد و هواداران ایستاده تیم را تشویق کردند که موفقیت‌های پرسپولیس از همانجا شروع شد. این موفقیت‌ها فقط به خاطر حمایت هواداران است که ما همچنان این حمایت را داریم. بازیکنان باغیرت همچنان در تیم حضور دارند.

گل‌محمدی با انتقاد از نقدهایی که پس از تساوی تیمش مقابل پدیده به سمت این تیم روانه شد، گفت: بعد از مساوی که با پدیده گرفتیم، هجمه بسیار زیادی به سمت ما آمد که این تیم مشکلات دارد، اما از پنج بازی آخر ما چهار برد کسب کردیم و یک مساوی که چهار برد مقابل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور و پیکان گرفتیم که این بردها مقابل تیم‌های بالای جدولی بود. یک بازی مساوی شد و متأسفانه یکسری ارتش فحاش که پرسپولیسی نیستند و از تیم‌های رقیب هستند به راه افتادند. آنها با صفحات پرسپولیس آمدند تا جو را خراب کنند. هواداران ما باید به هوش باشند که گول این صفحات جعلی را نخورند. آنها خیلی مراقب این هجمه باشند. این یک کار برنامه‌ریزی شده است تا جو تیم ما را به‌هم بریزند. به اندازه کافی در این تیم مشکلات داریم. مشکلات مدیریتی، امکاناتی، مالی و ... همه جور مشکلی در این تیم هست و نباید از داخل خودمان، جو را خراب کنیم. خیلی باید مراقب یکدیگر باشیم و اگر دنبال موفقیت هستیم، فقط یک چیز می‌تواند به ما کمک کند که آنهم اتحاد، همدلی و صمیمیت است.

وی ادامه داد: از همه هواداران می‌خواهم حمایت خود را حفظ کنند. ما به آنها دلگرم هستیم و امیدواریم این شرایط را حفظ کنند. تیم از حمایت آنها ضرر نمی‌کند و هر موقع آنها هوشیار بودند و حمایت کردند، ما موفق شدیم. هیچکس نمی‌تواند جلوی روند موفقیت‌های ما را بگیرد و باید از هواداران بابت هوشیاری آنها تشکر کنم. امیدوارم اسیر جو مسمومی که به وجود آمده است، نشوند. همه با جان و دل و افتخار در این تیم کار می‌کنیم و مراقب این افراد، صفحات فیک باشند که برای ما شناخته شده هستند و می‌دانیم چه افرادی و از طرف چه تیم‌هایی هستند. امیدوارم این مسائل مدیریتی و مشکلات هم زودتر حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی اظهار داشت: از طرف فدراسیون با ما تماس گرفته و گفته‌اند استعلام این بازیکنان را گرفته‌اند و به همین دلیل ما می‌ترسیم که از آنها استفاده کنیم، چون هنوز جواب قطعی از سمت فدراسیون به ما داده نشده که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. اگر آنها را به زمین بیاوریم و استفاده کنیم، همه منتظر هستند مشکلی برای این تیم به وجود بیاورند و فردا از ما شکایت می‌کنند. ما از این چیزها می‌ترسیم و هنوز باشگاه هم نتوانسته به ما جواب درست و حسابی بدهد و خود باشگاه هم مردد است که می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

گل‌محمدی: روزی که باید پول می گرفتیم سرپرست باشگاه استعفا داد/ ماجرای داوران پر اشتباه را تمام کنید/ ۲ سال است به پرسپولیس آمدم؛ ۴ مدیر عوض شده!

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما بازیکن گرفتیم که در نیم فصل اول از آنها استفاده کنیم، اما فردا آخرین بازی نیم فصل برگزار می‌شود و هنوز وضعیت این دو بازیکن روشن نشده است. این ترس وجود دارد که این بازیکنان را بازی دهیم، شکایت شود و بازی‌ها را ۳ بر صفر کنند. از باشگاه که خدا را شکر در آن کسی نیست! می‌خواهیم بررسی کنند و جوابی درست و حسابی به ما بدهند. فدراسیون هم می‌گوید از فیفا استعلام گرفته که چند هفته است جواب استعلام نیامده و واقعاً نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا مربوط به بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی‌دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بدهی پرداخت شده حساب می‌شود. از این طرف این مسئله را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا مربوط به بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی‌دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بدهی پرداخت شده حساب می‌شود. از این طرف این مسئله را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

گل‌محمدی در مورد تغییرات پرتعداد در مدیریت باشگاه و همچنین مصدومیت عیسی آل‌کثیر و اینکه آیا نام او از لیست تیم خارج خواهد شد یا خیر، گفت: درباره تغییرات مفصل صحبت کردم. اینکه عدم ثبات در مدیریت باعث این اتفاقات می‌شود. وضعیت عیسی هم به نظر خوب نیست. اگر صد درصد مطمئن شویم که پارگی رباط صلیبی است، قطعاً او به نیم‌فصل دوم نمی رسد و مجبوریم اسمش را از لیست خارج کنیم. می‌خواستم از او تشکر کنم و آرزوی سلامتی کنیم همه می‌دانند چقدر او در یکی دو سال گذشته اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. هیچ وقت روزهایی که برای ما ساخت را فراموش نکنیم و ان‌شاءالله هر چه زودتر او را در زمین ببنیم.

وی در واکنش به شایعاتی که پیرامون پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کوشکی مهاجم پیکان مطرح شده است، گفت: صحبت در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه خیلی زیاد شده است. حتماً ما در نیم‌فصل تغییراتی خواهیم داشت، ولی هیچ صحبت و اتفاقی که صد درصد باشد، نیفتاده است. اینها بیشتر گمانه‌زنی و احتمالات است. ما نمی‌توانیم در هر کنفرانس در مورد هر بازیکن نظر بدهیم. باید تا نیم‌فصل دوم و ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل فجرسپاسی عنوان کرد: عالیشاه، شریفی، هنانوف، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنانی هستند که حضور ندارند ولی خدا رو شکر سید جلال حسینی مشکلی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک تری دی US ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    جک تری دی هیچ ارتش مجازی بر علیه پیشکسوتهای کیسه وکسانی انتقاد میکردن راه انداخت الان فرمان صادر کرده بر علیه یحیی و کادرش مدتی روی صدری زوم بودن که به نتایج کثیفشون برسن وزیر کیسه و فدراسیون هم پشتشان
    • از لجن لجنتر لنگ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      چقدر شما .......پررو هستین👊👊
    • m IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      ‏یحیی : ۳ ماهه مشکل زمین تمرین داریم آقا یحیی حاضریم زمین تمرین ‎استقلال رو بهت بدیم تا بدون زمین تمرین نمونی ولی به شرطی که زمین درب و داغون مجموعه کاظمی رو به ما بدی؛ بی شرفی اگه قبول نکنی
    • /// IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      چند وقتی بود که نمیخواستم در مورد کنفرانس های خبری جناب گل محمدی نظری بنویسم،این هفته باز با یک تساوی شروع به بهانه آورده،(باید از بهانه هایمان قوی تر باشیم)این سخن مربیان پرسپولیس است،تنها موردی که به جناب گل محمدی حق میدهم بحث مدیریتی است مابقی همگی دورغ و بهانه است،وضعیت مدیریتی پارسال استقلال را به یاد بیاورید تا متوجه شوید که مشکلات تنها مختص به شما نیست،از کدام داوری ها صحبت میکنید؟شما فقط یک بازی آن هم مقابل هوادار به خاطر گل هند امتیاز از دست دادید و السلام،باز دوباره پنالتی های استقلال گرفته میشه آقای گل محمدی ناراحت است،هفته سوم هم همین حرف را زد و دیگر تا بازی آلومینیوم برای استقلال پنالتی نگرفتند،داوران متوجه باشند نباید برای استقلال پنالتی بگیرند و گرنه آقای گل محمدی ناراحت میشود!! اینکه شما پدیده قعر جدولی را نتوانستید ببرید تقصیر داوران است؟داور که بنده خدا ۵ دقیقه وقت تلف شده گرفت و ۲ دقیقه هم گذاشت روش ولی گل نزدید،درضمن تراکتور در بالای جدول نیست،حرفتان را در زمین بزنید،وزیر هم گل نمی زند.
    • غضنفر IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      اشتباه نکن برادر؛ در راهی قدم نزنید که فرهاد مجیدی و امثالهم در استقلال رفتند. ارتش مجازی دیگه چه صیغه ایه؟ تماشاچی و هوادار پرسپولیس دو تا ویژگی خوب داره؛ یکی همیشه پشت و هوادار تیمشه کاری هم نداره مربیش برانکو، علی دایی، استانکو، یحیی و یا هر کس دیگه باشه. اما در عین حال کور نیست چشمشو به ایرادها نمی‌بنده، اگر یحیی میخواد بگه در بازی پدیده یا آلومینیوم عالی بوده و فقط به داوری باخته بهش اجازه نمیده که این مسیرو بره. اینجا پرسپولیسه عشق و تعصب به تیم مانع منطقی بودن هوادار نمیشه!
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      آقای گلممد فرار روبه جلو نکن اولآ ارتش فحاشی همان لنگ پولیسی های بی ادب هستند که ازامثال شما وافشین فرشچی درصد می‌گیرند دوما اگر داوران نبودند که توالان بایستی جایگاه تیم پدیده که بهش خیانت کردی باشی درهمین بازی با پدیده داور بیچاره هرکاری کرد که پیروز شوی اما لطف خداوند وآقا امام رضا نگذاشت دیگه به آن پدیده بیچاره ظلم کنی
    • حسین IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      آقای گلممد توکه گفتی ماحرفمون توزمین میزنیم چیشد ؟باباسلطان مرده الان یتیم شدید شماها باورتون شده آن قهرمانی‌های واقعی بودند ؟اگر واقعی بودند الان می تونسنتی بدون کمک سلطانی فر وعلینژاد وجهرمی وپول فرزند سلطاني فر روپاخودت وایستی آقای گلممد به نقل از دروازه بان کرواتتون که خطاب ملیچ گفته بود امکانات که بابامعسود و مادر آذر برای لنگپولیس درست کرده اند درحد بارسلون است ولی بازیکن استقلال حتی پول فیزیوتراپی راهم نداشت چون مددی نوچه سلطانی فر وعلینژاد نمیداد بنده خدا شاه فرهاد ازجیبش برای بازیکنان خرج کرد توهم مقداری ازاین پول‌های سلطانی فر که به ارث برده ایی برای باشگاه خرج کن چه میشه
    • فوتبالی DE ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      فحش باد هواست ولی تو که فقط پیامک واریز پورسانت رو میشناسی ، نوش جونت ! هرچند بزرگنمایی و هوچیگری ذاتی دلیل این مدعاست و نه تشکیل ارتش و گروه و دسته . البته ارتشی که یایا عنوان میکنه منظورش همون تعداد هوادار اندازه ساندویچهای پشت دو تا خاوره
    • فرض کن ما ارتش فحاش هستیم: IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      کسی که به مربیگری تو چلغوز ایراد میگیره ارتش فحاش نیست. اگرم باشه حقته مردک. بهترین بازیکنا رو هم بهت بدن نمیتونی ازشون بازی بگیری و تبدیلشون میکنی به مشت کور و کچل بی‌روحیه. دست رو هر بازیکنی گذاشتی برات گرفتن بعد میگی عدم جذب بازیکنانی که در لیست‌ ما بودن. تو انقد ترسویی که از فجر سپاسی هم مثل بقیه تیمها یه غول ساختی. تو دیگه به درد ما نمیخوری به دردنخور. کاش رضا درویش، علی دایی یا مهدی تارتار رو به جات بیاره. ارتش فحاشی که بهت فحش میدن همه‌شون پرسپولیسیهای منطقی هستن. مثل اینکه خیلی دوست داری از بازیهای شاهکار تیم و مربیگریت تعریف کنن. کور خوندی کچل درصدبگیر. لیست جدیدتم دیدیم که باز فکر جذب هافبک بازیساز نیستی. آخه احمقتر از تو مربی‌ای هست خدایی. از هوادار و پدیده میترسی و باهاشون مساوی میکنی، از فجر سپاسی میترسی، از استقلال میترسی، از الهلال میترسی. خدایی از کی نمیترسی. وقتی بهت انتقاد میکنن حرف از پرداختیهای تیم میزنی. اصلا پرداختیهای تیم به تو چه مربوطه. تو مربیگریت ایراد داره تو کادر فنیت ایراد داره تو مغزت ایراد داره. یه کلام ختم کلام اصلا تو به درد نمیخوری.
  • شاهین IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    یک کلمه درباره وزیر و کم کاری ها عمدی وزارت نتوانست بگوید . مقایسه کنید با حرفهای مجیدی که وزارت را مجاب کرد همه مشکلات استقلال را درست کردند. کلا گلمحمدی منفعل هست! در ضمن اقای گلمحمدی این چه خرید هایی هست که کردی..دروازبان کو..دفاع بلند قد کو..مهاجم سوم کو..100میلیارد هزینه فقط ان جناب برای باشگاه اضافه به بار اوردی. با این خرید های الکی.. اسدی را برای چی اوردی. پولی که به اسدی دادید. نورالهی یا کنعانی را حفظ می کرد . نان برانکو دو سال خوردی. ته کشید . یک بازیکن در شان پرسپولیس نگرفتی..با صدری مچ شدی سه ساله بالا بستی.. شرط می بندم . اگه امروز بیرون کنند. تا ریال اخری اون پول را خواهی گرفت. مثل اون اقاهه..کلا پرسپولیس از پیشکسوت خیری ندیده. پدیده را سنجاق کردی به ما . حالا حالا نمی توانیم بلند شویم.. بجای پول بازیکن چند صباحی بدون پول بازی کنید تا پدیده صاف شود.
    • حق گو IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      پارسال پرسپولیس فقط با2 امتيازنسبت به استقلال قهرمان شد واونهم بخاطر بردن پرسپولیس باسرمربي گری یحیی وباختن استقلال با سرمربی گري فرهاد مجیدی تو بازی برگشت بود،هرچند استقلال هم تو جام حذفی پرسپوليسو لرد ولی اخرکار موز بهش رسيد
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مرد حسابی، تو خودت یه پا ارتش مجازی و هوچی‌گر هستی، فرارِ رو به جلو نکن
  • Ali IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    راست میگه بنده خدا...اگه داوریها پرماجرا نبود الان فاصله استقلال با پیروزیه گلممد ده امتیاز بود و از همین الان گلممدی تیمش رو برای سلامتی تمرین میداد...بابا شماها چقدر پررو هستین...یعنی تو پررو بازی پوزه سنگ پایه قزوین رو خاکمالی کردین...مرد حسابی یه ماه پیش تویه دربی داور یه پنالتیه مسلم رو از ما دزدید تا از سکست فرار کنین،،،تو بازی با مس رفسنجان با یه پنالتیه کاملا چرت و پرت از شکست فرار کردین،،،یه بازیه نفت ابادان دلور اشتباه کرد که اونم بردین که،،،،خدا به هواداریه پیروزی صبر بده با یه همچین کادر فنیه شارلاتان و هوچیگری که بدون بابا مسعود در حال نابود کردن تیمشونن و جالبه اصلا بابت ترکمونشون به تیم یه عذرخواهیه ساده از هواداراشون نمیکنن....خیلی پررو تسریف دارین
    • پنالتستقلال IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      وقتی یه کیسه کش از سود داوری حرف میزنه کل دنیا را به خودشون سوژه می کنند خوب با پنالتی هایی اهدایی و سهمیه امتیاز و پنالتی ها خارج زمین نتایج کیسه رقم می خوره وقتی پنالتی ها از کیسه بگیرن بلد گل بزنه ؟؟! الان نصف گل زده وامتیازهای کیسه به لطف سهمیه اهدایی پنالتی هاست
  • takin IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    استقلالیا در مورد داوری حرف میزدن مربی شما توو تی وی یقه پاره میکرد که داوریا خوبن و استقلالیا نباید از داوری ایراد بگیرن الان چی شده توو همه ی مصاحبه ها دواریا همش زیر سوالن؟همیشه حرفاتون فقط برای استفاده ی شخصی بوده برای منفعتتون وگرنه هیج ارزشی نداره
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    خدایا هر چقدر از پر رو بودن این شیپور ماهی لنگی بگم بازم کمه. آخه مرد نا حسابی اگه لطف همین داورها نبود الان لنگ ته جدول داشت واسه نیفتادن دست و پا میزد. کمرکش لیگ رو همین داوری واست درآورد بازم نق میزنی و توهم میزنی و دری وری میگی؟ هفت هشت ده امتیاز با لطف داوری نصیب لنگ شده چی از جون داوری میخوای آخه تو؟ گلادیاتور کجاست؟ خاله افشین
  • رضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    اره استقلاله که چند فصله داره با داوری قهرمان میشه نه لنگ خخخ
  • مهران IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فردا فجرنتیجه میگیره اگه داوری منصفانه باشه
  • عرفان IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    هوچی گره اعظم داره با اینکارا فشار روانی را برداورا واردمیکنه تا دربازی با فجربه سودشون قضاوت کنند.. خیلی بلده این ناقلا
  • ..... IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    متأسفیم برای گل محمدی... درسته ماهم دل.پرخونی ازسجادی وزیر وخادم عزیزی رنگیان داریم وداورانی که حاضرن وجدانشونوزیرپامیزارن تاهرطورشده پرسپولیس نتیجه نگیره.. امااوج هنرت وشاگردانتودرمقابل تیم سابقت رادیدیم... هنرتوگیردادن به زمین و زمانه.. ازددهها موقعیت یکی راگل کنید نه اینکه امیری مهاجم دروازه خالیوبه عمدکورمیشه میادمدافع گل به خودی باهماهنگی خائن تیم وجاسوسی چون لک و شیری منفور همینطور ترابی
  • رضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    این بشرقبل ازبازیها آب رو گل آلودمیکنه که بتونه ازآب گل آلودماهی بگیره ..
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    ارتش فهاش به دست دالتون ها هدایت میشه
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    با اینکه پرسپولیسی هستم اینجا بازی تیم شهرم هست و دوست دارم تیم شهرم موفق بشه با اجازه هوادارن🌹پرسپولیس اینجا طرفدار فجر هستم.و دوست دارم فجر برنده بشه
  • متین IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فک کنم توهم تو ذهن کیسه ای ها داره فوران می‌کنه.داور کمیته انضباطی.فدارسیون فوتبال.سیاست مدارا.و کلی آدمای چرت و کثیف پشت کیسه در میان.ولی بازم قهرمان نمیشن.امتیاز مفت بعضیا رو هار کرده.واکسن هاری باید بزنن.هدیه کمیته انضباطی به کیسه باعث نابودی بقیه تیم ها داره میشه.مهم اینه که یه تیم باید تو زمین امتیاز بگیره نه بیرون از زمین و نه با هوچیگری و نه با بند پ
  • میثم IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    بهترین زمیت تمرین ایران و امکانات سخت افزاری مال پیروزی. اینو همه میدونن حتی گادوین منشا و رمضانی هم اذعان کردن. بعد میگه زمین تمرین نداریم. نه عزیزم دیگه حمایت بی چون و چرای بابا مسعود رو ندارین. چطور استقلال از داوری مینالید، مطهری میگفت بهانه نیارید. تو زمین حرف بزنید. الان برعکس شده چرا. همش ناله. همش گریان. تیمت تاکتیک نداره چه ربطی به بقیه داره. دیگه حنات رنگی نداره
  • مهدی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    میبینم که تو بحث فنی هیچی نیستی و چسبیدی ب هوچی گری فقط یه کم هم به این بازیهای مسخره تیمت برس اگه وسط این همه هوچیگری وقت گیرت اومد بیچاره تو همین الان با کمک داورا اینجای جدولی ، خودت برو یه حساب کتاب کن ببین اگه داورا نبودن الان کجای جدول دست و پا میزدی و الان دیگه تو رو نیمکت نبودی که بخوای هر روز بازی مسخره تیمت رو بندازی گردن زمین و زمان و داور و فدراسیون و ..... همه مقصرن جز تو که زدی تیمو به نابودی کشوندی... لطفا لطفا لطفا یه کم ب بحث فنی تیم هم برس نصف هوچی گری ک میکنی به تیم برس
  • یونس جفاری IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    از تمام مربیان ....سپاسگزارم.مواظب باشید.دنبال پرونده سازی نشود...
  • یتیم خانه بابا مسعود IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    هوچی قرمز
  • افشین کارشناس فرش IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    آقای گل محمدی این چندفصل اخیر رو یادت بیار با ناداوری چیکارا کردین هرکی حرفی میزدمیگفتین ماپیروزی هستیم توزمین حرف میزنیم الان هم ساکت فقط توزمین حرف بزن.تازه این فصل هم کم داورها باهاتون راه نیومدن بازی دربی یادته پنالتی رو ژستدالان بازبگو الان فقط بابامسعود ندارین
  • مصطغی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    تا دیروز حرفشو توی زمیت میزد الان توی کنفرانس خبری ، یعنی جمعتون جمع شده خدایی ، افشین شارلاتان ، یحیی هوچیگر ، مطهری لورن بلان و جلال قیل و قال
  • لنگ کثیف IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    نبود بابا مسعود مخشو ریخته بهم .یه خطای وسط زمین شده داوری افتضاح ولی پنالتی که تودربی نگرفتن داوری عالی بود .موجودی پررو تر از لنگی خودشه . تازه اینا که گلممد میگه که توهمه شاید احساس کنید توی پنج سال که قهرمان لیگ شدید تمام این بلاها رو سر استقلال در آوردن
  • پیمان IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    ماهاست که این دو تا تاجیکی در ایران هستند و با تیم قرارداد بستند تازه یاد استعلام ازفیفا افتادید اگه قرار به استفاده نیست چرا جزوه هیجده نفر میزاری ولی زمین نمیفرستی بگو این بازیکن در حد پرسپولیس نیست و اشتباه کردم چرا مغلطه بازی میکنی.
  • کامران زارعی IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    درود آقای گل محمدی چی شده، شما هم مشکل زمین دارین حالا این نوع مصاحبه برای توجیح هست یا برای رفع مشکلات، حالا شاه فرهاد مجیدی رو درک کردین شما که در طی این چند سال،کار میکردین ،همه چیز خوش و خرم بود، آقای گل محمدی تازه داری احساس میکنی آقای سلطانی فر:با انتخاب مدیران بی لیاقت استقلال رو تا مرز نابودی بردن،لذا،شاه فرهاد یک تنه و با حمایت هواداران نذاشت،برخی ب آرزوی خود برسن تا شاه فرهاد یک مشکلی مثل زمین تمرین رو بیان میکرد همه میگفتین،نباید هر مسئله ی ،رو ،رسانه ای کرد پس چی شد، آیا حاضری از جیب خودت،به بازیکنانت پاداش بدی،و کارهای اینچنینی، شاه فرهاد در چنین مواقع ای،حتی ب مراتب بالاتر از این، دست رد ،به تیمش نزد،و گر اینکه،مدیران رده بالا، نخواستن،که دیگه نمیشد کاری کرد.
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    سلطان به شروورهای هیچکس گوش نده کارتوبکن بردباخت توبرای هوادارفرقی نداردمثل همیشه حجومی بازی کن عین استقلال تاگول زدی وقت تلف نکن بازی قشمگ هدف هوادارهاست نه امتیازیاموفت مثل استقلال نباش چون اگه باشی تمام جامهارو مثل کیسه ازدست میدهی فقت پرسپولیس باش ماپشتت وایسادیم شمابه اندازه ده سال نتیجه نگرفتن برای مانتیجه گرفتیدطرفدارهمیشگیدارتش سرخ
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    حجومی .فقت .قشمک .
  • علی US ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دلال عوضی تو از خدا نمیترسی اونوقت از کم کردن امتیاز میترسی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی