نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسین شریفی - سخنگوی فدراسیون فوتبال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: دفتر اینفانتینو با فدراسیون فوتبال در حال ارتباط است و پس از جمع‌بندی در مورد مسائلی مثل وضعیت کرونا تاریخ حضور در ایران را اعلام خواهند کرد.

حسین شریفی در جایگاه سخنگوی فدراسیون فوتبال، اطلاعات چندانی از مباحث مهم و روز فوتبال کشور - که قابل ارائه به رسانه‌ها باشد - ندارد و شاید به همین دلیل درباره آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. بخش هایی از مصاحبه او را بخوانید:

*روز گذشته به اتفاق عزیزی خادم در سفر استانی به گیلان بودیم و متأسفانه توفیق نبود که خدمت وزیر ورزش باشیم. فدراسیون خودش را متولی فوتبال می‌داند و هر جایی نیاز به پاسخگویی باشد، حضور خواهیم داشت. اگر در این مورد کم و کاستی وجود داشته است و پاسخ‌هایی داده شده از سوی کمیته بدوی یا استیناف کاستی داشته است، عذرخواهی می‌کنم، ولی فرایندی نبوده که فدراسیون فوتبال دخیل بوده باشد. مثال نقض آن، گل‌گهر سیرجان است. این باشگاه از سوی کمیته بدوی فدراسیون تأیید شد و به این باشگاه مجوز دادند، ولی وقتی مورد بررسی‌های AFC قرار گرفت، مجوز لغو شد.

*دفتر اینفانتینو با فدراسیون فوتبال در حال ارتباط است و پس از جمع‌بندی در مورد مسائلی مثل وضعیت کرونا تاریخ حضور در ایران را اعلام خواهند کرد.

*در پاسخ به این سؤال که آیا دیدارهای ایران با حضور تماشاگران - به خصوص تماشاگران بانوان - برگزار خواهد شد یا نه باید بگویم مثل بازی با کره جنوبی آمادگی حضور تماشاگران را داریم و امیدوارم جشن ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود به جام جهانی را با حضور تماشاگران بگیریم، ولی تأکید می‌کنیم ما در این خصوص به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستیم.

درباره مساله کنعانی زادگان و بحث دعوت نشدن او به تیم ملی، در جریان نیستیم چون لیست تیم ملی هنوز اعلام نشده است.

*روزی که تیم ملی از اردن به تهران بازگشت، پیگیر بودم هر چه سریع‌تر نتیجه حکم اسکوچیچ را بگیرم و آن را اعلام کنم. در کمترین زمان ممکن اعلام کردیم اسکوچیچ به خاطر رفتارش پنج هزار فرانک جریمه شدند و محرومیتش نیز بابت کارت قرمز را پشت سر گذاشت. به دلیل اینکه محرومیتی که با تأخیر اعلام شد از بخش بین‌الملل پرسیدیم که موضوع جدیدی اعلام شده است که گفتند نه. استعلام دیگری گرفتیم که هنوز جوابش نیامده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مردم جالبی هستیم خیلیا موقعی بحث حضور زنان در ورزشگاه میشه فریاد وامصیبتا سر میدیم ولی مکانی زادگان از اتوبوس بعنوان خانه فحشا میخواد استفاده کنه جیکشون در نمیاد این دوگانگی خیلی مشکوکه
    • رسانه های فاسد سرخ عامل تباهی فوتبال US ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      کار رسانه ها شده ماله کشی روی فسادها و فضولات پیروزی و اعضا فاسدش .کار بجایی رسیده که عامل فحشا رو میخوان تبرئه کنند
  • شمسعلی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    #کنعانی باید تیم ملی باشه،والسلام کیسه ها هم بسوزندددددد
    • لنگ فاسد IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      زهی خیال باطل لنگی
  • علی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    اقای شمسعلی لنگیزاده ‌‌لطفا از روی تعصب پیام نده بازیکن اشتباه کرده و باید تاوان سنگین پس بده در ضمن اقای مکانی زادگان ضعیف ترین دفاع تیم ملیه شک نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی