نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خبری که روزنامه فرانسوی فاش کرد/ مذاکرات مخفیانه سرمربی سرشناس با قرمزها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزنامه لوپاریزین فرانسه نوشته که مذاکراتی مخفیانه و محتاطانه بین یونایتد و پوچتینو در جریان است.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی عجیب نوشته مائوریسیو پوچتین سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به طور مخفیانه در حال مذاکره با منچستریونایتد است. 

سرمربی آرژانتینی از مدت‌ها قبل در رسانه‌های ورزشی به منچستریونایتد مرتبط بوده است. قبل از این او قرار بود جایگزین سولشائر شود اما بعد از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن این موضوع منتفی شد و منچستریونایتد هم رالف رانگنیک را به عنوان مربی موقت انتخاب کرد.

حالا مقامات باشگاه یونایتد به دنبال یک مربی دائم برای فصل بعد هستند. پوچتینو بابت دوران حضور ۵ ساله خود در تاننهام و عملکرد خوبی که در این تیم داشت در انگلیس حامیان زیادی هم بین کارشناسان و هم بین طرفداران فوتبال دارد. 

از آنجا که بعید است رانگنیک در منچستریونایتد ماندنی و قرارداد او تبدیل به قرارداد دائم شود، دو جایگزین برای او در نظر گرفته شده است که هر دو شانس بالایی برای گرفتن هدایت شیاطین سرخ در فصل ۲۳-۲۰۲۲ دارند. 

پوچتینو البته گزینه اول یونایتدی‌ها به حساب می‌آید اما گزینه بعدی هم اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس است، این موضوعی است که در گزارش لوپاریزین به آن اشاره شده است.  پوچتینو هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن را در ژانویه ۲۰۲۱ به عهده گرفت، زمانی که توماس توخل از این تیم اخراج شد. توخل هم به چلسی رفت که فرانک لمپارد را اخراج کرده بود. 

در حالی که پاری سن ژرمن رکورد ۶۷٫۶۶ درصدی برد در این تیم پاریسی را از زمان حضورش ثبت کرده است نتوانست تیمش را در فصل قبل به قهرمانی لیگ برساند و در لیگ قهرمانان اروپا هم ناکام ماند. این فصل با اضافه شدن چند ستاره بزرگ به تیم، که مهم‌ترین آنها لیونل مسی است، فشارها بر مائوریسیو برای کسب جام به ویژه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به شدت افزایش پیدا کرده است. اما روند نتایج اخیر پاری‌سن‌ژرمن در بازی‌های لیگ فرانسه ناامیدکننده بوده و به همین دلیل شایعات جدایی او از تیم پاریسی بیش از پیش منتشر شده است، به ویژه که حالا صحبت از مذاکرات او با یونایتد هم به میان آمده است. 

در گزارش روزنامه لوپاریزین که چاپ پاریس است اینطور آمده: «مخفیانه و با احتیاط فراوان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات خود با منچستریونایتد را ادامه می‌دهد تا بتواند فصل بعد با جدایی از پاریس در تابستان به یونایتد برود.»

پوچتینو تا سال ۲۰۲۳ با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم باید با مقامات باشگاه به توافق برسد. او علاقه شدیدی به بازگشت به فوتبال انگلیس دارد چون از دوران کاری خود در ساوتهمپتون و تاتنهام خاطرات بسیار خوبی دارد. 

البته مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که در راس آن‌ها مالکان قطری و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه قرار دارند در صورتی که با زین‌الدین زیدان مربی محبوب خود به توافق برسند مشکلی با جدا شدن پوچتینو نخواهند داشت. پاری‌سن‌ژرمن در این سال‌ها مربیان بزرگ زیادی را به  استخدام درآورده‌اند اما هیچکدام از آن‌ها نتوانستند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به برای این تیم کسب کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی