نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود که بعد از دیدار مصر و نیجریه، کارلوس کی‌روش در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کند تا درباره وضعیت تیم صحبت کند، اما این اتفاق رخ نداد.

تیم ملی فوتبال مصر جام ملت‌های آفریقا را با شکست برابر نیجریه آغاز کرد. بعد از این شکست انتقادها از کی‌روش بسیار بالا گرفت و تقریبا همه کارشناسان و بازیکنان سابق فوتبال مصر خواستار پایان همکاری با این مربی پرتغالی شدند.

سایت کوره در این خصوص نوشت: قرار بود که بعد از این بازی کی‌روش در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کند تا درباره وضعیت تیم صحبت کند. باوجود آنکه همه چیز هماهنگ شده بود و کی‌روش آماده حضور در این برنامه بود اما رئیس فدراسیون فوتبال مصر این اجازه را به سرمربی پرتغالی نداد.

جمال علام گفت از این می‌ترسد که حضور کی‌روش در برنامه تلویزیونی تنش را بالا برد که این در شرایط کنونی به سود تیم ملی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروش دلال IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دم مصری‌ها گرم خداوکیلی آدم وقتیکه به عقب برمیگرده و نگاه میکنه که چطور رییس فدراسیون فوتبال ایران دوزار اعتبار جلو کیروش دلال نداشت اصلأ جرأت نداشت بگه بالا چشمت ابرو هستش؟! یا عادل خان فردوسی پور که متأسفانه همه کارنامه و حیثیت خودش رو فدای کیروش دلال روانی کرد و قمار بدی کرد اونم بخاطر یه روان‌پریش؟! اومد اونطور جانم کیروش جانم کیروش گفت و همه شخصیت و حیثیت ایران و ایرانی رو فدای کیروش دلال روانی کرد؟! هم کلمبیا و هم مصر درس های بزرگی به بعضی ایرانی ها دادن که یاد بگیرند حیثیت ملی رو فدای یه روان‌پریش و رفتارهاش نکنن. من وقتی یادم میاد بعد باخت به عراق تو استرالیا همین میثاقیان به بازیکنان میگفت خست نباشید خیلی خوب بودید؟! واقعاً حالم بد میشه یا بدتر از اون وقتیکه تو دومین جام ملتهای آسیا که حذف شدیم یکسری منگل فوتبال نفهم رفتن فرودگاه پابوس و دست بوس کیروش دلال روانی اصلأ حقیقتا حالم بد میشد و پیش خودم میگفتم حالا کیروش دلال روانی میگه چقدر اینها احمق و ذلیل هستن که خر حاشیه سازی های من شدن و حتی با باخت تیم ملیشون ککشون هم نمیگزه انگار نه انگار
  • مهرداد IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    فکر کرده همه جا ایرانه که بیاد بدوشه و بره کسی هم صداش درنیاد
  • Amir perspolisi FR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    تحویل بگیرید امیرکبیر فوتبال تونو خخخخخخ بخدا بخدا تا قبل از اینکه کی روش با برانکو به مشکل بخوره مثلث تاس همش انتقاد میکردن از کی روش و حتی استقلالیا بخاطر مهدی رحمتی شعار میدادن (( کی روش یادت نره سید سرورته))اما تا کی روش بر علیه پرسپولیس و برانکو حرف زد تاسی ها عاشق سینه چاکش شدن وگرنه در ایران هم محبوبیتی نداشت، شما فقط به این توجه کنین که براتکو یه کلمه گفت چرا بازیکنای من رو یهویی به اردویی که اصلا پیش بینی نشده بود و در تقویم جا نداشت بردن و قرار بوده ما امروز بریم ایفمارک تست پزشکی اول فصل بدیم اما من بازیکنا رو در اختیار ندارم، آیا این حرف غیر منطقی بود؟؟؟؟ شما کجای دنیا دیدین سرمربی تیم ملی یهویی اردو بر پا کنه؟؟؟ هر اردویی یا باید در فیفا دی باشه یا اینکه حداقل از دو ماه قبلش خبر بدن به باشگاه تا باشگاه اطلاع داشته باشه
  • امیر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    یعنی تو مصر کیروشی پور ندارن، از طرف بت و اسطوره بسازه و یا چماقش کنه بر سر مخالفان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی