نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال مصر با انتقاد از مفاد قرارداد فدراسیون فوتبال این کشور با کی‌روش، خواستار محاکمه رئیس فدراسیون فوتبال مصر شد.

فشار انتقادات از کارلوس کی‌روش در فوتبال مصر در حالی بالا رفته است که گفته می‌شود غرامت فسخ قرارداد این مربی معادل یک سال و نیم دستمزد وی خواهد بود.

در همین حال ابراهیم سعید ملی‌پوش سابق فوتبال مصر با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور گفت: احمد مجاهد رئیس فدراسیون باید به دلیل مفاد قرارداد با کی‌روش محاکمه شود.

پیش از این عامر حسین عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر در این مورد گفته بود: برکناری کی‌روش هزینه زیادی برای فدراسیون خواهد داشت و براساس غرامت قید شده در قرارداد متعهد به پرداخت یک سال و نیم از دستمزد وی خواهیم بود.

ابراهیم سعید در این مورد گفت: باید احمد مجاهد رئیس فدراسیون به خاطر فاجعه قرارداد کی‌روش محاکمه شود. این یک افتضاح بزرگ و خجالت‌آور است. مربی که به این شکل با غرور، تکبر و گستاخی رفتار می‌کند در حالی که همیشه شکست خورده و ناکام بوده است. چنین توافقی با کی‌روش خجالت‌آور است و فدراسیون توان برکناری او را در این شرایط ندارد.

گفتنی است درگیری کی‌روش با یکی از تماشاگران مصری در پایان دیدار مقابل نیجریه جنجالی شده و اهالی فوتبال در این کشور به شدت از عملکرد وی انتقاد کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دقیقا همون برنامه ای که اینجا پیاده کرد فرقش فقط اینه که مجری 90 مصر رو نتونسته با خودش همراه کنه، وگرنه الان بحث این بود که سر ابولهول رو برداریم سردیس کیروش رو بذاریم جاش که از رامسس مصریتره
  • دلال منفور DE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    ولی هنوز در ایران هستند کسانی که میگن کیروش به تیم ملی ایران شخصیت داد ...!!! فقط نمیدونم چطوری یه آدم بی شخصیت مثل کیروش میتونه به تیم ملی ایران شخصیت بده ...!!!
  • حسن الحیدوس IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    باید ببینید نظر بازیکنان مصر چیه؟ درسته خیلی ها خیلی حرف میزنن اما یادمون نره که بازیکنانی که با کیروش کار کردن بعد از جام جهانی خواستار تمدید با کیروش شدن ، این یعنی اینکه فرا از نوع نتایج بازیکنان در حال آموزش بودن ، بهرحال مربی هستش که در سطح حرفه ای کار کرده ، حالا ممکنه سطح بازیکنان مصر از لحاظ حرفه ای اونقدرا باشه که کیروش نتونه چیزی بهشون اضافه کنه ، همینطور که در والیبال ولاسکو شکل داد بهمون ، کیروش هم به فوتبالمون شکل داد نمیشه فوتبال حال حاضرمون رو با ۱۵ سال پیش قیاس کرد که ممکن بود بریم عربستان رو ۳ تا بزنیم و ۴ روز بعد از بحرین که خیلی ضعیف تره ۲ تا بخوریم ، قدرت نوسانی داشتیم و با استرس بودیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی