نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژاوی: بارسا با هر تیمی رقابت می‌کند/ رئال باتجربه‌تر و صبورتر بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی تیم بارسلونا با وجود شکست تیمش مقابل رئال مادرید از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

ژاوی پس از باخت ۳ بر ۲ مردانش در بازی شب گذشته (چهارشنبه) برابر رئال مادرید در بازی اول مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا و بازماندن از صعود به فینال این رقابت‌ها، گفت: بازی خوبی انجام دادیم. در ۲۰ تا ۲۵ دقیقه ابتدایی یکسری مشکلات داشتیم اما بر آنها غلبه کردیم. بازیکنان ما شجاعانه جنگیدند و موانعی که سر راهشان بود را برداشتند.

وی ادامه داد: «شاید امروز نتوانیم خیلی با صدای بلند صحبت کنیم اما به نظرم و باز هم تأکید می‌کنم که امروز روزی بود که خیلی از موانع و مشکلات را از پیش رو برداشتیم. این بازی نشان داد که بارسلونا می‌تواند با هر تیمی رقابت کند. نتیجه بازی هم این موضوع را ثابت می‌کند. در عین حال می‌دانیم که هنوز چه کارهایی باید انجام دهیم تا این تیم به پیشرفتش ادامه دهد.»

ژاوی اظهار داشت: «احساسی که نسبت به این بازی دارم این است که کاملاً پتانسیل بردن را داشتیم. بازی را تحت کنترل داشتیم و با شجاعت جنگیدیم. در حالی که همه از پیروزی آسان و پرگل رئال مادرید صحبت می‌کردند، فکر می‌کنم نشان دادیم که پتانسیل غلبه بر این تیم را داشتیم. نسبت به رئال تسلط بیشتری بر بازی داشتیم اما تجربه، صبوری و مسئولیت‌پذیری بیشتر حریف باعث پیروزی‌اش شد. با این حال تا کسب پیروزی فاصله زیادی نداشتیم. حیف شد. بابت نتیجه ناراحتیم اما می‌دانیم این همان راهی است که باید ادامه دهیم.»

سرمربی کاتالان‌ها تأکید کرد: «از هیچ کدام از بازیکنانم شکایتی ندارم چون همگی با تمام توان بازی کردند. آنها جوان هستند و گاهی اوقات باید هدایت‌شان کرد و این همان چیزی است که منجر به کسب نتیجه می‌شود. از این پس تعداد بیشتری از بازیکنان‌مان به ما ملحق می‌شوند و وضعیت تیم بهتر خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی