ببینید| نفت مسجدسلیمان ۰ - استقلال ۳/ آبی‌ها قهرمان نیم‌فصل شدند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استقلال در آخرین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ایران مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز شد تا قهرمان نیم‌فصل شود.

 استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و با نتیجه ۳ به صفر به برتری دست یافت.

امیرحسین حسین‌زاده (۱۶)، (۵۱) و کوین یامگا (۵۸) گل‌های استقلال را به ثمر رساند.

شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی ۳۵ امتیازی و قهرمان نیم فصل اول شدند تا پس از ۱۰ سال نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برسانند. آبی‌پوشان با شکست ناپذیری در نیم فصل به رکورد جدیدی نیز دست یافتند. استقلال همچنین با ۵ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی شد و تا قبل از بازی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی بهترین خط حمله را نیز در اختیار دارد.

ترکیب نفت: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله (۷۰ - محمدمهدی احمدی)، مصطفی نائیج‌پور، مصطفی لطفی (۸۳ - هاتف نادری)، میرهادی میرجوان (۷۰ - سجاد حیدری)، محمد بلبلی، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی (۸۳ - مجتبی مقتدایی)، مسلم مجدمی (۵۹ - سینا خادم‌پور)،  میلاد باقری و مهرداد هدایتیان.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس (۸۶ - روزبه چشمی)، جعفر سلمانی (۴۶ - ابوالفصل جلالی)، رودی ژستد (۷۹ - امیرعلی صادقی) سبحان خاقانی (۴۶ - وریا غفروی) و امیرحسین حسین‌زاده (۶۹ - امین قاسمی‌نژاد).

ببینید| گزارش لحظه به لحظه؛ نفت مسجد سلیمان ۰ - استقلال ۳

داور: حمید حاج‌ملک

نیمه اول

دقیقه ۱۳: ضربه سر محمد بلبلی مهاجم نفت از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: پاسکاری استقلالی‌ها و شوت امیرحسین حسین‌زاده چسبیده به محوطه جریمه نفت وارد دروازه شد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه ۲۷: بازیکن نفت در محوطه جریمه استقلال توسط کوین یامگا سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۱: علی محسن‌زاده، دروازه‌بان نفت در حرکت عجیب در محوطه جریمه اقدام به دریبل زدن بازیکن استقلال کرد که توپ به مدافع نفت رسید و این بازیکن به اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی پاس داد و در نهایت محسن‌زاده آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: ضربه سر بازیکن نفت و ارسال به محوطه جریمه استقلال می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی سیدحسین حسینی توپ را گرفت.

دقیقه ۳۹: عماد میرجوان توسط محمدحسین مرادمند در محوطه جریمه روی زمین افتاد و این بار هم داور دستور ادامه بازی داد.

دقیقه ۴۱: ضربه میرجوان پس از برخورد به سیاوش یزدانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: مسلم مجدمی به دلیل خطا روی حسینی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲+۴۵: کوین یامگا با خطا روی بازیکن نفت کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه بغل پای زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه نفت به تیر افقی دروازه میزبان برخورد کرد. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه رد شده بود.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: ضربه مهرداد هدایتیان در محوطه جریمه استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: نفوذ یامگا و پاس او به حسین‌زاده رسید تا مهاجم استقلال گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۲: بلبلی در محوطه جریمه خودش را روی زمین انداخت تا داور به دلیل فریب دادن به مهاجم نفت کارت زرد بدهد.

دقیقه ۵۶: پاس وریا غفوری به رودی ژستد رسید که توپ او از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: پاس عمقی به یامگا رسید و این بازیکن به راحتی با عبور توپ از دروازه‌بان نفت سومین گل استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۰: میلاد باقری از نفت با خطا روی ژستد با کارت زرد حمید حاج‌ملک جریمه شد.

دقیقه ۶۹: شوت یامگا از کنار دروازه نفت راهی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۷۱: سینا خادم‌پور با خطا روی مرادمند از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۴: ضربه سجاد حیدری را حسینی با یک دست دفع کرد تا یکی از موقعیت‌های خوب نفتی‌ها از دست برود.

دقیقه ۷۶: هدایتیان بار دیگر صاحب موقعیت شد که شوت او در نزدیکی شش قدم محوطه جریمه استقلال پس از برخورد به مدافعان دور شد.

دقیقه ۸۵: شوت مجتبی مقتدایی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: یامگا در محوطه جریمه نفت سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


خلاصه دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    با این سیستمی که استقلال بازی می‌کنه نمیتونه نتیجه بگیره یا می‌باره یا بازی مساوی میشه، بازیکنا همه بی خیال انگار دارن تمرین میکنن، پاس ها همه اشتباه ، لو دادن پیاپی توپ ، سمت راست استقلال شده اتوبان، آغاسی گیج میزنه، استقلال برنامه‌ای برای ضد حمله نداره
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      1- گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجر سپاسی مردود اعلام شد ( 2 امتیاز) 2- پنالتی استقلال در بازی با نساجی مازندران گرفته نشد ( 2 امتیاز) 3- دو پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گرفته نشد ( 2 امتیاز) 4- پنالتی واضح روی ژستد دقیقه 87 در بازی با پرسپولیس حکومتی گرفته نشد. (2 امتیاز). تحمیل 4 تساوی به استقلال و گرفتن 8 امتیاز حساس از استقلال حاصل این مهندسی ها بود. الان استقلال باید از 15 بازی با 43 امتیاز در صدر جدول بود اما تا اینجای بازی ها حتی یک امتیاز از پرسپولیس خورده نشده. شما خودتون قضاوت کنید. همچنین اگه امروز پرسپولیس، فجر سپاسی رو شکست بده، استقلال باید 12 امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشته باشه که با مهندسی هایی که کردن نذاشتن این فاصله ایجاد بشه تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      جالبه بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیسی، هم مشاور وزیر ورزش جناب حمید سجادیه و هم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس حکومتی.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      این عبارت کوپا امجدیه 4 جانبه دروغین، حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی های حکومتی مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون سال ها باید برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند. دقت کنید که تاریخ قاره آسیا. ضمنا استقلال با امیر قلعه نویی تونست برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، استقلال رو به رتبه 55 فوتبال باشگاهی جهان برسونه که یک رکورد تاریخیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را که چه کسی بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • شپر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      تنها کسی که کامنتهاي مافيارو میخونه ادمينه😂😂
    • حسین IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      آفرین برلنگیها مافیای فوتبال مدتی خبری ازتونبود خوشحاليم دوباره برگشتی خوب سوزوندی این لنگیها متوهم را
    • کیسه کش متوهم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      لنگی ماقیای با کامنت خنده دار توهم آمیز خودت مایه خنده ما را فراهم نکن لنگی مافیای چرا حلاف نظر کارشناسی با نظرهای دروغ میدی نصف امتیازتون با کمک داوری ها و سهمیه پنالتی ها و سهمیه امتیاز بریدن سر گل گهر خارج زمین بدست آمده جالب مدافع هوادلر بازی پرسپولیس اعتراف کرد گل دوم با دست زده بعد میاد میگه پرسپولیس ضرر داوری ندیده بازی با آلومینوم گل آلومینوم روی سیامک نعمای خطا بود بازی با پدیده روی صحنه گل خطا نبود طبق نظر کارشناسان ۹ امتیاز حق داوری پرسپولیس خوردن کیسه به لطف سهمیه پنالتی ها و کمک امداد کمیته انضباطی و داوری پیش از نصف گل کیسه از این طریق به دست آوردن کیسه زورش به گل گهر تو زمین نمیرسه با کمک جاودانی سه امتیاز گرفتند چرا شکایت نساجی علیه کیسه و شکایت فولاد استفاده سرباز بلزیکنان کیسه مرادمند ‌و یزدانی رسیدگی نمیشه ؟؟!! مثل فساد دیگه کیسه پارس جم لاپوشی کردن بابا حمید بابا محمود دیگه برای کیسه هست قرار با کمک امتیازهای پنالتی و امتیازها مثل دوپینگ دسته جمعی و رشوه تبانی دوره احمدی نژاد با فساد می خواهند کیسه خارج زمین قهرمان کنند پاکترین مقام کیسه با قاطعیت سومی مرفاوی
    • در جواب لنگی مافیای IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      فراز کمالوند ۳ نفت مسجد سلیمان صفر بلاخره دوست فرهاد هدیه خوبی به کیسه داد بعد لنگی مافیای میاد طومار می نویسه خخخخخ
    • شمسعلی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      کیسه تمام بلیط هاشو نیم فصل اول خرج کرد؛ ضمن رونمایی از بلیط جدید گدایی امتیاز تا بلیط های همیشگی پنالتی های مفتی. نیم فصل دوم نصف این امتیازها رو هم نمیتونه جمع کنه ، این خط اینم نشون
    • زاگرس IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      آخرش این مافیا ادمین رو خانه خراب میکنه
    • شمسعلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      فیفا تنها فینالیست‌های ایرانی باشگاههای آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس دونسته و مطلقا از کیسه بعنوان تیم دیگر حاضر در فینال آسیا هیچ اشاره ای نکرده.فیفا علت لحاظ نشدن مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا قبل از سال ۲۰۰۳ میلادی رو شفاف نبودن قوانین،عدم شفافیت مسائل مالی و اسپانسری و عدم شرکت باشگاه‌های صاحب نام از ژاپن، کره، عربستان، ایران و حتی امارات و قطر عنوان کرده. مسابقات جام جهانی زیر نظر مستقیم فیفا بوده و از همون قدیم دارای قوانین مشخص و مدونی بود و همون موقع این قوانین اجرا می‌شده و بقول معروف هردمبیل نبوده و همین مورد در مورد باشگاههای اروپا هم بوده یعنی وجود قوانین مشخص، معلوم و مدون در همه موارد فنی و مالی. به همین دلیل مسابقات قدیم چه در جام‌جهانی و قهرمانی برزیل،آلمان،ایتالیا و.. و چه باشگاههای اروپا و قهرمانی های لیورپول،رئال،بایرن،میلان و...لحاظ شده اما در آسیا تا همین چند سال پیش حتی کسی نمیدونست تیمی بنام هاپوئل هم در این دنیا هست چه رسد به اینکه به فینال آسیا هم رسیده باشه و اونجا از استقلال مثلا قهرمان باخته باشه.تا فیفا مرجع بالاتر باشه کسی به AFC استناد نمیکنه
    • شمسعلی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      کیسه هیچ افتخار معتبری در آسیا که مورد قبول فیفا باشه نداره و استناد هواداراشون تنها به سایتهای معتبر حاج فتل رویترز هس! AFC فقط و تنها فقط،بدلیل مبالغ کلانی که قدیمها از این تیمها می‌گرفته مجبور شده یه عنوان مثلا قهرمانی هم بهشون بده!! اگر رئال برای هر عنوان مسخره ای میخواست ستاره بزنه از کوپا امجدیه گرفته تا کوپا برنابئو باید دو هزار تا ستاره روی لباسش میزد! ولی مشکل همون تاییدیه فیفا هست که فیفا فقط مسابقات رسمی و دارای قوانین مدون و مشخص فنی و مالی رو معتبر می‌دونه نه هر مسابقات محلی در هر قاره ای. طبق سایت فیفا، پر افتخارترین تیم ایران در مسابقات جام قهرمانان باشگاههای آسیا در حال حاضر تیم پرسپولیس با حضور در دو فینال آسیا و بعد از اون تیمهای ذوب آهن و سپاهان هستند. البته پرسپولیس پر افتخارآفرین تیم ایران در داخل هم هست و ستاره واقعی که داره به همین دلیل هست.
  • تتلو IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    صدرنشین جدول چرا اينقدحال بهم زن بازی میکنه?????
  • شمسعلی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    هورااااا بالاخره تیم حکومت تونست بدون پنالتی گل بزنه !! خخخخخ
  • شمسعلی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    استقلال سرور پیروزیه
  • دالتونها IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    کمالوند بی شرف ماموریت خودشو به درستی انجام داد،وقتی که از کیسه باعنوان لجن صحبت می کنیم منظورمان همینه.
    • لونگ لجن IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      حالا مثلا بود چه غلطی میخواست بکنه لونگی نساجی رو یادت رفته قبل از بازی با لونگ لجن نصف بازیکناس قرارداداشونو فسخ کردن دیگا از تارتار نگم برات
    • /// IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      به همین چرندیات مشغول باشید ما هم انشالله قهرمان میشویم،قهرمانی های پیاپی تیمتان همگی پاک و درست است و قهرمانی فقط نیم فصل استقلال بابت کمک های داوران و مربیان استقلالی است!!! مگر همین کمالوند را نمیگفتید پرسپولیسی هست؟کمالوند تا بوده همین بوده،عادت دارد تمامی تیم ها را نصف کاره رها کند هیچ ربطی هم به استقلال ندارد،استقلال را هم به همین شیوه رها کرد،نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رتبه ۱۵ جدول است مثلا این بازی کمالوند بود چه کار میکرد؟حرفتان را در زمین بزنید.
  • استقلال قهرمان IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دم استقلال گرم همون‌طور که پیش بینی می شد با اقتدار نیم فصل را به پایان رسوند، به امید خدا با رفع ایرادها و جذب بازیکنان خوب در نیم فصل شاهد قهرمانی مقتدرانه استقلال در لیگ ، حذفی و در نهایت,آسیا باشیم.
  • sepahan IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    گزارشگر بازی پرسپولیس فجرفامیلیش چیه بچه قشنگ دهه80 تابلوطرفداری لنگیارومیکنه
    • دبل هتریک IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      تو ي کیسه کش لجني که الکی اسم خودتوسپاهان گذاشتی،البته پربیراه نیست شماعادت دارید به دکل نوردی،توليگ برتر ازدکل سپاهان و تراکتور بالا می ريد تواسياهم از دکل ژاپنی و کره ایها چون خودتون دست نشانده عربها هستيد.ولی یحیی نميزاره فرناز جامو لمس کنه تا دوباره قهرکنه برا همون هتل معروف شیخ دبی
  • سیدرضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    بازهم استقلال تونست با یک بازی کاملا تاکتیکی که شاه فرهاد برای دقیقه به دقیقه اون برنامه داشت با وجود اشتباهات محرز و کتمان نشدنی داوری این بازیو هم ببره تا علاوه بر صدرنشینی خالق رکوردهایی خارق العاده در لیگ بشه . تیم شاه فرهاد این مربی محبوب و بی رقیب در استقلال با کسب سی و پنج امتیاز بدون باخت وتنها با پنج گل خورده ثابت کرد منتقدین این تیم یا پرسپولیسی هستن و یا مواجب بگیر دشمنان استقلال وگرنه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه انتقاد از این تیم بی نظیر از حیث امتیازگیری و محبوبیت کادر فنی رو
    • ابی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      حرف حق جواب ندارد 💙⭐👑⭐💙⭐👑⭐💙
    • الونگا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      از قول کارشناسان روزنامه گل تیم استقلال از14بازي 10موقيعت خطرناک ایجادکرده ،اينوکجاي دلمون بزاريم
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    من که گفتم استقلال صد در صد برنده بازی میشه شک نکنید.دلیلش حضور کمالوند در تیم رقیب هست.البته نقش داور نباید نادیده گرفت.
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    برد خوب و دلچسبی بود..بهترین اتفاق برامون افتاد، در روز تساویهای لیگ یک برد راحت و پر گل و بدون درد سر بدست اوردیم که خیلی چسبید..استقلال سوار بر قالیچه سلیمان بدون باخت قهرمان نیم فصل شد..
  • لنگ مکتب توهم IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    طبق معمول الان لنگیا میان میگن دروازه بان نفت مسجید سلیمان استقلالیه و فصل بعد میخواد بیاد استقلال:)
  • تاژکهیرآسیا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    قهرمانی نیم فصل با گدایی امتیاز، به کمک بابا حمید ومامان خادم
    • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      با مدرک ثابت کن که سجادی ۱۰۰۰ تومن به استقلال کمک کرده یا یه پنالتی اشتباه گرفتن این شمایید که با گل آفساید و پنالتی های اشتباه از شکست فرار میکنید
    • مهدی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      امسال خیلی خیلی واضع با کمک اول وزیر ورزش دوم رئیس فدراسیون سوم سازمان لیگ چهارم کمیته انضباطی پنجم داوران وووووو خلاصه همه هم قسم شده تااستقلال حکومتی را پس از ده سال قهرمان کنند
  • جواد IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    آقای لنگی مافیا بسیارتابسیار حسود روانی وهوچیگروعین تیمت بیخود وحیف نونی مردک امسال دیگه دنیا دست به دست هم دادن که کیسه قهرمان بشه وفقط یک امتیاز از پرسپولیس باغیرت بیشتره ومطمعن باش آخر فصل توی عقده ای رو با چرندیات بیشتری خواهیم دید
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      هههههخ بعد چند سال قهرمان شدین؟؟؟؟ تازه اونم نیم فصل برو برو خدا روزیتو یه جای دیگه حواله کنه 🤣😂😂 نیم فصل جناب عالی یک صدم پنج جام ما چهار تیم فصل ما و دو نایب قهرمانی آسیا در عرض سه سال ما نیست
  • جواد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دوتا جوون تاجیکی کشور همسایه نابودشون کردن روی نیمکت و مربی جرات استفاده ندارن وشما لنگیا مافییایی بازیکنان میلیاردی که حتی چندین بازی و بدون مجوز وپایمال کردن حق دیگر تیمها وووووووو.... برو بچه مردم عقل دارن فکر کردی چرندیات تورو قبول دارن
  • م IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    استقلالی های فلک زده بعد 10 سال قهرمان نیم فصل شدن جو گیر شدند !! اقا شما با پرافتخارترین تیم لیگ برتر و قهرمان 5 دوره قهرمانی پی در پی که نباید کل کل کنید شما برید با ترکتور که 10 دقیقه قهرمان شدند مجلس و بهم ریختن کل کل کنید
  • 6 IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    بعد 10 سال بردگی بایدم خوشحال باشن کیسه جماعت. طفلیا....
  • کیوان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    استقلال سرور لنگیا.قهرمانی مبارک همه استقلالیها
  • لنگی سوز IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    تبریک به تاجی های عزیز انشالله ادامه دار باشه موفقیت های تیم محبوبمون💙💙💙💙
  • مجید ارتش سرخ IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    به قهرمان نیم فصل جامم میدن ؟؟ 😂😂😂😂🖕🖕🖕🖕
  • حسن IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    لنگیهای کوته فکر برید۵دوره قهرمانی خودتونو ببینیدکه بابامسعود خاله جهرم و...ناداوراشماراقهرمان کردن.همین باباحمیدهم لنگیه نمیدونیدآگاه شوید.امسالم بااینکه چندامتیازمفتوداورابهتون هدیه دادن خداراشکرزیرید
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    باز هم کمالوند واستقلال مربی نفت مسجد سلیمان تیم یکروز قبل از بازی بخاطر مسائل مالی ترک می‌کند وروز بعد می‌آید که مذاکرات با تیم داشته باشد......
  • عشقپولیس IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    دوست دارم هدیه ۲امتیازی کیسه کم بشه بعدقهرمان واقعی نیم فصل مشخص میشه کیه اخرفصل سرورتون برای ششمین بارقهرمان ایران میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی