نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ماجرای عجیب و پیچیده هالند، گواردیولا و رئال مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا به شدت به خرید هالند علاقه مند است اما این ماجرا پیچیدگی‌های زیادی را به همراه دارد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در مورد خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند مصمم است. او از مدیران باشگاه انگلیسی خواسته نهایت تلاش خود را برای خرید این بازیکن انجام دهند.

اما هالند خودش تصمیم دیگری دارد و به مدیر برنامه اش، مینو رایولا گفته مقدمات توافق با رئال مادرید را هر چه سریعتر فراهم کند

قدرت مالی منچسترسیتی به پشتوانه مالکان اماراتی می‌تواند سناریو را در این زمینه تغییر دهد چون رئال مادرید نمی‌تواند وارد رقابت مالی با باشگاه ثروتمند انگلیسی شود. ضمن اینکه رئال بدون فروش چند بازیکن خود نمی‌تواند برای جذب هالند اقداام کند.

قرارداد بازیکنانی مثل گرت بیل، مارسلو و ایسکو در پایان این فصل تمام می‌شود و خروج آنها می‌تواند راه برای ورود گزینه اول رئال در نقل و انتقالات یعنی کیلیان امباپه فراهم کند. اگر رئالی‌ها به خواسته خود برسند و امباپه را بالاخره به سانتیاگوئ برنابئو بیاورند در این صورت برای جذب هالند باید دوباره میزان دستمزد پرداختی خود به سایر بازیکنان را کم کنند. برای این اتفاق فروش ادن ازار می‌تواند راه حل مناسبی باشد اما جدایی این ستاره بلژیکی شرایط پیچیده‌ای دارد چون هنوز با رئال قرارداد دارد و می‌خواهد در این تیم بماند.

اصرار گواردیولا به خرید هالند شرایط را برای رئال سخت‌تر هم خواهد کرد. مربی اسپانیایی با از دست دادن سرخیو آگوئرو و فران تورس، در تیمش مهاجم تخصصی به جز گابریل ژسوس ندارد.

علاقه هالند به بازی کردن به رئال تنها برگ برنده این تیم در جذب این ستاره است. در صورت جذب همزمان امباپه و هالند، رئال مادرید با وجود بازیکنانی مثل وینیسیوس و بنزما بار دیگر یک تیم کهکشانی را بعد از سالها خواهد ساخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی