نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱۷
یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، این حجم از مشکلات در این تیم و بی‌خیالی نسبت به آن، قابل تحمل نیست.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: ما می‌خواهیم موقعیت ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. امروز این کار را کردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، بازی یکطرفه بود و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. هم از کانال‌های کناری و هم از عمق دنبال موقعیت بودیم. برای این برد زحمت زیادی کشیدیم و هر بردی را که به دست می‌آوریم، به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام مشکلات خود تلاش می‌کنند و به غیرت و شرف آنها درود می‌فرستم. تمام بازیکنانم، اعضای کادر فنی و پزشکی، زحمت می‌کشند. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و زحمت زیادی می‌کشند. آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی مشکلات آنها حل شود. این حجم از مشکلات و بی‌خیالی نسبت به آن، قابل تحمل نیست و امیدوارم با حل مشکلات، فصل را به خوبی تمام کنیم و بتوانیم در ادامه مسابقات، روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی و اینکه ترس استفاده از آنها را دارد، یادآور شد: دقیقاً همینطور است و ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که ماه‌هاست نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت صادر کرده و از آن طرف از فیفا استعلام گرفته‌اند. اگر نگران بودند، چرا کارت صادر کردند و الان هفته‌هاست که استعلام گرفتند و پاسخ آن نیامده است؟! دیشب این موضوع را به آقای درویش هم گفتم. ما اوایل فصل این بازیکنان را گرفتیم و الان در هفته پانزدهم هستیم و هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مشکل باید برای هفته آینده حل شود تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد تیمش در بازی مقابل تیم‌هایی که نام بزرگی ندارند به مشکل می‌خورد و آیا بازیکنانش در بازی مقابل تیم‌هایی چون هوادار، پدیده و فجر سپاسی دچار غرور شده‌اند، خاطرنشان کرد: قرار نیست همه تیم‌ها را ببریم. خیلی مهم است از رقیبان قدرتمندمان و از حریفان امتیاز بگیریم که ما این کار را کردیم. در بازی با هوادار که به آن اشاره می‌کنید، بازیکن آنها توپ را با دست زد و گل آنها هند بود. گل پدیده هم در شرایطی رقم خورد که خطایی صورت نگرفته بود. ما معتقدیم که اشتباه داوری پیش می‌آید، اما نباید تعداد آنها بالا باشد. این مسئله کمی ما را نگران کرده است که پیش از بازی کامل درباره آن صحبت کردم و امیدوارم این نگرانی به زودی برطرف شود. همانطور که گفتم، قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز باشیم و خیلی از تیم‌های بالای جدول مقابل تیم‌های پایین جدول امتیاز از دست دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. تیم وقتی به مرحله‌ای می‌رسد که پشت سر هم قهرمان می‌شود، بازیکنان هماهنگی زیادی دارند و به یکباره در خطوط مختلف بازیکنان جدا می‌شوند، جانشین کردن آنها خیلی سخت است. آنهم بازیکنانی که در تیم ملی هستند و سخت است که بتوان برای آنها جایگزین پیدا کرد. سه بازیکن ملی‌پوش ما این فصل جدا شدند. به ترکیب تیم ملی که نگاه کنید، نیمی از آنها بازیکنانی هستند که در همین یکی دو سال اخیر از جمع ما جدا شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما ۳۲ امتیاز گرفتیم که میانگین بیش از ۲ امتیاز بوده و همین روند می‌تواند باعث قهرمانی یک تیم شود. جمع کردن این میزان امتیاز در ۱۵ بازی خوب است و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، باید این روند را بهتر کنیم. همچنین امیدوارم امکانات از جمله زمین تمرین بهتر شود. ما مدت‌هاست مشکل زمین تمرین داریم و فصل گذشته سه زمین تمرین خوب داشتیم که امسال این شرایط را نداریم. هر تیمی باید تمرین با کیفیتی داشته باشد که خوب بازی کند و امیدوارم این مشکل که از آن رنج می‌بریم، حل شود.

گل‌محمدی درباره جلسه شب گذشته با رضا درویش مدیرعامل و غلامعلی محمدعلیپور، عضو هیئت مدیره باشگاه خاطرنشان کرد: مشکلات را در مدت کوتاهی که داشتیم، بیان کردیم. بعد از جلسه، آقای درویش با تعجب نگاه می‌کرد و تصور نداشت این همه مشکل در کنار تیم باشد و حتی تعجب کرد چرا این مشکلات رسانه‌ای و حل نشده است. کار کردن با این مشکلات برای هر کسی سخت است و هیئت مدیره باید شبانه‌روزی کار کند. آنها باید همت عالی داشته باشد که از این مشکلات عبور کنیم. کار سخت است و نیاز به حمایت است تا از این مشکلات عبور کنیم، به خصوص حمایت هواداران که در تمام این سال‌ها حمایت کردند. کار هیئت مدیره سخت است و امیدوارم بتوانند مشکلات را حل کنند تا با فراغ بال تمرین و بازی کنیم. بازیکنان وضعیت سختی دارند و برخی از آنها حتی زندگی شخصی‌شان به هم ریخته و امیدوارم هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    یحیی جان فنی صحبت کن..هیچ وقت دنبال بهانه و فرار رو به جلو نباش، برای موفقیت باید همیشه قویتر از بهانه هایتان باشید بهانه آوردن موجب میشود رو به پایین بروید(لوران بلان) خخخخ..
  • ذوب آهن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    والا چه رویی دارین شماها بهترینهای لیگ قبل رو گرفتین بعد میگی جایگرین نداریم
  • پارسی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    حال آدم از این مدل بازی پرسپولیس بهم میخوره، تیم 4_5 تا بازیکن درست و حسابی در خطوط دفاعی،، هافبک و فوروارد نوک نیاز داره.....
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ولی پرسپولی برانکو و کالدرون چیز دیگری بود
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ولی پرسپولیس برانکو و کالدرون چیز دیگری بود.
  • بد سرپرستان را دریابیم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    خدائیش آقا یحیی راست میگه حالا کو تا یکی پیدا بشه بتونه جایگزین خوبی برای بابا مسعود باشه به نظرم حداقل پنج شش سالی طول میکشه فرق بابا مسعود با اونایی که موندن و تازه اومدن دلسوزی ناب و رو فرم بودنش بود واقعا حرفه ای کار میکرد تیغ به دست و حمله به سایر تیمها !!!!!!!!!!!!!!!
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    جای اون دو سه تا بازیکن دوزاری که از لنگ رفتن، بازیکنای حریف دارن جورشون رو میکشن و با گل به خودی هایی که روبرو لنگ میزنن واستون جبران مافات میکنن. دیگه مرگت چیه اینقد چسناله میکنی آخه ؟دوتا بازیکن درجه یک هم که از قرقیزستان آوردی چی میخوای دیگه؟
  • ۱ IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    خاک بر سرت با این مربیگریت. وقتی حریف هوادار و پدیده و فجر نمیشی بایدم بیای بگی قرار نیست همه تیمها رو ببریم. نخیر جنابعالی بهتره بگی قرار نیست مشکلات فنی تیم برطرف بشه. وقتی ترابی به اندازه دو تا رضا اسدی تو هر بازی توپ لو میده و وایمیسه تا بقیه پسش بگیرن بایدم هر ننه قمری به سمت دروازه‌مون حمله کنه. بایدم به سختی گل بزنیم. وقتی هافبکهامون قدر لحظاتو نمیدونن و نمیدونن که یک مکث اضافه‌شون میتونه یک موقعیت مسلم گل رو از تیم بگیره بایدم به سختی گل بزنیم. اصلا شک دارم این چیزا رو بدونی و به بازیکنا تذکر بدی که کار اضافه نکنن و در لحظه بهترین تصمیم رو بگیرن برای شوت یا پاس. دو ساله این مشکلات وجود داره ولی دریغ از حلشون توسط تو و کادر فنی به‌دردنخورت. دو ساله داریم از روی ضربات ایستگاهی و کرنرها گل میخوریم اما دریغ از رفع مشکل توسط توئه الدنگ. وقتی دفاع تیمی مشکل داره و هافبکهای دفاعی که باید جلوی حملات حریف رو بگیرن خودشون در اکثر موارد با اشتباهاتشون و توپ لو دادنهاشون باعث و بانی حمله حریف میشن حامد لک بایدم گل بخوره. از نظر من او توی ۹۰ درصد موارد  مقصر گل خوردن ما نیست.
  • ۲ IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
     آقای دلال قهرمان شدن با اعصاب خرد مفتم گرونه. با این مدل بازیها قهرمان شدن اصلا به ما نمی‌چسبه و به لعنت خدا نمی‌ارزه. برو فیلم بازیها رو ببین تا حداقل متوجه اشتباهات فردی و تیمی بشی چون بازی‌خون نیستی و از کنار زمین متوجه ایرادها نمیشی. فقط بلدی غرغر کنی و با داور بحث کنی و سر یه توپ یا یه خطا فک بزنی.
  • هوچیگر مثل یایا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    وقتی پنجره نقل و انتقال لنگ بسته یعنی داری دستور میدی بازش کنن یا زمین تمرین که پارسال استقلال می‌گفت نداریم و همین الان هم ندارن و ما هواداران بجای مدیران و کادر میگیم زمین تمرینمون با زمین تمرین تون عوض بینم راست میگی یایا دیگه هوچیگری رو به اوج رسونده اگر مثلا سی دقیقه پیش اوت به ضررش گرفته شده باشه و توپ گل بشه بهانه اش نیفته دستش دیروز که گل آفساید ات قبول کردن پنالتی ها بقیه موارد بازی های قبل هم که تو ندیدی پس قبول نیست مرد باش و توی زمین حرفت بزن
  • تیر غیب US ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    با درود،همه میدانیم که بعضی دوستان چادر سرخ بر سر کشیده عبای آبی پنهان میکنند اگر نه هواداران پرسپولیس اوج هنرنمایی یحیی گلمحمدی را در فصل جاری شاهدند.در فصلی که وزیر ورزش و دبیر فدراسیون تیر و سنان را همچون غیث هاطل بر سر و روی سرخپوشان باریده اند و هر باب آسایش را گل گرفته و در کل جهات بن بست نهاده تا جایی که آبی خوش از گلوی این تشنگان عدالت پایین نرفته و آنی بر متکایی مستریح نگردیده اند اما در جدال با رقبای تا بن دندان مسلح و با تکیه بر داشته های ناچیز خود و تیمش چنان آبرودار و عزت مدار شمشیر میگرداند و مبارز میطلبد و شانه به شانه برای تصاحب صدر جدول یورش میبرد که رقبا مات و حیران شده درمانده اند که آیا یحیی نیز به مهرهء ماری بلکه ...کفتاری تکیه دارد!رقیب تهرانی با همه گونه حمایت حکومتی و وفور ستاره به قسمی که علاوه بر زمین و نیمکت ،بر سکوها نیز ستاره مازاد مینشاند و رقیب اصفهانی که دستکمی از برادر تهرانی ندارد برای ماندن در میدان رقابت با پسران یحیی نیازمند به اهدای امتیاز شدند.آیا در چنین شرایطی میتوان به یحیی گلمحمدی خرده گرفت؟!
    • ۱ IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      طرفدار عاقل و باهوش پرسپولیس کور نیست که ایرادهای تیمو نبینه و متوجه ضعفهای کادر فنی نشه. عشق و تعصب به تیم پرسمولیس مانع منطقی بودن هوادار نمیشه دوست عزیز. دو ساله داریم گلهای یه شکل میخوریم، دو ساله داریم جام حذفی رو به دلیل ترس ذاتی یحیی از استقلال از دست میدیم، دو ساله داریم توی دربیها ترسو بازی میکنیم، دو ساله داریم بازیکن‌سوزی میکنیم، دو ساله شاهد لجبازی یحیی با بازیکنایی مثل شجاعی، مهدیزاده، نریمان جهان و... هستیم. دو ساله داریم همش سراغ مدافع میریم در صورتی که پرسپولیس همیشه هجومی بوده، دو ساله شاهد بهونه‌های الکی یحیی هستیم. حالا به نظرت اینها برای خشم هوادارایی مثل من از یحیی و حرفاش کافی نیست. دوست عزیز یا شما خیلی خوشبینی یا ما خیلی واقع‌بین. تیمی که بخواد بازیهای ساده‌شو نبره چطور میخواد از بازیهای سختش امتیاز جمع کنه. چطور میشه استقلال، سپاهان یا فولاد دو سه تا میتونن به پدیده بزنن ولی ما نمیتونیم. ما وقتی حریف رقبای توی زمینمون مثل هوادار، پدیده و آلومینیوم نمیشیم معلومه که حریف سازمان لیگ، کمیته انضباطی و دونده آبی (وزیر ورزش) نمیشیم.
  • تیر غیب US ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ارزش یحیی گلمحمدی را از دندان های بر هم فشردهء هواداران رقیب که دمی و آنی از توهین و تحقیر او دست نمیکشند باید دریافت.ارتش فحاش مجازی همچون سایه ها و اشباح محلهء تِیم و رباب در تاریکی بر زمین میخزند تا بلکه فرصتی دست دهد شاید شیر سرخ یال بیشهء مربیگری کشور "یحیی گلمحمدی" را به تیر جفا از غفا جگر بشکافند.عجب که در میان این سیل ویرانگر و اراده شکن به هرسو نعره میزند و سلحشوران سرخپوش را از میدانی به میدان دیگر میفرستد تا به فضل حق در پایان فصل همچون نگینی بر حلقهء یاران خود بدرخشد و جامی دیگر به هواداران ستمدیده و صبور پرسپولیس هدیه کند
  • ۲ IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    هر وقت میبازیم یا مساوی میکنیم این آقای دلال میاد از زمین بد و چمن بلند و عدم پرداختیها به تیم حرف میزنه. تو دهات ما به این چیزا میگن هوچیگری، میگن بهونه آوردن، میگن نقش خود رو نادیده گرفتن. حالا اگه جواب منطقی داری بیا بده وگرنه سکوت کن و دیگرونو به استقلالی بودن متهم نکن. اتفاقا شما چادر سرخ پوشیدی روی عبای آبیت. 
    • تیر غیب US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      با درود،دوست گرامی بیشتر مشکلاتی که اشاره فرمودید گریبانگیر است اما اولاً قدری سیاه نمایی را واقع گرایی نام نهاده اید و در ثانی منشاء همه مشکلات را یحیی گلمحمدی معرفی نمودید.اینکه نتیجه نگرفتن مقابل دو تیم نه چندان قوی را دلیلی برای کم لطفی های سازمان لیگ و کمیته انضباطی و وزیر آبی بدانیم را منطقی نمیدانم بلکه فشار های گروه دوم را دلیل احتمالی نتیجه نامطلوب میتوان فرض کرد.گذشته از این روش هواداری این بنده این نیست که در شرایط موجود با ایراد فشار ناشی از نارضایتی دست سرمربی تیم را خط بزنم.تنها تکیه گاهی که در این گیرودارِ غدار میتواند به تیم کمک کند حمایت حداکثری هواداران است پس با عرض پوزش دلیلی برای سکوت نمیبینم و شما را نیز دعوت به خاموشی نمیکنم.و یکه به دو کردن با هوادار سرخپوشان را به صلاح نمیدانم.حال چنانچه این رویه از نظر دوستان خوش باوری و یا نادانی تعبیر گردد نیز چون برای خود دلیل داشته و متقاعد هستم متاسفم اما ترتیب اثر نمیدهم حتی اگر به لجاجت نیز متهم گردم.موفق باشید
  • فربد US ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    این همه بازیکن آورد یحیی گل محمدی به پرسپولیس فقط یکیشون اونهم تا اندازه‌ای خوبه، فرشاد فرجی، همین، بقیه شون مفت گرونن. فقط مربی خارجی برای پرسپولیس جواب میده، اینو تاریخ ثابت کرده.
  • Farid US ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    Kamelan dorost migoyad Beranco komak kard ke Persepolis behtar shoed, in moraby hich kary nakarde, har moraby dighary ham biayad hamin natayej ra migirad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی