پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
۱ |
۳
محسن قاسمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی لرستان و ایران پس از اینکه چندین ماه در حالت کما قرار داشت، امشب به دیار حق شتافت.

محسن قاسمی قهرمان لرستانی کشتی که در میادین ملی و بین‌المللی عناوین زیادی کسب کرده بود، امشب و پس از اینکه مدت‌ها در کما قرار داشت، دارفانی را وداع گفت. 

در همین راستا فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به درگذشت محسن قاسمی، اظهار کرد: متاسفانه امشب قهرمان کشتی فرنگی لرستانی را پس از تحمل سال‌ها رنج زندگی نباتی از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: محسن قاسمی کشتی‌گیر بنام لرستانی بارها در میادین مختلف ملی و بین‌المللی پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده بود و عناوینی همچون قهرمان کشتی فرنگی آسیا و جهان را در کارنامه خود داشت.

رئیس هیات کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی از کشتی‌گیران بااستعداد و نابغه‌های استان و کشور محسوب می‌شد، گفت: متاسفانه موطلایی کشتی لرستان امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهرامی در خصوص جزییات تشییع این کشتی‌گیر پرافتخار لرستانی، گفت: منتظر اعلام زمان و مکان تشییع توسط خانواده قاسمی هستیم و به محض اطلاع برنامه‌هایی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

گفتنی است محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی ایران بود که متاسفانه چند سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شد و زمانی که قصد ترک اعتیاد را داشت توسط برخی ارازل در کمپ ترک اعتیاد مورد حمله قرار گرفت و ضربه مغزی شد و به کما رفت. 

قاسمی امشب پس از ماه‌ها تحمل درد و رنج به دیار حق شتافت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    !!!!!!!!!!هر چی علامت تعجب بذارم بازم کم گذاشتم. اراذل کمپ؟ اون دیگه چجور کمپی بوده که به جای دکتر و مشاور و مددکار و نگهبان، اراذل توش بودن. کمپ ترک اعتیاد بوده یا لاتخونه؟ مرحوم اگه معتاد بود بهتر بود حداقل الان زنده بود. بازم پنهانکاری و لاپوشانی. اراذل!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی