نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
صادقی: با ترکیب کامل می رفتیم دیگران شانسی برای مقام نداشتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه زمان‌بندی جدید بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا پس از انصراف ژاپن اعلام شد.

بر این اساس شاگردان مانوئل فرناندز روز ۲۸ دی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در اولین مصاف خود رودرروی تیم استرالیا به میدان می روند. روز ۲۹ دی هم ساعت ۱۶:۳۰ دومین دیدارشان برابر هند است و در آخرین و مهم‌ترین مسابقه مرحله مقدماتی پنجشنبه  ۳۰ دی  ساعت ۱۸:۳۰ مقابل عربستان صف‌آرایی خواهند کرد. این رقابتها انتخابی جهانی لهستان - سوئد ۲۰۲۳ است که از ۲۸ دی تا یازدهم بهمن در دمام عربستان برگزار می‌شود و پنج تیم جواز جهانی می گیرند.

 قرار است لیست تیم ملی بعد از تست کرونای ۲۳ بازیکن حاضر در اردو اعلام شود. اما خارج از لیست ۱۸ نفره ای که از سوی مانوئل فرناندز انتخاب می شود یکی از معضلات تیم کنونی این است که ستاره‌هایی همچون سعید حیدری‌راد، الله‌کرم استکی،   علیرضا موسوی، محسن باباصفری، شاهو نصرتی و … در ترکیب تیم ملی نیستند.

افشین صادقی ملی پوش تیم کشورمان در خصوص غیبت تعدادی از لژیونرها در قهرمانی آسیا به ویژه الله کرم استکی می‌گوید: «نماد هندبال ایران الله کرم استکی است، او به دلیل شرایط نامناسب بدنی و مصدومیت تصمیم گرفت از تیم ملی کنار برود. این یک فرصت برای جوانتر هاست که جا پای او بگذارند. قطعا ما استکی‌ را در سال‌های آینده خواهیم داشت و به نظرم  اگر ایران با ترکیب کامل به عربستان می رفت کشورهای عربی شانسی برای مقام نداشتند.»

او در خصوص شانس کسب سهمیه جهانی هندبال نیز بیان می کند:«خیلی سخت است، تنها ۵ تیم از آسیا جواز می‌گیرند. برای المپیک هم تنها یک سهمیه از آسیا داریم. برای بدست اوردن این مجوزها کشورهای آسیایی مثل عربستان، بحرین و کویت تلاش زیادی می‌کنند. ما هم تلاش خود را برای سهمیه می کنیم. ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و مطمئن باشید با همه قوا و با تمام انگیزه راهی عربستان می‌شویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی