استقلال با ۷ غایب به مصاف پیکان می‌رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مسابقات جام حذفی به دیدار بیست و یکم اسفند ماه سال گذشته این دو تیم برمی‌گردد.

تیم‌های استقلال و پیکان در فصل گذشته فوتبالی و در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا پیکانی‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه رقابت‌ها حذف شوند.

حالا قرار است در تاریخ بیست و هشتم دی ماه این دو تیم بار دیگر در جام حذفی و این بار در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند. نکته جالب توجه در ترکیب استقلال نسبت به بازی فصل گذشته جام حذفی هفت غایبی است که در ترکیب استقلال حضور نخواهند داشت.

محمد نادری، احمد موسوی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی و بابک مرادی (که از دقیقه ۶۲ به‌جای دیاباته به میدان آمد) هفت بازیکنی هستند که حالا در دیدار دوباره دو تیم در جام حذفی جمع استقلالی‌ها حضور ندارند و آبی‌های پایتخت را ترک کرده اند.

بازیکنان باقی مانده از دیدار اسفند سال گذشته مقابل پیکان نیز عبارتند از: محمد رشید مظاهری، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و سیاوش یزدانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند و البته ارسلان مطهری، مهدی مهدی پور و عارف غلامی هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمدند.

دیدار استقلال و پیکان ساعت ۱۵ و ۳۰ روز سه شنبه ۲۸ دی به میزبانی تیم پیکان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی