نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل محمدی را یک نفر از داخل فدراسیون ترسانده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یک نفر از داخل فدراسیون یحیی گل محمدی را ترسانده است تا از بازیکنان تاجیک خود استفاده نکند!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود قبل از دیدار با فجرسپاسی شیراز در پاسخ به اینکه چرا از تاجیک‌ها در ترکیب تیم استفاده نمی‌کند، گفت: می‌ترسیم از هنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز درباره استفاده قانونی از آنها به ما جواب قطعی نداده اند.

 خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. می‌ترسیم استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه بر صفر به ضرر ما شود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند.

یحیی گل محمدی درحالی نیم فصل از خریدهای جدید خود استفاده نکرده که کارت بازی منوچهر صفروف و وحدت هنانوف صادر شده است. با این وجود یک فرد آشنا با سرمربی پرسپولیس از داخل فدراسیون او را ترسانده است که فعلا دست نگه دارد!

این وسط معلوم نیست گناه دو بازیکن جوان تاجیک چیست که با هزار و یک امید و آرزو به ایران و تیم پرسپولیس آمده اند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    فصل تموم شد این دو تا بنده خدا هنوز پاشون به توپ نخورده. اومدن پیشرفت کنن و دیده بشن، بدتر فوتبالشون داره نابود میشه.
  • امیر IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    از این فدراسیون هیچ کاری بعید نیست باید هم ازش ترسید.کارت صادر میکنه بعد میگه بازی سه هیچ به نفع کیسه.
    • مجتبی هاشمی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      اون دوره که لنگیا هر کاری میخواستن انجام میدادن و کسی حق اعتراض نداشت تمام شد از بازی دادن غیرقانونی طارمی و عالیشاه و نورالهی تا ترابی سرباز.الان هم حتما خودشون میدونن که این دو نفر یه مشکلی تو کارشون هست که بازی نمیدن،وگرنه بازیکن اگر قانونی باشه ....
  • مکتب هوچی گری IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تیم حکومتی یعنی همین دیگه!بازیکن گرفته کارت بازی هم صادر شده اما می‌ترسه بازی بده چون ممکنه بعضی ها دنبال توطئه برای کسر امتیاز باشند . اما تیم مردم بدون ترس بازیکن سرباز را بازی میده و فدراسیون و نظام وظیفه هم حمایتشان میکنه ، بازیکن خارجی غیرمجاز هم بازی میدن ، به شکایت تیم نساجی هم رسیدگی نمی کنند اما ۳امتیاز مفت بازی گل گهر به حسابشون ریخته میشه . خلاصه تفاوت تیم حکومتی و تیم مردمی را متوجه باشید .
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    معلومه دست کی تو کاره سرکار غضنفر،دالتون ها+ارتش فهاش=مافیای مخوف ایران.
  • مهدی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تو داستان گل گهر هم سازمان لیگ کارت بازی برای بازیکن گل گهر صادر کرد اما وقتی شکایت شد از گل گهر خودش را کشید عقب و به ضرر گل گهر رای دادن الان هم کارت بازی صادر کردن برای بازیکنان تاجیک پرسپولیس اما به محض اینکه تیمی شکایت کنه به خاطر اینکه فاصله پرسپولیس زیاد بشه با سوگولی جماران زود به ضرر پرسپولیس رای میدن و میگن باشگاه مقصر بوده پس یحیی بهترین کار را انجام میده فعلا دیگه این نقشه ها برای ۳ بر صفر کردن بازیها قدیمی شده جالبیش هم این الان ۲ هفته شده پرسپولیس از فدراسیون استعلام گرفته که ایا میتونه از بازیکنان تاجیکستانی استفاده کنه فدراسیون خوبان عالم هنوز جواب نداده
  • ایرانیه IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اون قطعاً یه جاسوسه
  • جواد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    همین فدارسیون به گل گهر وجلوی همه رسانه ها قانون گذاری کرد که استعلام فقط وظیفه باشگاهه حالا چی شده که دوباره خودش استعلام میزنه؟؟!!!یعنی چی بلاخره کدوم وری؟؟؟؟
  • بی نشان IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    فرهاد پودری فقط به فدراسیون و وزیر ورزش و داورها اعتماد داره استقلالی السعودی امسال هربازی به اجبار مافیاها یک پنالتی بهتون بدن باید قهرمان بشین پس برای یک آفتابه آبی اینقدر به زمین و زمان تهمت نزنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی