نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۵
ببینید| دادکان: یک غیرفوتبالی به من پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را داد/ گفتند مدیرعامل استقلال را هم ما انتخاب کردیم
طول ویدئو: 01:53

صحبت‍‌های محمد دادکان درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به وی از سوی یک فرد غیرفوتبالی آن هم بدون اطلاع وزیر ورزش را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اااا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    بهتر بود آقای دادکان این پیشنهاد رو از دست نمیدادین خیلی خوب میشد اگه شما مدیر عامل پرسپولیس میشدین
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    احتیاج به افشاگری نداره.مثل روز روشنه اونا چه کسانی هستند !در این مملکت هرجا پای پول و شهرت و قدرت و رانتخواری هست پای این گروه هم وسطه!اصلا همینکه اوضاع اقتصاد و فرهنگ و سیاست و اجتماع این شده بخاطر وجود این گروه همه چی خواره!حالا یکی مثل دادکان پیدا میشه بهشون بگه نه و مواجب بگیر و امربرشون نمیشه اما یکی مثل اون از هول حلیم با کله میره تو دیگ و اضافه بر اون که ازش میخان سرویس میده تا اسمش باشه !
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    تو فوتبال ایران دو چیز مانع صندلی مدیریت میشه.یکی پاک بودن و دومی فوتبالی بودن. الان امثال عزیزی خادم و کفاشیان و تاج و سردار آجر لو فوتبال ایران را به زباله دانی تبدیل کردن
  • علیشاه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    بعد از یک نیم فصل تلاش و تفکر عمیق سجادی و دارو دسته و اجازه ندادن به جذب بازیکن به پرسپولیس و نداشتن کارگزار و همه گونه اشتباهات عمدی داوری و همه جور نامردی، بالاخره کوه وزارت ورزش سجادی موش زایید و درویش شد مدیر عامل. مرد حسابی این که از اول معلوم بود چه نقشه ای داری آقای سجادی.باید توضیح بدهی که دکتر دادکان چه اشکالی داشت؟ عیبش این بود پرسپولیسی واقعی بود و رفیق تو نبود؟ حالا برای تیم خودت قبل از شروع فصل هیئت مدیره و مدیر عامل و اسپانسر و کارگزار انتخاب کردی و بازیکن فرانسوی گرفتی دوتا دوتا، داورها برای تیمت پنالتی گرفتن دوتا دوتا، امتیاز باشگاههای دیگر را ریختن به حساب باشگاه شما دوتا دوتا چی شد؟ به کجا رسیدی؟ نفس تیمت را می برّیم در نیم فصل دوم. پرسپولیسی ها را نشناختی. امسال خواب پلی آف هم برای تیم سوگلی ات ببینی. غرّش شیر پرسپولیس را خواهی دید.
  • سامان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    دکتر دادمان اهل دروغ و ریا و پاچه خواری. نیست . برای همینه که بهش پست نمیدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی