نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دست رد علی پروین به سینه مدیرعامل جدید پرسپولیس/ تماس دوست مشترک هم کارساز نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که رضا درویش قصد داشت در اولین جلسه خود با مربیان و بازیکنان پرسپولیس، علی پروین را همراه خود داشته باشد اما چنین نشد!

ظاهرا مدیرعامل جدید پرسپولیس که رفاقت دیرینه ای با علی پروین دارد با دوست قدیمی خود تماس گرفت تا او را راضی به همراهی در اردوی سرخپوشان کند اما با مخالفت مواجه شد.

شنیدیم رضا درویش از طریق مهدی عرب دوست مشترک خودش و علی پروین هم تلاش کرد اسطوره پرسپولیس را راضی کند که باز هم نشد!

البته گفته می شود نزدیکان پروین و درویش در تلاش هستند اختلاف به وجود آمده را مرتفع و این دو دوست قدیمی را بار دیگر به هم نزدیک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دم خروس IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    علی پروین بیاد چکار؟مگه نگفت هیئت مدیره یعنی کشک!
    • حسن AU ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      در این که حضور پروین و هر پیشکسوت دیگه ای هیچ تاثیر مثبتی در هیئت مدیره نداره شکی نیست، منتها شما از بزرگتراتون بپرسید پروین کی بوده و چه کرده؟ پروین اسطوره پرسپولیس بود و قهرمانی ها بود که برای پرسپولیس می‌آورد. هیچ تیم پرسپولیس دهه 50 و 60 نبود. پرسپولیس خونه امثال پروین، پیوس، پنجعلی، محرمی، رهبری فرد و دیگر بزرگانی است که عمرشان را برای تیم گذاشتند و کمتر قدر دیدند. متاسفانه هواداران هم کم لطفی بهشون می کنند.
    • اولیایی زاده IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      درویش یک ماه دوام نمی اورد . پرسپولیس نیاز به منابع مالی دارد که . از عهده امثال درویش خارج هست . 6 ماه تیم بدون درامد بود . و با بدهی اداره شد . اول فصل نیست. الان پرسپولیس به 200 ..300میلیارد نیاز دارد. تا بدهی های انباشته صدری سمیعی انصاری.. صاف شود.. در ضمن پرسپولیس هر چقدر از پیشکسوت نمای دور باشد بهتر هست . ولی بوی سهام می اید. دوران سهم رایگان هست. عده ای خواهند امد . و داستان سرایی ششروع می شود . این من بودم . که تیم را از دسته 4 اوردم . این من بودم... روز های بدی برای پرسپولیس در پیش هست . کلا وزارت ورزش عین خیال اش نیست . بدهی های انباشته کار پرسپولیس را برای همیشه تمام خواهد کرد .
    • ف AU ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      گفت مدیر فنی یعنی کشک
  • هوادار قرمز IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    خب اگه بیاد چی میشه؟ابهت مدیرعامل میره بالا یا مشکلات حل میشه؟درد کشور ما همینه،هر کسی مقام یا پستی میگیره تنها موردی که به چشمش نمیاد حل مشکلاته ،همه دنبال بیشتر در چشم بودن هستن
  • فلی خالباز IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    خودش هم میدونه تازگی‌ها خیلی منفور شده،! جناب درویش لطفا نمک رو زخمش نپاش،!
  • فوتی بالی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    علی پروین به صدتا مثل اینها بها نمیده اینها باید دنبال پروین باشن نه برعکس
  • علی اقا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    همش فیلمه درویش رو خود علی پروین آورد رو کار حالا میخواد یه جوری جلوه بده ک من نبودم دستم بود
  • ... IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    علی پروین آین همه بلا سرپرسپولیس او ردن به عنوان یک پیشکسوت هیچ حمایت نکرد اغلب پیشکسوتان پرسپولیس وهواداران موضع گرفتن اماعلی پروین نه... بعددرویش اگه چی بلدبودسایپارابااین همه تریلیون دلار ثروت روانه دسته یک نمی‌کرد.. وزیرورزش دکو است اینا راافرادغیرورزشی باندخودش که بچاپه انتخاب میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی