نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فوتبال ایران را با علی دایی و فوتسال را با نام شمسایی می‌شناسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین شمس مشاور رئیس فدراسیون فوتبال و پیشکسوت فوتسال به انتخاب شمسایی برای هدایت تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

حسین شمس پیشکسوت فوتسال و مشاور عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال به خبرورزشی گفت: در وهله اول باید از زحمات آقای ناظم الشریعه  تشکر کنم که در این سال‌ها نتایج خوبی با تیم ملی گرفت.

کسب دو قهرمانی آسیا و یک سومی جهان قطعاً مقام‌های ارزشمند برای فوتسال ایران است که باید به او خسته نباشید بگویم. در مورد وحید شمسایی هم او اسطوره فوتسال ایران است و همانطور که در فوتبال همه ایران را با نام علی دایی می‌شناسند فوتسال ما نیز با نام وحید شمسایی و شماره ۹ شناخته شده است.

وی افزود: تقریباً همه آسیا به قدرت و گلزنی وحید شمسایی ایمان دارند و حالا او در قامت سرمربی نیز می‌تواند یک چهره موفق باشد. شمسایی تمام مدارج مربیگری را طی کرده و سابقه قهرمانی ایران و آسیا نیز در قامت مربی دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال بود.

شمس در ادامه گفت‌وگوی خود با خبر ورزشی افزود: امیدوارم شمسایی بتوانند جوانگرایی لازم را در تیم ملی انجام داده و تیم فوتسال ایران را برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا و حضور قدرتمندانه در جام جهانی ۲۰۲۴ آماده کند تا یک تیم قدرتمند و در عین حال جوان را داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ali perspolisi US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    تو هم هر منافعت تامین بشه حاضری تا چند سال پیش دشمن خونی این شمسایی بودی ولی یهو عوض شدی آفتابپرست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی