نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
۰ |
۵
بازیکن جنجالی به تیم ملی بازمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تغییری که در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایجاد شد، سرنوشت ملی پوشی که از این تیم کنار گذاشته شده بود، مشخص نیست.

محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ و پیش از بازی با قزاقستان با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی وقت تیم ملی دچار درگیری و اختلاف شد. این موضوع منجر به کنار گذاشتن سنگ سفیدی از لیست بازی با قزاقستان شد.

بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی، ناظم الشریعه و سنگ سفیدی مصاحبه‌هایی انجام دادند که منجر به بیشتر شدن اختلافات شد.

در نهایت زمانی که تیم ملی ایران برای انجام بازی دوستانه با ایتالیا راهی این کشور شد، سنگ سفیدی ۳۲ ساله به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

با کنار رفتن ناظم الشریعه از هدایت تیم ملی فوتسال و انتخاب وحید شمسایی به عنوان جانشین او هنوز مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار لیست تیم ملی و سنگ سفیدی است. سنگ سفیدی در چند باشگاه از جمله تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان زیر نظر شمسایی کار کرده است.

البته شمسایی بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی در مصاحبه ای از سنگ سفیدی حمایت کرده و گفته بود: «نمی دانم آنجا چه اتفاقی افتاده است و دوست ندارم وارد این مقوله شوم اما اگر بحث انضباطی است، اتفاقات دیگری هم افتاد که چشم پوشی شد. نمی دانم چرا اینجا (برای سنگ سفیدی) چشم پوشی نشد.»

تیم ملی فوتسال فروردین ماه ۱۴۰۰ در مرحله مقدماتی انتخابی قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان به میدان می‌رود و در صورت صعود به مرحله نهایی، شهریورماه در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کویت به مصاف حریفانش می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی