نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرسپولیسی‌ها به همه‌چیز استقلال حسودی می‌کنند/ مجیدی به همه درس فوتبال داد/ بقیه تیم‌ها برای رده دوم به بعد بجنگند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: علاوه بر این که فدراسیون فوتبال‌مان از نظر سخت افزاری نسبت به فدراسیون افغانستان و پاکستان هم عقب‌تر است متاسفانه می‌شنویم که جادو و خرافه‌پرستی هم دوباره در فوتبال اوج گرفته است.

صدرنشینی استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در شرایطی رقم خورد که یکی از شوت‌های بازیکنان استقلال پس از برخورد تیر افقی به شکلی مشکوک به بیرون برگشت و داور مسابقه گل را نپذیرفت.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، قهرمانی فصل نیم فصل، کری خوانی طرفداران پرسپولیس برای استقلال همچنین شایعه نزدیک شدن یک جادوگر به فدراسیون فوتبال کشورمان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور ارزیابی کردید؟

به اعتقاد من استقلال در این بازی حاکم مطلق زمین بود. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. فرهاد مجیدی در این بازی درس فوتبال داد و تیمش قهرمانانه بازی کرد.

خبر دارید در فضای مجازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر موضوع قهرمانی نیم فصل کری خوانی به وجود آمده و عده ای می‌گویند قهرمانی نیم‌فصل بی ارزش است؟

اتفاقا درست می‌گویند. ما هم دنبال قهرمانی پایان فصل بیست و یکم هستیم و این قهرمانی برای ما اهمیتی ندارد ولی اگر چیز خوبی نیست چرا اینقدر به آن حسادت میکنند؟ اگر قهرمانی نیم فصل بد است چرا چشم همه تیم‌ها دنبال آن است؟ استقلال سزاوارنه در جایگاهی نشسته که شایسته آن است. متاسفانه حسودها نمی‌توانند موفقیت این تیم را ببینند و می‌خواهند آرامشش را بر هم بزنند. یک تیم با کمترین گل خورده، بیشترین گل زده و بدون باخت حسادت همه را برمی‌انگیزد.

نظر شما درباره ضربه شوت نیک نفس چیست؟ آیا توپ گل شد؟

همه دیدند که توپ نیم متر داخل دروازه رفت و به بیرون برگشت ولی متأسفانه در نبود کمک داور ویدیویی نزدیک بود استقلال ضربه بخورد. الان لیگ افغانستان و پاکستان هم VAR دارد ولی خوبان عالم برای فوتبال ایران سراغ چنین ابزاری نمی‌روند! باعث تاسف است که می‌شنویم موضوع حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم دسیسه افرادی از داخل کشور بوده. وقتی فدراسیونی نمی‌تواند کمک داور ویدیویی داشته باشد تیم‌هایش را از آسیا می‌کنند.

شنیده اید درباره فدراسیون فوتبال و موضوع ارتباط یک جادوگر با این مجموعه شایعاتی مطرح شده؟ به نظر شما فوتبال و جادو چه ربطی به هم دارند؟

من هم این مسائل را شنیده‌ام و با افرادی که اطلاعات قوی دارند صحبت کردم. باعث تاسف است که کسی بخواهد با این کارها فوتبال مملکت و یا یک باشگاه را به موفقیت برساند. تعجب می‌کنم چرا نهادهای ذیربط مثل حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال، مقامات قضایی و هر کسی که به خداوند اعتقاد دارد به این مسائل ورود نمی‌کند؟ خدا در قرآن می‌گوید هر کس دنبال خرافات باشد کافر است. اصلا در دین ما خرافه پرستی کفر است. چرا هیچ کس به این مسائل ورود نمی‌کند؟ در همین باشگاه‌ها هم مربیانی هستند که تیم شان را قبل از بازی جادو می‌کنند و یا حریف شان را جادو می‌کنند. فوتبال ورزش دسته جمعی است بر پایه تاکتیک و توانایی بازیکنان. این حرف‌ها دور از عقل و منطق است. امیدوارم هر چه زودتر جلوی این کارها گرفته شود.

با قهرمانی استقلال در پایان دور رفت شرایط این تیم برای دور برگشت را چطور می‌بینید؟

باید به کادر فنی و هواداران همچنین بازیکنان زحمتکش استقلال تبریک گفت. همچنین آقای آجرلو مدیرعامل باشگاه که زحمات زیادی کشید تا تیم در آرامش باشد. به علاوه دوستان نزدیکش که در پشت پرده هوای تیم را داشتند و نگذاشتند باشگاه از نظر مالی به مشکل بربخورد. قبلا هم گفتم باز تکرار می‌کنم بقیه تیم‌ها برای دومی و سومی بجنگند چون قهرمان این فصل استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    آب که سربالا بره قورباغه آلو عطا میخونه آخه پرسپولیس به چی استقلال حسودی میکنه خوشم میاد که با این همه مصاحبه علیه پرسپولیس باز هم تحویلت نمیگیرند
    • حسین IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      خجالت بکشید لنگیهای متوهم اگرحسود نیستید پس چه هستید وچرااینهمه سوزش گرفتید لنگیها مافیایی
    • شمسعلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      خخخخخ پرسپولیس تیمی که پنج بار پی در پی قهرمان لیگ شده، دو بار به فینال واقعی آسیا رسیده به جام امجدیه حسادت می‌کنه خخخخخ خدایی خیلی فیلمن ، مجیدی به همه درس فوتبال داد! خدا بگم چیکارتون کنه کاش یه مجله طنز و کاریکاتور راه مینداختن
    • سجاد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      جالبه که نظرات زیر این پست ۹۷ درصد از لنگی ها ثبت شده و ۳ درصد کمتر از تاجی ها در صورتی که نظراتی که علیه تاج بوده بیشتر دیس لایک خورده تا لایک و نشون میده این سایت طرفدار تیم لنگه و نظرات تاجی ها رو منتشر نمیکنه...واقعا باعث خجالته که همه جا عدالت رو میزارین زیر پا
  • الدوچرخه چی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ده ساله دنبال یه قهرمانی نیم فصل اونم با اهدای انواع و اقسام امتیاز مفت سگدو زدن یعنی اینقدر ذوق داره که این پیرمرده جام ندیده داره ذوق مرگ میشه!نه که کیسه ۵بار پشت سرهم قهرمان لیگ برتر شده و چندین مقام اسیایی دیگه و سوپرجام اورده بهشون حسودی میشه!خخخ خخخ بزار اقلا اخر فصل با تمام کمکها و امدادهای غیبی دوم بشید بعد بیا در چمن غلط بزن.اما در کل این عرعرها نشون میده عقده و کینه تا چه حد بوده اما نشون نمیدادند که الان سر ریز شده از وجود این جام ندیدهای بی افتخار!
    • غلام سلمانی پور IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      مگه وزیروزیرنمی گفتید؟حالافرهادشده قهرمانتان؟آیا حالا وزیرتاثیری دروضعیت تیمتون داره،یانه؟
  • امید IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    تیم‌های واقعن قهرمان، نیم فصل که اول بشن دهنشون را به مفت باز نمی‌کنن و منتظر میشن تا پایان فصل شه و مشخص شه کی به کیه، تا پایان فصل هزاران اتفاق منتظره و غیرمنتظره ممکنه بیافته آقای فوتبال فهم. یاد مرزبان افتادم، فصل قبل گفت ما و استقلال شانس قهرمانی هستیم آخر فصل دور دهنشو تمیز کرد وقتی فهمید این لیگ ی قهرمان واقعی داره؛ ارتش سرخ❤
  • مهدی همدانی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    به نظرم برای اینگونه اظهار نطرها خیلی زود است! به قول یکی از قدیمی های پرسپول در باره صحبت فکری گفت: جام را اخر فصل میدن! الان هم به لطف امتیاز بیرون زمین بالاتر از پرسپولیس هستید.
  • صادق IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    بله آقای گردو باز پرسپولیس به کمیته انضباطی و داوران پنالتی گیر و سردارتون حسادت می کنند به امتیازهای زوری و
  • سبحان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    به اندازه کافی تو این 5 سال جام گرفتیم تا شما از حسادت بترکید پس حرف مفت نزن ساکت باشی کسی نمیکه لالی
  • شمسعلی. GB ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    راست میگی واقعا ، اول از همه به آن ده سال جام نبردنتون حسادت می کنیم ، دوم به اسطورهاتون مثل دایی و کریمی و مهدوی کیا وووووووو و سوم به گلات قهرمانیتون ‌و پرهوادارترین تیم آسیا بودنتون و چهارم به اون جامهای چهارجانبتون و آخر سر به امثال تو صادقی و برهانی و مهدی فنونی زاده وووووووو
  • حمید IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    یه کلمه هم از زبون مادر شوهر بشنوید .اونوقت استقلال چی داره که پرسپولیس بهش حسودی کنه مثلا ۵ساله قهرمانیم اونوقت به چی باید حسودی کنیم کافر همه را به کیش خود پندارد.کاملا معلومه قاطی کردی وصفت خودتونو به پرسپولیس نسبت دادی دستور فرمودید بقیه تیما فقط دنبال دومی باشن چشم !!!!!!!فرمایش دیگه ندارین ؟؟؟؟؟ میخواهی بقیه تیما همه برن خونشون فقط تو وتیمت بمونین ترا خدا تعارف نکنی یه وقت بگو همه برن دومی وسومی هم مال شما باشه با اولی
    • ننگ بر جاعلین IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      چیزی که زیاد داریم جام هست اونم حلال و پاک نه از کنار دولت و بابا مسعودها ضمنا بیش از ۵۰ ساله که چشم تون به اون جامهای آسیایی هست هروقت گرفتین راجع به سالهای جام نگرفتن حرف بزنین فعلا برین تو اتاق بیرون سرده
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      کسی نیست به این بنی بشربگه چراپرسپولیسی هاحسادت می خورند تمام عالم می داننداگرنیم صدر جدول هستیدباکدام آچارراه صدرنشینی برایتون بازکرده باحق کشی تیمهای ضعیف امتیازمفت گل گهر ولی جوجه اخرپاییزمی شمارند اینقدر حمایت همه جانبه وزیروفدراسیون رسانه ملی زشته که صدرنشین نباشید
  • مهدی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    شما آدم حسابی تر از این پیدا نمیکنید که هفته ای دو بار ازش مصاحبه میگیرید؟
  • ناشناس IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ایشون رو جای جناب مهدی خان فنونی زاده آوردن منتظر خبرهای خوب دیگه از سوی سوپر دماغ هستیم
  • ده ساله جام ندیدن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    تو دیگه کی هستی؟؟ کمک مربی رو از فرهاد بگیرین ببین باز نتیجه میگیره؟؟اگه گرفت اون وقت بیا بگو
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    من موندم اینا کجای فوتبال هستند.اینقدر عقده دیده شدن دارند که مرتب میان مصاحبه های عجیب میکنند.به جرعت میگم این اصلا فوتبال نگاه هم نمیکنه.حتی استقلال هم براش مهم نیست.
  • ایران IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    واقعا به نظرت حسودی نداره؟! آخه تو هر بازی دو تا پنالتی خیلی زیاده!!!
  • عبدالرحمان IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    آخر فصل معلوم میشه کیسه کش
  • ابرام US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    حسودی؟؟ .........عا قلان دانند . رجوع بفرما یید به آن موردی که سعدی علیه الرحمه فردی را روی دوش خود سوار کرده بود و آن فرد ماجرایی ر ا با صدای بلند فریاد میزد و سعدی عزیز ما هم در پاسخ لبخند زده و می فرمود : عا قلان دانند .
  • کیارش US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    حسودی؟؟؟شما نیاز به ترحم دارین
  • علی کیسه بازکن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ممد داداااااااااااش....فقط بگو از چه کسی و از کجا میگیری...قول میدم خرج خودتم با من باشه؟؟؟
  • فربد US ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    بله کا به پودری بودن آقای مجیدی، کلاه گیس آقای مظلومی، جفتگ انداختن آقای غلامپور و افتخارات انبوه استقلال طی سال گذشته حسودی می کنیم.
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    احسنتم به جناب آقای محمدنوری که درهمه حال پشتیبان تیم بوده وهست خداخیرش بدهد همچین پیشکسوتانی باعث دلگرمی واتحاد بین هواداران وپیشکسوت وباشگاه وکادرفنی وبازیکنان بعمل می آورد ایشان فقط طرفدارنیم محبوبش استقلال است وکاری هم به رقیب ندارد مگر اینکه حرفهای ناحقی از آنها بشنود که مجبور باشه جوابشون را بدهد امروز آن شارلاتان قلیچ که دیگه حیا را قورت داده از حسادت داشت میمرد سکته نزند شانس آورده
  • همیشه‌ سرخ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    روبروی نفت مسجدسلیمان باید ۴ تا میخوردید
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    مگه چندامتیازجلوه که ازاین حرفامیزنی مجیدی سه سال دراستقلال بیشترین پولهاروخرج کرده وحطامربی ایتالیای خریدوحطایک جام رمضان هم نگرفته حالاپرسپولیسیهاحسودی جام نگرفته استقلال میکنه ۳امتیازجلوکه اونم معشیتی ودوتابازی کن خریده که ۱۲۰۰۰۰۰دلارپول مملکت داده فقط دوتای ۴گل توجریان بازی زدن هرچی گل زده ازروی پنالتی بوده ولی دیگه پعن تمام شددیگه نیم فصل دوم نه ازامتیازمعشیتی خبریه نه ازپنالتیهای علکی ماکه تواین ۷سال ۳تاجام حذفی گرفتیم و۶تاجام لیگ برتروگرفته ودوبارنایب قهرمان آسیاشده حالااستقلال چی حطایک جام ۲۲بهمن تونسته بگیره معلوم دلتون خیلی پره ‌ولی یک ورزشکارنبایداوقده ای باشدبایدمردونه امتیازبگیره نه دیگران کمکش کنندامتیازبگیره بعداعدعای حسودی هم میکننداول جام بگیربعدااعدعاکن
  • محمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    درسی که مجیدی داره یاد میده کهنه شده برای شما که قهرمان نشدید درسه برای ما جزوه کهنه و پاره شده است . دلخوش شدید به بازی دفاعی که برای ما یاد اور کیروشه بازی های دفاعی و برد با تک گل . بیخیال شید از این مربی بدون رزومه که فقط با هوچیگری و ارتش فضای مجازی تمام مخالف هاش رو ساکت کرده و شما رو دلخوش خوش باشید آخر فصل رده هفتم برای شماست خیالتون راحت ارتش فضای مجازی اماده حمله شما هستم ۱۲۳
  • موسی سلیمی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    سلام این آقا خیلی زود جوگیر شده .حالا حوصله کن لا اقل یه سه امتیاز بیشتر جلو بیفتید وبعد توهماتت را فریاد بزن
  • جواد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    نوری برو تو قوری آخه مسلمون توقیافت عین مرتازایه هندیه،پرسپولیس قهرمان ۵,ساله افتخار ایرانه واسیا بیاد به کیسه حسودی کنه؟؟؟ اتفاقا این مجیدی بود فصل پیش داشت ازحسودی سکنه میزد،فقط یه چیز کیسه حسودی داره اونم همیشه بهترین خارجیها نصیب کیسه بی هنره درصورتی لیاقت پرسپولیسه که خارجی خوب داشته باشه
  • اولونگا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    اقای نوری تازه نیم فصله. با امتیازات اهدایی و تیم رقیب را تا الان بلاتکلیف گذاشتن و کمک های داوری پنالتیهای اهدایی در ضمن جوجه رو اخر پاییز میشمارن .
  • سامان IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    محمد نوری کیه؟!!
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    ههههههه خندیدم 😆😆😂🤣🤣 داداش خیلی جوکی...از حرف کلمه ی اولت معلومه
  • نوری با تعصب IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    آقا محمد نوری دمت گرم و سرت سلامت که مدتهاست همه جوره هوای استقلالیا رو داری و تیم رو تنها نمیذاری هواداران استقلال مطمئنا به داشتن پیشکسوتان باتعصب و وفاداری مثل شما افتخار میکنند
  • روزبه IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    من که فقط به تو حسودی می کنم ای کاش تو آلان از پیشکسوتان ما بودی راستش دیگر ما هواداران پرسپولیس اگر تو را داشتیم دیگر غم و غصه ای احساس نمی کردیم
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اره به قهرمانی نیم فصلتون بعد از ده سال
  • saeed US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    faghat jane madaretan gyafee in terekmoun ra negah konid? inam dige adam shode? dareh hatoury shode mikhahad arzandam konad begoyad manam kesy hastam
  • تیر غیب US ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    با درود،حمد وسپاس از صدرنشینی نیم فصل استقلال که نطق کور شده از حسادت آقایان را باز کرد تا این صدرنشینی را باعث حسادت رقیب بدانند.سوال من از ایشان و کل هواداران استقلال اینست که اگر صدرنشینی نیم فصل آنهم در شرایط این فصل استقلال و پرسپولیس حسادت برانگیز است بدون تردید پنج سال حرکت در مدار قهرمانی برای رقیب میتواند حسد را تا اعماق جان فرو برد بلکه آثار این حسادت ادواری سال ها بر جگر هواداران حسود استقلال زخم وارد کرده است اما به عنوان یک هوادار پرسپولیس عرض میکنم جناب نوری در این فصل شرایط برای استقلال هر قدر مثبت بوده به همان میزان برای پرسپولیس منفی بوده است و چنانچه امتیاز اهدایی را در نظر نگیریم و ناظر بر میدان باشیم در این شرایط پرسپولیس یک امتیاز از استقلال عقب است این برای من افتخاری از تیم محبوبم میباشد و امتنان چنان قلبم را پر نموده که جایی برای حسد باقی نیست.حسد را حسودانی تجربه میکنند که به اندک توفیقی دریچهء عقده گشوده ناخورده شکر میکنند.آیا تفاوت خط حمله ای که قاسمی نژاد و ارسلان را بر نیمکت مینشاند با عبدی و عیسی بعنوان یکدست اسلحه یک امتیاز است؟!
    • ایرانیه IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      تا کور شود آنکه نتواند دید قهرمانی های پشت سر هم پرسپولیس ❤️❤️❤️ عده ای (تیم رقیب)به دلیل ضعف در آسیا آن را میپوشاند ما تیم های قدرتمند آسیا را بردیم 💪💪💪❤️❤️❤️
  • تیر غیب US ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تنها موردی که میتواند باعث به خشم هواداران پرسپولیس گردد سیاست استقلال نوازی مسئولان فوتبال کشور است.اینکه دبیر فدراسیون و وزیر ورزش یک نیم فصل تمام هر چه سنگ بود در مسیر پرسپولیس ریختند به این امید که دردانهء حکومت پناه بتواند فاصلهء امتیاز انداخته در صدر بدون رقیب بتازد که خواست خدا دیگر بود و این برنامهء مهندسی شده به ثمر ننشست.فدراسیون تا کی میتواند جلوی بازی تاجیکی های یحیی را بگیرد؟یعنی نور چشم شما دردانه همیشه حکومتی با بازیکنان فرانسوی و هر چه استعداد جوان در کشور است از دو جوان تاجیکی هراس دارد؟! اساس قدر قدرتی ماردوشان آبی پوش همین است؟!حریف را در کند و زنجیر انداخته یک امتیاز پیش بیفتند و جشن سده گرفته به افتخار این پیروزی به یکدیگر تبریک بگویند؟همدوشی پایوران چکمه پوش و ماردوشان آبی پوش نه رسم امروز که ریشه در تاریخ این باشگاه دارد.اما آنچه میماند ارادهء مردم است که تیم مردمی را از قعر چاه به اوج ماه میرساند
  • آرش IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    آقای نوری یه نگاه به نتایج چند سال اخیر بکن تا مشخص بشه چه کسی حسودی می‌کنه قبل حرف زدن فکر کن
  • تیر غیب US ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    توتونچی نوچه میر در برنامه ناموفق شبهای فوتبالی دغدغهء محمد میر و خود را دغدغهء هواداران استقلال نامیده از حسین زاده گلایه میکند که چرا با استقلال پنج ساله نبستی که در ترانسفر جیب استقلال را پرپول کنی سپس محمد میر آمده از ذوالفقارنسب استنطاق میکند که یحیی در حضور شما از کدام مشکل و معذور سخن گفته که شما تایید کرده اید و ذوالفقارنسب را نیامده به پشت سپر دفاعی انداخت.یکی از هزار مطرح شد سوال اینست که این حجم از مجریان استقلالی با چه برنامه مهندسی شده و در طول چه زمانی برای پشتیبانی رسانه ای ماردوشان آبی پوش تربیت و در رسانهء ملی رخنه داده اند؟ اگر این رسانه ملی باشد به حکم اکثریتی هواداران پرسپولیس باید بیشترین مجریان پرسپولیسی (مردمی و ملی) در این رسانه مشغول باشند آیا چنین بوده و یا چنین است؟!
  • علی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    شخص حسود مثل تو همه را حسود فرض می‌کند.بقولی آنچه در کوزه است برون تراود....
  • كمك سرپرست IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اخه به چيه كيسه بي جام حسودي كنند؟!؟! به بي جامي ؟ به پودر 4200؟ به نايب قهرماني جام شگفتيها!؟ عقل هم خوب چيزيه
  • لنگی هوچیگر IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    درود برتو انشاالله که استقلال قهرمان میشه لنگی هاهم عادت دارن به چیزی که نمیتونن برسن اونو بی ارزش جلوه میدن به هر چیزی هم که میرسن بانامردی هوچی گریه ننگ به لنگ مافیای فوتبال ایران
  • morteza IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تو استقلالی ها کلا هشتاد درصدشون متوهم هستن و بیست درصدی اهل منطق. من این ادمو نمیشناسم اما خداکنه شما همیشه قهرمان نیم فصل بشید و ما قهرمان اخر فصل. دیگه با هدایای مختلف وزارت و فدراسیون و کمیته انضباطی چه انتظاری میره؟ انگار که یه ردیف بودجه برا استقلال اومده که هرگاه به مشکل خوردن یه پنالتی براشون بگیرن و تهش اوضاع خیلی خراب بشه سر یه تیم رو ببرن و امتیازاشو بدن استقلال. بعدشم من که هیچی تو سرمربی گری مجیدی ندیدم و همچون کارلوس کیروش یه اتوبوس درست میکنه و این فوتبال نشد. استقلال 3 بازی یه کمی هجومی بازی کرد هر سه تا بازی گل خورد. البته بازی اخر یدفعه یه تیم نمیدونم چی میشه که تصمیم میگیره 7 تا بازیکن اصلیشو بزاره بیرون و امیدوارم چیزی نباشه که به فکر خیلی ها میرسه.
  • مهدی پرسپولیسی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    تا نیم فصل همه کیسه کشا صاحب نظر هستن و خودشونو کارشناس می دونن ولی پایان فصل دنبال غار با نرخ مناسب برای اجاره هستن. البته اخیرا اون کسایی که دور اندیش بودن رفتن غار خریدن خخخخ
  • سروش IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    علت حسادتش اینه که دردانه بابا مسعود نمی تونه با این شرایط کنار بیاد عادت کرده به مفت بری و حمایتهای بی حساب و کتاب
  • رضا زمانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    آقای مجیدی میشه تضویر کاپ قهرمانی نیم فصل رو به اشتراک بذاری هوادارها ببینن البته اگه کاپ دارین خخخخخ آقای مجیدی آخر فصل ببینیم کدوم تیم کاپ قهرمانی میگیره
  • علی احمدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    طفلکی ذوق زده شده،راست گفتن شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه،حکایت شماست ،وقتی میبرید صحبت از داور وگل دریتی که مردود شد نمیکنید وفقط تشکر وبه به وچه چه،،حالا اگه مساوی شده بود زمین وزمان به هم دوخته میشد،خوش باشید با قهرمانی نیم فصل
  • نوید IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    جان ته بگردم شیرین زبان
  • سید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    پار سال ارباب استقلال و سپاهان گفته بودند که پرسپولیس هیچ شانسی ندارد ولی رضا شاهرودی به آنها درس داد ! گفته بود : به نیم فصل قهرمان جام نمی دهند تازه نیم فصل قهرمان واقعی پرسپولیس هست چون سه امتیاز سپاهان و استقلال گدایی شد !!؟؟؟ با داوری و...و....و..... مربی استقلال به تیم ها درس داد!!! تازه برگشت تمام تیم ها نفس استقلال را خواهند گرفت !!! جناب نوری هر وقت جام به دستتان رسید این حرف ها را بزن! حق دارید والله ..ده سال بدون جام ...این حرف ها را دارد !!! حالا شیاطین سرخ دبل هتریک کنند ..چی !!!!! شک نکن جام ششم هم مال پرسپولیس هست !
  • سید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    سال قبل ارباب استقلال و مربی سپاهان گفتند حالا شما جام مال پرسپولیسه.... چون عدد ۶ شش 6 میخواد به قرن تبدیل بشه !!! درود بر رضا شاهرودی ..به این دو نفر گفت : جام را آخر فصل می دهند !!
  • حمید IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    به نازم به ادبیات و سواد دوستان پرسپولیسی ادبیات همه بیست
  • آریا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    حسودی؟!! سوزش؟!! حرص؟!! پرسپولیسیا و این حرفا؟!خخخخخخ، واقعا خنده داره این همه کامنت از قرمزهای جام ندیده و کری خوندنهای بچه گونه اگه حسادت و سوزش و حرص نیست پس چیه؟!! نکنه همش تعریف تمجیده؟!! خخخخ عزیزانه قرمز و همیشه عصبانی اگه تیمتون 100سال هم پشت سرهم باکمک فدراسیون و باباهای مختلفتون قهرمان ایران بشه باز به اصالت و قدمت استقلال باید هروز حسرت بخورید و هیچ کاری هم نمیتونید بکنید چون اصالت و قدمت یه تیم دیگه جام نیست که بشه با مهندسی لیگ و پول و پارتیه باباهاتون بخرید،ولی خوشباشید ما کوچکترین حسرتی از جامهای پرتعداد وبی ارزش شماها نداریم که بخوریم،یاعلی
  • مجید ارتش سرخ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    کیسه کشای بدبخت شما تو خواب هم جام بالای سر نمیبرید 😂😂😂😂😂🖕🖕🖕🖕🖕
  • یتیم خانه بابا مسعود IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    آقا اینقدر سر بسر این پیروزی چیا نگذارید.اینا تازه بابا مسعود شونو از دست دادن گناه دارن خخخخخ
  • شاهین لنگی کش IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    بسلامتی تیم استقلال وقهرمانی نیم فصل وازهمه مهمتر اون ۳امتیاز همراه با سوختگی ک خیلی شیرین بود تا لنگیها بترکن میرم یایا رو پسی خورش کنم 😆بیارمش جلو تیم مثل بز قربونیش کنم تاحسوداش بدتر دق کنن خخخخخخخخخخ
    • د IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      ما داشتیم شادی میکردیم به کوری چشم کیسه کشا 💪💪💪 چون با اقتدار سر یه امتیاز نایب قهرمان شدیم با ناعدالتی بابا حمید سر داوری و گل‌گهر 💪💪 تونستیم تیم نصفه و نیمه خود را با فاصله فقط یک امتیاز (چون ناعدالتی بابا حمید سر گل گهر)برسونیم در مقابل ..... پروفسور برانکو: استقلال شخصیت قهرمانی نداره ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ جام مال صاحبشه مثل همیشه ❤️❤️
  • الکیس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    بابا یه پست آبدارچی چیزی به این بدید تو استقلال آخه به چی حسودی میکنن به دسته سه رفتنتون یا 10 سال حسرت یا 5 قهرمانی پشت سر هم شما اصلا تو آمار نیستین برو دنبال روزی حلال 😁
  • Yousef IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    ببین تورو خدا استقلال بعد سال ها اومده نیم فصل و گرفته بعد میگن مجیدی درس فوتبال داده 😂بیاین روراست باشین استقلالی ها واقعیت تلخ است هنوز نیم فصل دوم 16بازی مونده خدا میدونه به چند تاشون ببازین بنظر من امسالم جام برا پرسپولیسه 👌👌❤ شما تو این لیگ قهرمانان آسیا با زور میاین یک هشتم بعد حذف میشین بعد میشینین میگین ما قهرمان آسیا هستیم😂برو هر وقت تونستی تو لیگ قهرمانان تا نیمه نهایی رفتی بیا بگو من قهرمان ایران میشم بویوووو
  • پرسپولیس مقتدرسرورکیسه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    قهرمان نیم فصل ههه مسخره است بقول جناب آقای شاهرودی آخرفصل جام میدن اونجامیبینمت ببینم وقتی سرورت قهرمانی ششم جشن گرفت بازمیتونی ازاین نظرهای علکیت بدی ؟!!!
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    دقیقا همین حسود ها هستند که چند ساله قهرمانی های پرسپولیس رو به زمین و زمان منتصب میکنند و زحمات این تیم رو نمی بینند، لابد به قهرمانی های اخیر استقلال حسودی میکنیم
  • پرسپولیس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    خیلی ها با اسم پرسپولیس میخوان اسم دربیارن
  • بهروز IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    آقا یک نگاه اجمالی به بازی های نیم فصل بکنید متوجه میشوید که با پنالتی های ناحق تیم رو برنده میکردند . و بخاطر قهرمانی نیم فصل دوپینگ کردند تا به تیم حریف نبازند پنبه ها رشته بشن الان هم چون تا یک هفته بدن بعد از دوپینگ افت شدید می‌کنه و اگه دوباره دوپینگ کنند احتمال حمله قلبی داره بهانه کرونا رو گرفتن . اگه 17 بازیکن استقلال کرونا دارند پس کل تیم نفت مسجد سلیمان باید کرونا داشته باشند فرهاد دوپینگی استاد این کارآست وزیر و فدراسیون هم پشتش هستن . بعدش توی خواب باید مثل ارتش سرخ پنج سال قهرمان بشن انشالله میرم برای ششمین قهرمانی
  • علیرضا استقلالی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    میتونست جزء گل‌های. برتر فصل. باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی