نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| رونمایی از دروازه‌بان جدید پرسپولیس در تمرینات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با فجر سپاسی و برتری در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (جمعه) در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداخت.

خبرورزشی - سرخپوشان پایتخت امروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

قرمزپوشان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی روز گذشته برابر فجر سپاسی، زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند.

سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۰ دقیقه، بخش‌های مختلف تمرین را که شامل؛ پاسکاری‌های ترکیبی، حفظ توپ و در نهایت مینی فوتبال می‌شد را انجام دادند.

علی شجاعی به همراه وحدت هنانوف در تمام بخش‌های تمرینات گروهی حاضر بودند و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند. امید عالیشاه و حامد پاکدل هم زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. عیسی آل کثیر هم که می‌بایست تحت عمل جراحی قرار گیرد.

اتفاق جالب تمرین امروز قرمزپوشان، حضور کریم باقری در درون دروازه بود که دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و در یکی از تیم‌ها در نقش گلر و کاپیتان ظاهر شد. این کار باعث هیجان بازی شده بود و طی آن باقری بازیکنان تیم خودش را در زمین هدایت می‌کرد و انرژی خاصی به بازی داده بود. تمرین در هوایی مطبوع بعد از بارش باران در شهر تهران، انجام شد.

عکس| رونمایی از دروازه‌بان جدید پرسپولیس در تمرینات

پرسپولیس خودش را برای بازی دوشنبه از مرحله یک هشتم جام حذفی برابر ذوب آهن در فولاد  شهر آماده می‌کند و دو جلسه تمرینی دیگر را در برنامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی