آبی‌پوشان کامل به پیکان رسیدند/ قهرمانی استقلال تمرینات این تیم را تعطیل کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانی نیم فصل استقلال در دور رفت لیگ برتر بیست و یکم تمرینات این تیم را به مدت ۲۴ ساعت تعطیل کرد.

پنجشنبه شب پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران، کادرفنی این تیم اعلام کرد تمرینات استقلال برای حضور در جام حذفی از روز شنبه ۲۵ دی ماه آغاز می‌شود.

تیم استقلال در آخرین هفته دوره رفت لیگ برتر با نتیجه پرگل سه بر صفر نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت تا با اقتدار در صدر جدول دور رفت به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کند. سرمربی استقلال به عنوان پاداش این پیروزی تمرین ریکاوری روز جمعه را تعطیل کرد تا بازیکنان با استراحت کامل خود را برای دیدار سنگین پیش رو مقابل پیکان آماده کنند.

استقلال بدون مصدوم و محروم به پیکان رسید

خبر دیگر از تیم استقلال اینکه؛ با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه تیم استقلال برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی هیچ بازیکن محرومی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ندارد. تنها بازیکنان اخطاری استقلال مقابل نود ارومیه آرش رضاوند بود که در دقیقه ۵۶ بازی با کارت زرد جریمه شد. سایر بازیکنان استقلال از این نظر مشکلی برای همراهی این تیم ندارند.

ضمن اینکه با حضور وریا غفوری و ابوالفضل جلالی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در حال حاضر هیچ بازیکن مصدومی در جمع شاگردان مجیدی نیست که نتواند این تیم را در دیدار بعدی همراهی کند.

دیدار پیکان و استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰، بیست و هشتم دی ماه به میزبانی تیم پیکان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی