واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اظهارنظر مدیرعامل سپاهان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی اظهارات عجیب و خلاف واقع مدیران عامل دو باشگاه لیگ ‌برتری، باشگاه پرسپولیس در دفاع از حقوق معنوی خود بیانیه‌ای صادر کرد.

رسانه رسمی  باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهارنظرهای مدیران عامل دو باشگاه فجر شهید سپاسی و سپاهان علیه باشگاه پرسپولیس، ذکر نکاتی جهت روشنگری افکار عمومی، همچنین مسوولان مورد اشاره ضروری است و امید می‌رود، اظهارنظرها از این پس سنجیده‌تر، با مطالعه بیشتر و صادقانه‌تر باشد به ویژه زمانی که درباره محبوب‌ترین و مردمی‌ترین تیم ایران سخن به میان می‌آید.

مدیران عامل دو باشگاه فجرسپاسی و سپاهان طی یکی، دو روز گذشته اظهارنظرهای خلاف واقع و مطالعه‌ نشده‌ای در ارتباط با پرسپولیس داشته‌اند که نیاز به توضیح جهت روشنگری را اجتناب‌ناپذیر کرد.

باشگاه پرسپولیس البته افتخار دارد که در همه نقاط ایران از جمله شیراز و اصفهان هواداران پرشماری دارد.

در ابتدای امر باید اشاره‌ای داشته باشیم به اظهارات مدیرعامل فجرسپاسی درباره بازی جوانمردانه. این اظهارات در حالی مطرح شد که در واقع این اصل از سوی بعضی بازیکنان تیم فجرسپاسی رعایت نشد. چنانکه وقتی بازی متوقف نمی‌گردید آن‌ها بدون مشکل به بازی ادامه می‌دادند و مشخص بود تمارض رخ داده است.

از سوی دیگر رفتار جوانمردانه و حرفه‌ای حکم می‌کند که اظهارنظرهای مداخله جویانه درباره مسائل داخلی دیگر تیم‌ها صورت نگیرد. ضمن آن‌که اصلا انتظار نداشتیم مدیرعامل باشگاهی ارزشی به چنین بحثی ورود کند؛ در حالی که به زمین افتادن‌ها برای توقف جریان بازی از سوی فجرشهیدسپاسی اتفاق افتاد و بازیکنان پرسپولیس بعد از مشاهده چند صحنه، متوجه این امر شده بودند. بدون شک مدیرعامل این باشگاه در جایگاهی نیست که درباره تیم پرسپولیس و سرمربی محترم آن اینگونه اظهارنظر کند.

و اما موضوع دیگر، اظهار نظر مدیرعامل سپاهان در تلویزیون بود. قبل از هر چیز درباره سوالی که از ایشان درباره استفاده از تصاویر بازیکنان خاص با سابقه بازی در پرسپولیس مطرح شد یادآوری می‌کنیم اعتراض جدی به این مساله بنابر آن‌چه در اخبار خبرگزاری‌ها آمده بود از سوی خود اعضای تیم فوتبال سپاهان صورت گرفت و باز هم عوامل  این تیم بودند که آن اقدام را غیرحرفه‌ای و نادرست خواندند.

درباره اظهارنظر خلاف واقع آقای ساکت در دفاع از اقدام غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و غیر قانونی حذف ستاره از لوگوی باشگاه پرسپولیس باید به استحضار وی برسانیم که آن باشگاه نسبت به تغییر لوگوی رسمی یک باشگاه اقدام کرده است که این موضوع قابل پیگیری است.

مدیرعامل سپاهان در دفاع از اقدامی که می‌توانیم آن را رفتاری کینه‌توزانه نسبت به پرسپولیس بنامیم به نبود آیین‌نامه برای درج ستاره روی لوگوی پرسپولیس اشاره کرد حال آن که این نشان با ستاره در ثبت شرکت‌ها و ثبت علائم تجاری به ثبت رسمی رسیده است.

این نشان با تمام اجزای آن توسط فدراسیون، سازمان لیگ و کنفدراسیون آسیا به رسمیت شناخته شده است.

چگونه است که آقای ساکت ادعا می‌کند باشگاه متبوعش حرفه‌ای است اما اصل ساده و ابتدایی حرفه‌ای‌گری که احترام به لوگوی باشگاه دیگر که نماد اصلی هویت آن است، را رعایت نمی‌کند؟! آیا دنباله‌روی از کری‌های سخیف هواداری که در این چند سال علیه باشگاه پرسپولیس باب شده، نشان دهنده حرفه‌ای بودن است؟!

باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر عذرخواهی رسمی آن باشگاه و مدیرعامل آن به صورت جداگانه است.

امیدواریم فوتبال ایران به فضای احترام متقابل بدل شود و رویه‌ای که از اوایل دهه ۸۰ با ظهور بعضی افراد و اقدامات‌شان رواج یافت، از سر این فوتبال برچیده شود. در پایان تاکید می‌شود باشگاه پرسپولیس به طور جدی پیگیر صیانت از حقوق معنوی باشگاه، اعضای تیم و هواداران محترم خواهد بود و در این راستا قدمی کوتاه نخواهیم آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیمان سپاهان شیشتایی DE ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    جام‌های قهرمانی پرسپولیس تو این پنج سال چه آتیشی زد به دل شیش تاییا ..‌. ۵ سال ۸ قهرمانی سوزش هم داره ...
    • ابرام US ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      کمیته و گروه فساد در زمان حضور جناب «قندلی» درتیم« سه پلشک » و قهرمانی های عجیب و غریب این جناب همه فن حریف که هر از گاهی سر از جاهی در می آورد و زیر آبی رفتن هایش در بستن قرارداد با ویلموتس حرفی باقی نگذاشته است تا از لیاقت و کفایتش حکایت کند باز دوباره سر از پشم آباد در آورده و خوشحال از بی خیالی مسوولین انضباطی و استینافی و همراهی آنها در ما جرای حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان ٬ با ر دیگر ساز بد نوای خود را کوک کرده تا بذر کینه و نفرت پراکنده اش را آبیاری کند و با شد که از بلبشوی نفرت آفرینش باز به نوایی و سفره ای فراخوانده شود و رد گم کند و مردم بفریبد . شق القمر این حکیم باشی با دست در جیب بیت المال و خرید های آنچنانی این بزرگوار همچون همپالگی اش قندلی شهیر امر را بر او مشتبه گردانیده که نه بابا « علی آباد » هم شهری است و ما راه گم کرده ایم . قربان٬ ما لیدی و سپر طرف رو داغون کردی یواش تر.... هُری ی ی ی
  • یادگار IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    منتظر پرونده ویلموتس باشید . انوقت پرونده عده ای برای همیشه بسته می شود. طرف نشسته روی پول فولادمبارکه سیمان سپاهان و مالیات کل اصفهان انوقت می فرماید دولت پرسپولیس را رها کند . تا خودشان با چند امنا اداره شود.. 10 روز نمی توانی در پرسپولیس دوام بیاورید. قبل شما اون رحیمی مدیر عامل سپاهان امد پرسپولیس شبانه رفت! کل حاشیه هستید پارسال محروم شدید . انوقت پرسپولیس را بیرن از خانه تبعید کردند. این همه تخلف شده چشم کور شده. هیچ وقت برخورد محکمی با سپاهان نشد.. البته سوزش سپاهان اون گل دقیقه 97 هست . و رکورد گلات . امسال هم ریخت پاش کردید ولی قهرمان نمی شوید . مستقیما بازیکنان پرسپولیس را گرفتید. تا تضعیف شود باز موفق نشدید. همیشه هم مقابل استقلال از پیش بازنده بودید .!؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط پارسال مجیدی وا داد تا سپاهان جام را از دست پرسپولیس بگیرد .
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    باشگاه فجریاباشگاه پدیده یاهرتیم دیگه ای حطااستقلال وقتی جلوی پرسپولیس بازی میکننداصلا برای بازی نمیایندچون حطا به یک امتیازهم رضایت دارن ودوست دارن بازی نکنندولی یک امتیازوبگیرن خودشونوبه قدری روی زمین میندازن که بازیکن سردمیشودیاوقتی توپ به اوت میروددیگه دوست ندارن بازی روشروع کنندبازی باپدیده ۱۰بازیکن از۱۱بازیکنشون به خاطروقت کشی کارت گرفتن فجرم همین تورازترسشون اصلابازی نمیکردیاخودشونوزمین مینداختن یادروازبانشون برای شروع بازی کلی وقت تلف میکردن پس اونابازی جوان مردانرورعایت نکردن نه پرسپولیس اگه قرارباشدباهرزمین خوردن توپ بیرون بزنند۲ساعت زمین بمونندودوساعت بکشه شروع کنندبعدبگن تاکتیک خوبی بوداین خبرانیست اگه بازمین انداختن توپ بیرون بزنندهوادارهاازشون نمیگزرنداگه مشکلی باشه داوربازی نگه داره اگه راست میگه چراپرسپولیس بازی نگه داره
  • Omid US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    vaghtey ke yek ranandeh yekho beshavad hamekareh dar federasion va modiramele dighar che entezary darid? dar Iran hamechiz khar tou khar hast va zireh miz begeiry bidad mikonad, jibe shoma ra dar chand sanye mizanand, onvaghat migoyand ma behtareen hastim
  • فوتبالی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    آخه فدراسیون و سازمان لیگ مگه در زمان بابا مسعود میتونستن این قبیل کارهای من درآوردی رو نپذیرن ؟ ضمن اینکه خودشون برای منافعشان بیشتر از این هم خدمتگذاری میکردن فدراسیون و سازمان لیگ دربست دراختیار پرسپولیس بود تاج و نبی و ابراهیم شکوری که دیگه نیاز به معرفی ندارن بعد هم آقای ساکت گفتن آئین نامه ای وجود نداشته خوب شما اون آئین نامه را رو کنید تا همه ببینند و بدانند اصل ماجرا چی بوده
  • رضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    دفاعیه ای در حد لیگ افغانستان
  • فولاد مبارکه سیمان سپاهان IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    این مافیای اصفهانی به اتوبوس تیم میهمان حمله کرد ولی اتفاقی نیافتاد سکه لا گز گذاشت اتفاقی نیفتاد بینایی یه سرباز رو گرفتن اتفاقی نیافتاد ماشین خبرنگار ها رو آتیش زدن اتفاقی نیافتاد آبهای آلوده به تیم میهمان دادن اتفاقی نیافتاد ورزشگاه آزادی رو نابود کردن اتفاقی نیافتاد با پرچم ژاپن رفتن استادیوم اتفاقی نیافتاد یکی بگه اینا به کجا وصلن
  • حسین از سبزوار IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    بابا کینه رو ول کن اصلا/بهمون بگین اون ستاره رو از کجا اوردین؟چرا پوست کنده و شفاف نمی گین ستاره از کجا اومده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی