گل گهر سیرجان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل باشگاه گل‌گهر با ارائه توضیحاتی در خصوص جلسه استماع کمیته استیناف، روند این جلسه را به نفع باشگاه سیرجانی دانست.

ایمان حسین پور شرفشاد وکیل باشگاه گل گهر سیرجان در مورد روند جلسه کمیته استیناف با حضور نمایندگان ۴ باشگاه لیگ برتری پیرامون پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، اظهار داشت:

*از نظر من جلسه فوق العاده بود. دفاعیات فوق العاده قاطع بود. هم به دفاعیات قبلی که در کمیته انضباطی توجه نشده بود و هم به مطالب جدیدی که ارائه کردیم، توجه شد.

*آرای CAS، مقالات بین‌المللی در خصوص اینکه آیا در موارد مشابه ما بازی ۳ بر صفر نشده بود را ارائه کردیم. در مقالات دقیقا همان یکپارچگی و صیانت از جدول مسابقات که بارها بر آن تاکید کردیم وجود داشت. شاید کمیِ اطلاع باعث شد که دوستان فکر کنند این یک بحث رسانه ای است. در صورتی که یکی از اصول مسلم در دیوان داوری ورزش (CAS) است که به آن استناد کردیم. مقاله و رای ارائه کردیم که رای چنین موضوعی نباید ۳ بر صفر شود.

*اعضای کمیته استیناف به دفاعیات همه باشگاه‌ها توجه کردند. فکر می‌کنم کلیت روند جلسه دقیقا به نفع باشگاه گل گهربود چون به دفاعیات بهتر توجه شد. پاسخ خاصی از سمت سه باشگاه دیگر مطرح نشد اما دوستان جو رسانه‌ای را به دست گرفته‌اند و این فضا را ایجاد می کنند که هیچ مطلبی بیان نشده و رای باید تایید شود. در صورتی که اینطور نیست.

*از نظر من رای قابلیت نقض را دارد. کمیته استیناف هم دقیق بررسی می‌کند. چه رای علیه گل گهر باشد و چه به نفع این باشگاه، استیناف با بررسی کامل رای را صادر می کند. امیدوارم اتفاقی باشد که به نفع فوتبال کشور و اجرای قوانین و مقرات داخلی و بین المللی باشد.

*سعی کردم در این مدت مصاحبه نکنم اما دیدم سایت‌ها هر روز به نقل از عزیزان اعلام می‌کنند که رای تایید می‌شود. به هیچ وجه فکر نمی‌کنم چنین فضایی وجود داشته باشد. دفاعیات باشگاه گل گهر فوق‌العاده قوی بود.

*اریک باگناما نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند اما این بازیکن غیر مجاز نیست پس نتایج نباید ۳برصفر شوند. اصل دفاع ما بر این اساس بود. در دفاعیاتمان ۱۶مورد بیان کردیم. حتی در صورت پذیرش یک مورد، رای باید نقض شود. یعنی لازم نیست هر ۱۶ مورد پذیرفته شود. باید همه این ۱۶ مورد علیه ما شود تا نتیجه ۳برصفر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    رای کمیته انضباطی کیسه و جاودانی کیسه هدیه هست حتی پیشکسوتان کیسه ادموند اختر به هدیه بودن اعتراف کرد بهتر کمیته استیناف دادرس،وکیل مدافع کیسه در کمیته استیناف نقض کنه تا آبروی فدراسیون به هدیه دادن کیسه نره وگرنه پرونده به دادگاه کاس بره رای برمی گرده فدراسیون تعلیق میشه پاکترین مقام ‌کیسه با قاطعیت سومی مرفاوی ایست
    • حامد IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
      پارسال هم بازیکن نود ارومیه همین شرایط رو داشت و بازیکن غیر قانونی بود چون پنجره نود بسته بود و این تیم حق خرید بازیکن رو نداشت ولی نتیجه شکایت تیمها به این شد که چون بازیکن نود کارت بازی داشت بازیکن غیر مجاز شناخته نشد و بازیها سه بر صفر نشد ! حالا همون کمیته انضباطی یک پرونده مشابه رای دیگه ای داده!
  • جعل نکنیم IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    شما به cas استنادکردید ؟؟!!!! یعنی چی ؟ مثلا رفتین رای های مشابه رو درآوردین و مقایسه کردین ؟ یعنی پس خود cas هم دیگه نیازی به تشکیل دعاوی مشابه با حضور وکلا و طرفهای شکایت و بررسی و ....ندارن یه شابلون روی شکایات میذارن و فرت و فرت رای صادر میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اون متر تون رو عوض کنین نیاز به کالیبرسیون داره !
  • دیاری از فارس IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    امیدوارم رای برگردد آنوقت به اتحاد کیسه و شله زرد بخندیم
  • متین IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    وقتی نمیتونه بازی کنه غیرمجازه دیگه دادا ، پس بازیکن غیرمجاز ب کی میگن ؟ به احتمال زیاد رای کمیته ی انضباطی تایید میشه
  • زرگر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    اگر این اتفاق برای تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس . استقلال. صنعت نفت یا...میافتاد و بازیکن خطائی میکرد آیا باز هم کل تیم جریمه میشد و اینچنین نقره داغ میشد ؟
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    وقتی همه می گفتند آقای گل گهر این بازیکن شما جهت بازی کردن باید حداقل های قانونی رو داشته باشه، گوش ندادین و با جعل مدارک یک کلاهبرداری راه انداختید، الان دوره افتادید و به زمین و زمان استناد می کنید که کلاه برداری و جعل درست و قانونی بوده؟ همینطور امیر خان قلعه نویی عزیز هم، را به را می گه که با این کار به فوتبال ایران خدمت کرده، واقعا حضور این بازیکن چقدر کیفیت فوتبال گل گهر و لیگ ایران رو تحت تاثیر قرار داد؟ بهتر نبود قبل این داستانی که راه انداختید کمی نسبت به این موضوع فکر می کردید؟ شاید شما فکر کردید که تیم پیروزی هستید که هر کلاهبرداری بکنه از هر جریمه ای در امان هستش؟ متاسفانه در ایران آموزش داده میشه که کار غیر قانونی بکن بعد با خواهش و التماس کارت راه می افته. از کمیته ی محترم استیناف خواهش می کنم، کاملا عادلانه و با وجدان انسانی، این موضوع را بررسی بفرمایید و عادلانه قضاوت کنید تا حق هیچ کس ضایع نشود، حتی اگه رای به نفع گل گهر داده بشه. ممنون از شما
  • ..... IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    چه حرف مسخره ای غیرمجازنیست اما نمیتواند بازی کند بازیکنی که غیرمجاز نباشه که منعی برای بازی کردن نداره واقعا باید به شما 20 داد با این استدلال
  • H IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    اگه رای برگرده باید بقیه تیم ها هم حق استفاده از بازیکن غیر مجاز داشته باشن
  • جواد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    کیسه وسیله زرد مقابل گل گهر طوفانی مالیده بودید ونابودی شدید پس دیگه هم حرف نزنید اون گل‌هایی که می‌خورید از بازیکن گابنی نبود از بازیکنان باغیرت گل گهر بود از لحاظ قانون هم کارت صادر شده وقضیه هی مشابه هیچوقت جلو جلو بذل بخشش نداشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی